Tip voor ovulatieteststers

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    #621 Jane1981, 3 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2012

Hij wel :D

Nou vanochtend nog ff een zwtestje gedaan met ochtend urine, weer een vaag streepje :(
    Snap er nu echt de ballen van, zal zo wel ff foto posten, die van eergister was toch echt omo wit dacht ik.

Straks ff paar uurtjes werken, ben benieuwd eerste keer na de operatie..

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoi meiden

@ Slunae, hoe is het met je? Voel je je al wat beter?

@ Nanette, balen van de ongi. Op dan maar weer naar de volgende ronde :) Zo te lezen ga je de mmm kant op. Hopelijk met snel resultaat!

@ Mineraal, hopelijk helpt het niet-tempen en dergelijk ;)

@ Isabel Olivia, was je ovutest nu ook positief dan? :)

@ Jane, apart hoor.. weet ook niet waar het aan zou kunnen liggen :( Misschien was je urine gister niet erg geconcentreerd waardoor je test gister wit bleef? Ik zou het echt niet weten meer. Of het is een indroog streepje?

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    #623 Jane1981, 3 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
    Geen idee, indroger lijkt me haast niet was binnen 5 minuten.
    Krijg hem jammer genoeg niet goed op de foto.

4. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Nee, ik heb donderdag op vrijdag nachtdienst gedraaid en heb toen vrijdag nadat ik wakker was (rond 17:00) met mijn 'ochtendurine' een test gedaan en die was nog niet positief. Maar heb vrijdagavond wel de typische 'ovulatie pijntjes' gevoeld (ik ben al ruim 3 jaar van de pil af, dus die herken ik wel inmiddels :p).

Hopelijk heb ik dan toch op het verkeerde moment getest aangezien mijn vriend dit weekend weg is.

Nogmaals fijn dat je even reageerde!

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden ( of eigenlijk middag :p)

Wat is het stil hier..

@ Slunae, heb je je nickname veranderd? :p Mooiii je temp is weer hoger!! Spannend!!!!

Ik lag gister 10 uur in bed en werd om 10 uur weer wakker. Als ik niet zwanger ben wordt ik echt oud :D Vriendlief zei dat mn buik een beetje bol was (heb hem heel dreigend aan gekeken dat als het niet raak was, dat wel een behoorlijke belediging was :D) Nog een paar dagen afwachten, bij mij was de temp weer wat gezakt vandaag..

@ Jane, hoe is het?

En met de rest van de meiden?

Fijne dag allemaal!

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @mieks.. de duimen van je vriend moeten nu wel overuren draaien.. mocht je toch niet zwanger blijken te zijn zou ik hem alle hoeken van het huis laten zien;)

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Haha hij bedoeld het goed :p En het klopt wel, merk het al een paar maanden, zodra mn eisprong geweest is wordt mn buik wat boller...hebben jullie dat ook?

8. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Ik heb dat ook, ook als ik ongesteld ben dan heb ik altijd een bolle buik, lijkt wel of je dan wat meer vocht vasthoudt of iets.

@Slunae: viel mij ook meteen op dat je je nickname veranderd hebt. :)

@Mieks: wanneer ga je testen?

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Gelukkig, dan ben ik niet raar :p
    Als ik weer een lf van 12 dagen heb is donderdag mijn nod. Wil misschien woensdag een test wagen (dan ben ik vrij) maar hangt een beetje van mn temp af.. Als die hard gaat dalen dan ga ik er geen test aan verspillen...

10. GGL

GGL Lid

9 jan 2012
    34
    1
    0
    NULL
    NULL
    goedemiddag dames,

hopelijk zijn hier wat dames met ervaring die mij wellicht kunnen helpen met mijn vraag...

Vind mijn lichaam nl erg onduidelijk.. ;)

Mijn slijm hield ik al langer in de gaten maar sinds deze cyclus ben ik ook op mijn baarmoedermond gaan letten..

Nu dacht ik 22 of 23 febr mijn ovulatie gehad te hebben want de 22e had ik rekbaar slijm en naar mijn idee was de 23e mijn bmm zachter.
    Uiteraard flink geklust rond die dagen.

In afwachting en van plan om 9 maart te gaan testen bemerkte ik gisteren plots een SUPER zachte bmm met kleine opening (?) en leek hij/zij ;) naar mijn idee ook wat dieper te liggen..... Ik dacht HUH!! Wanneer is nu mijn ovulatie geweest?? Vorige week of nu?
    Mijn slijm was gisteren een beetje dikker en cremig (niet rekbaar dus)...

Weet iemand wat dit betekend?
    En waar zou ik meer van uit kunnen gaan... van het rekbaar slijm of van de echt zachte bmm met kleine opening???
    Of kan het zijn dat je bmm zachter word als je zwanger bent???

Haha, ik word helemaal gestoord van al die tegenstrijdige dingen!

Alvast bedankt iedereen...

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoi GGL,

Leuk he, al die onzekerheden van ons lichaam ;) Gebruik je ook ovutesten? Dan weet je al iets zekerder dat je 22/23 feb je eisprong had. Ik heb geen ervaring met hoe het moet aanvoelen. Voor zover ik weet is ie bij de eisprong erg hoog vanbinnen (dat je er bijna niet bij kan) en zakt ie na de eisprong weer naar beneden.. Meestal als je zwanger ben gaat ie rond de 4 of 5 weken weer terug naar boven en blijft ie ook hoog. Bij mijn weten zit ie na de eisprong ook gewoon potdicht, of je nou zwanger bent of niet.
    Verder kan ik je niet helpen :) Dat is de enige kennis die ik heb ;)

12. GGL

GGL Lid

9 jan 2012
    34
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Mieks,

nee gebruik geen ovulatie testen... misschien is dat nog een idee als het deze of komende ronde niet lukt.
    Echt balen dat we zo onduidelijk in elkaar zitten haha.

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Misschien wilde je eitje springen vorige keer, maar is hij niet gesprongen en probeert hij het nu opnieuw? Ik zie dat je wat lange cyclussen hebt, dus het zou nog goed kunnen. Zou dus in elk geval dan toch maar klussen ;)

14. GGL

GGL Lid

9 jan 2012
    34
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat klopt. Heb vorige Cyclus Orgametril moeten slikken om ongesteld te worden.... anders was ik nu denk ik nog niet ongi geweest ;)

Gisteren toen ik dat bemerkte toch maar weer gaan klussen inderdaad. Mijn vriend begrijpt er al helemaal niets meer van.
    Ik kom ook niet meer echt overtuigend over denk ik als ik iedere week opnieuw roep: "nu denk ik ECHT dat ik ovuleer" haha

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goedemorgen meiden,

Ben er weer, erg druk weekend gehad! Ik heb nog 2 dagen hoofdpijn gehad van die knal met de douchekabine deur, en ik viel steeds in de middag spontaan in slaap, gisteren ook om 16 uur ff aan het rommelen met papieren op de bank, en poeffff weg was ik tot 19 uur! :$

Heb m’n naam inderdaad veranderd, was even nodig! ;)

Jane1981, apart weer van je zwangerschapstestjes! Kan met concentratie van je urine te maken hebben (goh.. waar hadden we dat eerder gehoord ;)) maar het zou ook een nieuwe zwangerschap kunnen zijn… als je rond 23 feb je eisprong gehad zou hebben, zou je nu rond 11 dpo zijn. Hoe is je testje vandaag ? Misschien kan je de HA bellen en vragen wat dit kan zijn?

Mieks, mooi tempkaartje heb je! Hij gaat als een soort trappetje omhoog elke keer..! Jij kan er ook wat van he, vormpjes maken hihi. :p Mijn buik wordt ook altijd wat voller na de eisprong, en voor de menstruatie nog erger.

Hier gaat het redelijk, behoorlijke last van PMS gehad, lijkt vandaag iets minder maar tis nog vroeg in de ochtend...Verder nog steeds die misselijkheid en mandarijnen eten. Voel jij al dingetjes ? Ben zo benieuwd!

Mijn temperatuur is nog steeds hoog. Voorheen had ik altijd een LF 12 dagen, maar de laatste maandjes is dat 13 of 14. Heb gisteren mijn laatste Kruidvat 2v5 testje gedaan (negatief) en heb nu alleen nog dipsticks liggen van Z&K, maar ook niets op te zien vanmorgen.. Menstruatiekrampen gaan ook lekker door… Zou toch haast zeggen dat als je op 13 dpo nog geen positief hebt, dat het dan niks is, toch ?

Verder nog steeds last van hoesten en verkouden zijn, nu dus al 2,5 week, heb jij er ook nog last van?

Nanette77, bah… alweer gaan menstrueren dus. :( En dat na je vage testjes alsnog.. heb je nu het vermoeden dat het heel vroeg is misgegaan ? In ieder geval wel een fijn idee dat ze nu gaan kijken naar je eisprong etc he ? Gaan ze ook nog een keer je FSH (en misschien AMH) controleren ? En wat is de bedoeling denk je ? Dat ze IUI gaan proberen ? Sterkte meis, hou je ons op de hoogte ?!

Mineraal, je hebt niet heel veel kunnen klussen begrijp ik ? Hopelijk was het goed genoeg!! Nog eventjes geduld, je bent al op dag 19 zie ik! Ben benieuwd vandaag naar de uitslag van de HA. Hoop dat er nu toch wel iets gevonden is zodat ze gewoon iets kunnen geven ertegen!

GGL
    , verwarrend! De baarmoedermond hou ik zelf niet echt in de gaten. Zoals Mieks zegt, rond de eisprong zit hij erg hoog, das ook echt het enige wat ik weet! Wat je omschrijft als niet rekbaar slijm crèmig klinkt mij niet in de oren als vruchtbaar… was het rond de 22ste wel rekbaar en doorzichtig ? Hoe dan ook, lastig te beoordelen. Ovulatietestjes gaan gebruiken lijkt me in jouw geval ook erg handig, gezien je onregelmatige cyclus, maar eerst maar eens duimen dat je deze ronde zwanger raakt!

Liefs!

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mijn zwtest van vanochtend was weer omo wit, dus conclusie, ik snap niets van mijn lichaam :D

Ga nu iig de komende tijd geen zwtestjes doen maar alleen nog de ovutestjes, net zo lang totnik of een hele positieve test heb of ongesteld word.
    Moet zeggen dat hij gisteren in kleur donkerder werd, duidelijk verschil.
    Zo eerst paar uur werken en dan bij thuiskomst nieuwe ovutest.

Ik durf dus niet uit te gaan van de extra gevoellige van sensitest man teste nog duidelijker als ik en als ik ze vergelijk met zw&kids jemig wat een verschil.

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden,

@scarabee, het is nu weer even wennen welke naam ik moet typen :p
    Hopelijk nu geen hoofdpijn meer? Haha ik dacht als jij vormpjes maakt in je temp kaartje, dan doe ik het ook ;) fijn dat je temp nog steeds hoog blijft! Ik had laatste keer ook een lf van 12 dagen. Jammer dat de testen negatief waren. Geen bloed geeft nog moed...al snap ik wel dat je er minder in gaat geloven als je nu op 13dpo zit.

Kwaaltjes...nja mn lijf gaat weer met me op de loop net als andere keren. Elke keer zijn het weer andere kwaaltjes. Ik was het afgelopen weekend ook doodmoe. Vanaf vrij snel na mn eisprong heb ik pijnlijke tepels tot nu nog steeds. Vanacht flinke onderbuikpijn, had ik vorige ronde net voor mn nod. Vanmorgen een beetje weeïg gevoel in mn buik.
    En mijn konijn die absoluut een hekel heeft aan knuffelen en dan gelijk weg sprint heeft gister avond gewoon een half uur languit op mn buik gelegen... Dat vond ik nog het meest vreemde :D
    Ik ga nog niet testen, het kan van alles zijn. Ik wacht dus nog maar even af ;)
    Balen dat je verkoudheid maar niet over wil gaan. Ik heb af en toe nog van die loop neuzen of verstopte neus, en sinds vanmorgen voor de 2e x in 2 weken tijd een koortslip :( heb er normaal bijna nooit last van.

@ jane, nu maar afwachten of er een eitje komt dus... Ik duim er voor :)

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik snap trouwens alleen niet waarom FF een wit bolletje bij mijn temp zet vandaag want het is gewoon op dezelfde tijd als alle andere dagen ...

Edit, zag dat ik per ongeluk 6 uur savonds had gezet :D

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Whahah goeiemorgen :p:D

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Liep net langs de kruitvat en kon mezelf niet in houden. Net op mn werk dus toch een test gewaagd (urine was behoorlijk donker/geconcentreerd) maar hardstikke omo-wit.. nu dus maar gewoon afwachten.

Deel Deze Pagina