Ooh!! Das jammer, je weet maar nooit idd, maar 9 dpo, is ook wel erg vroeg, er is nog álle hoop!! *duim duim!! Heb jij normaal gesproken ook deze 'testdrang' ? Of alleen nu ?? Liefs
@Scarabee: het is even wennen zo die naam Heb je geen hersenschudding van die knal? Ben benieuwd wat het gaat doen bij jou, volgens mij hoef het niet niets te zeggen als je nu niet positief test. Het kan altijd nog. We hebben inderdaad niet veel kunnen klussen, gisteren en vanochtend nog maar een keer. En het is verder afwachten het niet weten is toch ook apart @GGL: ben er niet bekend mee, probeer idd ovutestjes of tempen. @Mieks: toen ik zwanger was werd ik juist door mijn konijn niet echt aangevallen maar lief was tie ook niet. Jammer dat de test nog omowit is...even afwachten nog.
@scarabee, Testdrang heb ik elke keer wel een beetje gehad maar meestal zet me dat ook weer f met beide voeten op de grond en wacht ik dan gewoon af. Het is idd nog vroeg, dus nog een paar dagen om duimen te draaien. @mineraal, hoop dat het toch gewoon voldoende is en je straks een positieve zw-test mag hebben! Vind je het niet vreemd om nu gewoon af te wachten zonder tempen en ovutesten?
@scar.. ik heb geen idee om eerlijk te zijn.. ik wacht eerst maar eens af wat ze willen.. Zou zelf mijn progesteron in een zwangerschap wel eens willen weten. Denk wel dat er weer eens iets was,, maar dat dat niet is blijven plakken.. Maar zeker weten zal ik dat nooit, dus we gaan gewoon maar uit van een (late) menstruatie. @mieks.. hmm jammer.. maar het kan nog he
@jane , spannend. Het kan wisselen hé dus ik zou gewoon blijven door testen Heb trouwens het idee dat er toch een streepje op mn test staat..moet er flink voor turen, draaien met de test en goed in het licht houden maar ik denk iets te zien. Misschien wil ik het ook wel te graag, het is in elk geval veel te licht om op de foto te krijgen. Hopelijk over een paar dagen beter resultaat
Lady's vraagje, ovutest word nu echt donkerder, als we vanavond knuffelen en hij is vanavond of morgenochtend positief, hebben we dan een kans? Of echt knuffelen op de dag dat ie positief is? Gister hebben we ook geknuffeld.
@ Jane, hij is nu nog niet positief zo te zien.. Als ie wel positief is springt je eitje binnen 12 tot 24 uur. Ik zou dan vandaag een dagje overslaan en morgen weer doen. Als ie bij mij positief doen, doen we klussen op de dag van de posi test en de 2 dagen daarna ook.
ik zou wel vandaag klussen, denk dat je over een paar uur een knaltest hebt stel je ei springt binnen 24 uur, de zaadjes kunnen wel tot 4 dagen overleven. ik ben altijd bang dat ik mn ei mis, en doe het dan liever eerder dan later
wat denken jullie hiervan? Het zijn ovu testen... Ik snap er niets van, want de controle strepen zijn niet zichtbaar. Maar heb precies zo gedaan zoals beschreven stond, zelfs met een timer erbij..
De strepen die je ziet zijn de controle streepen, je hebt nog geen eisprong, pas als beide strepen even donker zijn heb je een psitieve eisprong. Die van mij zit tegen positief aan, zie vorige pagina.
Verdorie dat is een flinke zakker Misschien morgen weer testen, hangt er vanaf of temp hoog blijft...pff die laatste dagen blijven elke keer weer spannend!
Hoe lang blijven ovu testen positief? Mijn test van vandaag, ter vergelijking ook extra gevoelige gedaan.
Hangt er vanaf waar je in je piek meet. Ik test maar 1x per dag en heb vorige keren maar 1 x een knal test gehad. Afgelopen keer had ik mijn piek vrij snel te pakken denk ik want toen was hij 2 dagen positief