Tip voor ovulatieteststers

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Scarabee: dat is *** zeg dat je temp is gaan dalen. Maar je hebt dus nog geen bloed?! Hoe is het nu met je?

@Baby1985: met MIeks eens.

@uitslag test: negatief, betekent dat ik niks mankeer. Alleen de algemene kweek was mislukt dus nu moet ik alsnog donderdag het laten doen...snap ook niet dat ze het je thuis laten doen, maargoed.
    Weet dus nog steeds niks....

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ok, afwachten dus! Wanneer heb je de volgende afspraak ? Heb je nooit eerder onderzoeken gekregen of wel ? Aangezien je al zoveel hebt meegemaakt..

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja balen! Nog steeds geen bloed.. ook geen krampen meer. Lijkt wel stilte voor de storm. Vanmorgen 3 uur eerder opgestaan dan normaal omdat ik zo even weg moet.. dus temp van vandaag zegt niet zoveel. M'n cyclus is wel langer geworden zie ik.

Pfff nu moet je dus weer opnieuw de algemene kweek doen en wachten.. wat een gedoe! Dus nu geven ze ook niets ? Hoe is het nu met je klachten dan ?

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ben niet meer aan de ijs gegaan haha.. ben nog steeds misselijk.. als mijn temp niet lager was geworden en mijn zwangerschapstestjes niet negatief, had ik gedacht dat ik zwanger was ;)

Hahah je zat nog in februari met je hoofdje :p hihi

Ben zeer benieuwd naar je testje van vandaag meis!!

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Trouwens, de testjes die ik gedaan heb waren dipsticks.. is amper een foto van te maken.. ik verlies nu slijm, dus denk dat het vandaag dan toch echt gaat doorbreken...

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Pff ik ben er op mijn vrije uitslaap ochtend veel te vroeg bij, maar dat krijg je als je nu gespannen bent :p Net een testje weer gedaan, en wederom binnen 5 minuten een streepje. Al iets duidelijker dan gister en eergister, want kan hem gelijk zien, alleen nog steeds ergggg licht!
    Zal fototje meespammen.

@ Jane, hoe voelt je buik nu? Hopelijk iets minder pijnlijk dan gister! En vooral te hopen dat je eitje gesprongen is ;)

@ Mineraal, vervelend zeg, dat je die test nog een keer moet doen. Ook raar idd dat ze je dat thuis laten doen. Beetje zelf aanrommelen lijkt het wel!

@ Scarabee, jeetje zeg dan zou ik ook zoiets hebben van kom maar op met die rooie duivels, dan heb je in elk geval duidelijkheid. Dikke knuffel!

Hier komt mijn testje van vandaag nog even, tuurse meiden! ;)

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jaaaaa Mieks!! Ik zie em hoor!! Oww pfff spannend!! Hihihi ;):D

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    @Mieks, dankje trouwens! Ja van mij mag het komen idd..

Ow wat spannend bij jou! Ga je pas feliciteren als hij echt duidelijk is over 2/3 daagjes, ben voorzichtig ;) Maar dat je zo vroeg al licht positief test geeft wel een goed gevoel!

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Scarabee, haha vooral een doodeng gevoel! :p
    Er zit onvruchtbaarheid in mijn familie, en met mijn ex ben ik ook een jaar lang aan het proberen geweest (5 jaar terug) zonder resultaat terwijl zijn huidige vrouw zo zwanger was. Dan ga je toch denken: ligt het aan mij?! Ik heb toch al jaren de angst gehad of ik ook onvruchtbaar zou zijn. Altijd zijn mijn cyclussen een zooitje geweest, en sinds ik nu met de pil ben gestopt in oktober gaat het goed! Dat was gelukkig al stap 1! Daarom kan ik het nu ook echt nog niet geloven ;) Er gaat zoveel door me heen joh, niet normaal!

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    JAAAAA Mieks:D

Ik zie hem zonder te hoeven turen, owwww wat spannend mijn duimen en tenen draaien overuren...

Mijn buik voelt nu echt helemaal beurs, niet leuk :( hebben gisteravond nog even geknuffeld maar had niet langer moeten duren, laatste stukje deed pijn als je snapt wat ik bedoel.

Ga zo even een testje doen maar gok dat ie gisteravond gesprongen is, hij werd gisteravond naar mijn idee al lichter.
    Zodra die lichter wordnis ie toch al gesprongen?

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Jane, dat is duidelijk haha :D
    Vervelend dat je buik zo beurs voelt :( Helpt een paracetamol misschien? Ik denk idd als je ei gesprongen is, je test weer lichter wordt. Bij mij is dat in elk geval wel.

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht

Jou test is ook vrij duidelijk, vooral als ik ze vergelijk, ga je toch alvast heel voorzichtig feliciteren, maar dan ook heel voorzichtig :D

Ja heb molletjes in huis, net al genomen, baal er wel van dat ik me zo voel, was net rustig weer begonnen met werken maar zo gaat dat niet met zo'n beurse buik, gelukkig heb ik een top werkgever die er niet moeilijk overr doet.
    Mijn manager is vrouw en heeft zelf een mk gehad in t verleden dus ze weet hoe ik me voel en dat is toch wel heel fijn.

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Maandag weer.
    En ja ik heb al een aantal dingen gehad..
    bloedonderzoek en 2 keer een hystroscopie.. Maar tot nu toe zijn mijn miskramen onverklaarbaar..

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Jakkie!!!1 Ik had het je zo gegunt!

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik zie hem:)
    Oww spannend is dit he!

16. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Mieks, ik zie hem ook hoor. Spannend meid!

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Heb nog een fotootje gemaakt in negatief (dat is een functie op mijn telefoon, heel handig nu dus :p). 2e Lijntje is goed te zien! Dat betekent geloof ik in elk geval dat het geen indroger zou zijn toch? (al leek het me al sterk om 3 dagen steeds donker wordende indrogers te hebben ;))

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Nanette, veel succes maandag! Wat gaan ze in het ziekenhuis dan doen? Of heb ik daar overheen gelezen? :)

Inger, hoe is het nou met jou? Alles een beetje een plekje kunnen geven?

Scarabee, vandaag wel aan het ijs gegaan? ;)

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ mieks; die is zeer zeker positief! een wit indrooglijntje zie ik nooit op negatief

20. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Dank je Mieks! Ja T gaat redelijk goed. Beetje ups en downs. ben nog op me ongie aant wachten en dan gaan we er weer tegenaan ;) dat ziet er goed uit voor jou! Ik hoop dat je snel n knal test in handen heb! Ik hou je in de gaten ;)

Deel Deze Pagina