Nee vandaag niet, om mezelf niet helemaal gek te maken. Zie het alleen beetje somber in, al 2 x met afvegen op het toilet een beetje helder rood slijm/stolsel gevonden
Sh*t Mieks! Hoop dat het gewoon komt van de gevoeligheid nu daarbinnen, alles is goed doorbloed nu natuurlijk, en beetje slijm met bloederig hoeft opzich geen kwaad te kunnen, maar ik snap precies hoe je je nu voelt, zeker icm je testjes!! Ik denk ook aan je, en hoop dat deze prille zwangerschap mag blijven! Liefs
Thnx meiden voor jullie lieve woorden. Heeft er iemand ervaring met een vroege miskraam? Ik namelijk niet en weet ook totaal niet wat ik kan verwachten.. Als die test morgen niet duidelijker is ben ik er wel van overtuigd dat het niet goed gaat. Nu blijft het bij een beetje bruin verlies, maar ook alleen maar op het toilet. Ik heb ook geen buikkramp tot op heden. Als het een vmk wordt moet het dan flink bloeden en met buikkramp? En ik denk dat mijn temp dan zeker ook wel flink gaat zakken? Misschien stomme vragen hoor, maar dan kan ik het voor mezelf een beetje duidelijk krijgen.. pff die onzekerheid is echt niks!
Heej meis, Ik heb afgelopen september een vmk gekregen, heb daar verschillende topics ook over geopend, daar kan je misschien ook iets lezen, via mijn profiel;statisstieken;onderwerpen door mij geplaatst. Foto's van mijn testjes vanaf 11 dpo staan in mijn album... Hier een topic.. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/302106-vraagje-licht-positieve-zwangerschapstestjes.html Ik had een tempdaling, zal zo m'n tempkaartje even opzoeken van die ronde en ik had een aantal dagen licht bruin verlies, toen niets meer, toen weer bruinverlies. M'n testjes werden amper donkerder en daarna kwam de bloeding. Maar ik testte dan wel al op 11 dpo positief, en op 18dpo begon de bloeding. Ik had volgens mij wel eerder al menstruatiekrampen.. staat wel in m'n topic denk ik. Zou je nu niet een testje kunnen doen om te zien of het donkerder wordt ? Of word je daar nu gekker van zeg maar ? Als je vragen hebt, gewoon stellen hoor, snap je onzekerheid hierin!! Ondertussen duim ik ontzettend hard voor je meis!!
Thnx meid, Jouw temp bleef ook lang mooi..dus kan toch ineens naar beneden kelderen. Ik heb vanmiddag bij het verloskundige topic mijn vraag ook gesteld en kreeg dit als antwoord: http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/342752-vroege-miskraam.html#post12279510 Mijn testen mag ik in principe wel als positief beschouwen toch? In het negatief staan de streepjes er, en ze zijn op de laatste 3 testen in elk geval met blote oog zichtbaar... Heb jij na de vmk ook contact gezocht met huisarts of verloskundige? Ik ga gelijk even je topic door lezen Edit, ik wil morgen testen met ochtendurine.. dan weet ik dat het in elk geval geconcentreerd is.
Welkom hoor! Heb je topic gelezen. Het zou volgens mij ook heel goed kunnen zijn dat er nog wat bloed/restjes uitgewerkt wordt van de innesteling, het kan ook komen door betere doorbloeding en dat je gevoelig bent. Ik hoop dat het 1 van die 2 is uiteraard. Ik heb toendertijd de huisarts al gebeld voordat ik de vmk kreeg. Het voelde gewoon niet goed voor mij, en idd ook door de lichte streepjes. Ik kreeg daar dezelfde reactie: Een streepje is een streepje, dus waarom zou het dan mis gaan ? Maar goed.. ik ben dan ook van mening dat je wél kan zien aan een zwangerschapstest hoe hoog de hcg is, bij een laag hcg gehalte dan. Want over de 100hcg zal hij hoe dan ook knallen. Toen mijn hcg 5 was, weet ik nog, had ik nog steeds een heel licht positieve test. En na de vmk hebben ze bloed geprikt ook, mijn testjes werden na de vmk namelijk steeds donkerder.. en dat klopte dus wel met de hcg stijging en toen het in m'n bloed ging dalen werden m'n testjes ook lichter.. Maar da's een ander verhaal, alleen om te benadrukken dat je het volgens mij dus wel kunt zien aan hoe donker/licht je streepjes zijn op je testje. Je testjes zijn echt licht positief, dus die kan je zeker als positief beschouwen hoor! Na de vmk heb ik nog controle gekregen omdat ik toen erge rug en buikpijn had, ze wilden toen uitsluiten of het geen bbz was en dat was het niet gelukkig. Hier m'n andere topic trouwens.. (wat heb ik veel geschreven toen zeg.. ) http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/303701-vmk-gehad-maar-klopt-iets-niet.html Ik denk aan je en duim!! dikke knuffel!!
Ik heb helaas ervaring met vmk. T begon bij mij ook altijd met bruin verlies met afvegen... Dat kon best wel n paar dagen duren en dan werd ik toch gewoon ongie met wel meer bloedverlies en krampen... Ik hoop voor je dat je test morgen positiever is en dat T n soort innestellings bloedinkje is. Ik ben benieuwd morgen ochtend!
Helaas, het heeft niet zo mogen zijn.. vanmorgen flink gaan bloeden. Zitten veel stolsels bij, hadden jullie dat toen ook?
hey mieks.. Ik was er al een heel klein beetje bang voor.. Ik denk aan je.. Vreselijk is dat he.. Eerst ben je blij, dan leef je tussen hoop en vrees en vervolgens voelt het als een klap in je gezicht.. De emotionele achtbaan.. Een vmk begint bij mij ook met wat roze/bruin.. Vervolgens kramp en dan het bloeden. Dat verschilt nog wel eens per keer (een stuk of 4 van mijn mk waren met week 5 a 6) veel stolsels inderdaad, maar in prakltijk scheelt het niet veel met een fline menstruatie.. Als je het nniet vertouwt of het voelt niet goed kun je altijd een gyn bellen!
Beroerd dit Heel veel sterkte meis en een dikke knuffel, ookal was het nog zo pril, het is altijd een klap. Idd veel stolsels, vergelijkbaar met een zwaardere menstruatie. X~!!
Thnx meiden voor jullie lieve woorden! Het is in elk geval een hele opluchting dat ik nu de bevestiging heb gekregen dat het allemaal werkt.. heb daar jaren mijn twijfels en angsten over gehad. Vriendlief moet begin oktober voor 6 maanden op uitzending dus als ik in november had moeten bevallen had hij een hoop moeten missen. Het had super welkom geweest als alles goed was gegaan, want dat is iets waar we van te voren goed over nagedacht hebben, maar het schuift dus nu weer een stukje op...een stukje verder naar het einde van zijn missie toe zeg maar.. Aankomende maand wordt het niks voor ons, vriendlief gaat over anderhalve week voor 3 weken op oefening. Dus we missen mijn vruchtbare periode. Heb vanmorgen wel even een traantje weg gepinkt, want we waren toch wel erg blij (maar nog heel voorzichtig blij). Pff heb nu wel veel menstruatie achtige krampen, dat is minder! Ik zal wat van mijn verloren hcg jullie richting op strooien, hopelijk mogen we met zn allen snel zwanger zijn!
Mieks, Hoe gaat het nu met je ? Hoe voel je je ? Misschien ook maar goed om even een ronde tot rust te komen hiervan..? Ik hoop hoe dan ook dat je dit een plekje kunt geven en dat dit alsnog jullie jaar gaat worden. Doe het rustig aan he meis! Nogmaals sterkte. x!
Hey meis, Gister veel gepraat en geknuffeld samen, dat was fijn om het echt even samen af te sluiten en een plekje te geven. Nog veel buikkrampen maar opzich gaat het wel. Aankomende ronde wordt niks omdat vriendlief over een week voor 3 weken op bivak moet. Dan missen we mijn ei dus. Heb vanmorgen nog een test gedaan en die was nu spier wit. Hoe is het met jou??xx
Hihi, ja ik had gelezen dat je vriend op oefening gaat, daarom zei ik, misschien ook maar even goed om tot rust te komen.. (ookal is het nu is geen keuze) Heel fijn om te horen dat jullie gepraat en geknuffeld hebben, dit is iets wat jullie allebei verdriet doet. Fijn steun te vinden bij elkaar. Je hcg is snel gedaald dus, goed teken. Wel minder van de buikkrampen, kan wel een dag of 3 duren. Hier gaat het wel ok. Prikken lukt nu goed en de bijwerkingen zijn beperkt tot nu toe. Donderdag follikelmeting nummer 1. Tussendoor nog naar de HA want ik voel me niet helemaal lekker, even kijken wat er aan de hand is woensdag. Knuffel X