Tip voor ovulatieteststers

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goedemorgen !

Mieks, Ha grappig! Ik dacht dat jij zei dat je het zeeuwse land ging of iets? Agos, best vervelend dus om je man te moeten missen nu! Wanneer komt hij terug? Hebben jullie wel contact via iets ?

Mijn temp is nog meer omlaag gekelderd... weet niet wat het is, maar heb het nog nooit meegemaakt zo..:(

Jouw temp van vandaag staat er nog niet in ;)

Hoe gaat het verder met iedereen ? Allemaal stilletjes om van de zon te genieten hopelijk ?

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen!
    Klopt, ik was zaterdag naar zeeland naar familie maar woon dus zelf in ede ;)
    Mannetje is weg tot 6 april, we hebben af en toe contact maar het is nogal duur omdat hij op oefening is in Duitsland en tijdens zijn oefening geen telefoon mag/kan gebruiken. Dus op de momenten dat ie even rust heeft kan hij even smsen.

Wat stom!! Ik lees jouw berichtje en ik ben gewoon vergeten te tempen vanmorgen :$
    Net gedaan, en is 37,3 maar ben al vanaf 8 uur weer aan het werk dus dat is geen reële temperatuur. Heb zoveel dingen aan mijn hoofd dat ik het compleet vergeten ben.

Die van jou doet wel vreemd idd! Hij gaat steeds verder naar beneden. Is nog te vroeg voor een menstruatie denk ik? :(

Fijne dag meid!

3. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Scarabee, probeer je idd vast te houden aan die vmk om positief te blijven dat het wel kan! Vervelend is gewoon dat ze niet weten hoe het kan dat het niet lukt en het in je familie niet voorkomt. Ik duim voor je! Hier gaat het lichamelijk wel weer een stuk beter. Alleen vandaag weer een crematie gehad, 8e sterfgeval in een jaar tijd. Ben er effe helemaal klaar mee eigenlijk.

Mieks, spannende periode voor jou. kijken of er nog een zaadje sterk genoeg is! Gezellig samen op het wachtbankje!

Nanette, bijna testen, spannend!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Hey iedereen.

Mieks je hebt je ei.dus gevonden en nu is het wachten.. Vreselijke dagen vind ik dat.

Scar.. Een tempdaling is niet goed, of kan het van innestelen zijn?
    Van mijn dochter was het een kadi. We waren helemaal niet met kinderen bezig en zo opeens was er een streep. En dezelfde dag enorm veel bloed en kramp. Naar de gyn. Was ik al 8 weken zwanger. En ze zat er nog.. Dat verwachte niemand. Iedereen dacht een miskraam
    Hier nog 3 dagen tot nod... Net een test gedaan.. Ik zie een streepje. Maar erg licht. Dat hebben we wel vaker, dus dat zegt niks.

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mieks, ooh ik snap het :D
    Nog een paar daagjes geduld en dan is je man weer terug :) Hoeft hij nu de komende tijd niet meer weg ?
    Hihi gewoon vergeten te tempen jij.. ik dacht al.. je bent er meestal wel vroeg bij :p Later nog tempen heeft geen zin idd... Maar je kan em altijd nog invullen en op discarded zetten. Kan een keer gebeuren natuurlijk ;)

Jonneke83, jeetje, veel aan de hand bij jou dus.. sterkte..!
    Wanneer is jouw nod.. ? Of kan je niet goed inschatten nu?

Nanette77, je maakt het weer spannend... heb je een foto van je testje ? Merk dat je wel een beetje luchtig eronder bent .. of heb ik dat mis ? Wat bijzonder van je dochter.. ! Echt een supersterk meisje dus bedoel ik..:)

Tempdaling, ik heb vanmiddag even de assistente vd gyn gesproken en ernaar gevraagd. Het kan een tijdelijke daling in het progesteron betekenen, maar ook dé daling voor menstruatie (hoewel mij dat sterk lijkt op 7 dpo al.. ) en kan ook te maken hebben met hormoongebeuren van een innesteling/zwangerschap. Het zegt iig niet iets over of ik wel of niet zwanger zou zijn. Ik heb dit wel nooit eerder gehad zo op deze manier... afwachten maar..

PMS, begint wel weer te kriebelen hier.. nu een paar dagen eerder dan normaal. Wilde ff lekker in de tuin zitten, gaat er aan de overkant eentje een muur eruit boren (zo klonk het iig). De andere overbuurman besluit te gaan stofzuigen, een buurman was aan het niezen, een buurvrouw aan het hoesten, hondje blaf blaf blaf, ander hondje woef woef en in het huis naast mij zag ik steeds de schaduw van een man heen en weer waggelen, wat me irriteerde. Waar is dat ene plekje voor vrouwen met PMS die even rust willen ? Ik heb Cote D'or chocolade gekocht 86% puur. Heerlijk!!

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Jonneke, jeetje wat heftig dat het al de 8e x is in een jaar! Tijd voor leuke dingen dus, zoals een positieve test? ;)

@ Nanette, ik vind die wachtdagen ook het minst leuk. Spannend, dat je een streepje hebt! Heb je idd een foto? Ben erg nieuwschierig! (en ik duim natuurlijk heel hard ;) )

@ Scarabee, Volgens mij is het aankomende weken weer redelijk rustig met weg gaan maar durf ik even niet zeker uit mijn hoofd te zeggen. Daarbij is er niks zo veranderlijk als defensie :p
    Jaa stom he?! Ik vergeet het nooit! En het was dat je er over begon anders had ik het volgens mij nog niet door gehad haha. Zo erg ben ik er nou mee bezig deze maand, dat merk je wel :D

Spannend wat jouw tempdaling betekent. Ik hoop echt iets goeds! Misschien moeten we hem heel hard de hoogte weer in blazen!
    Whaha je hebt wel een lekkere middag achter de rug zo te lezen. Gelukkig is er dan chocola he?! :D Ik ben ook zo'n choco fan, maar heb mezelf op een "iets-minder-snoepen" dieet gezet.. ondanks dat ik maatje 36/38 heb vreet ik alles wat los en vast zit :) Ik wil mn maatje wel zo houden en niet teveel aan gaan komen ;)

Fijne avond meiden!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik ga voor jullie duimen meiden!
    En luchtig, niet helemaal, maar het is de enige manier nog om mijn hoofd helder te houden.

Test heb ik net een roux voor gemaakt

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Roux is topic.
    Mijn man heeft de laptop drinken gegeven. Dus even via de foon online

9. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Scarabee: het is opzich wel oke nu, niet heel veel last van moet ik zeggen. Soms...dus wacht het nog maar even af. Je went ook wel snel aan dat het evel is.
    Ik heb geen test meer gedaan of dokter gebeld. Zou het moeten? Denk dat die toch niets doet...
    haha..pure chocola is goed voor je! Je zit weer op het wachtbankje...vreselijk...hopelijk gaat je temp weer de hoogte in.

@Mieks: hihi, vergeten te tempen?! hoe krijg je dat voor elkaar :p

@Jonneke: snap dat je na 8 sterfgevallen er klaar mee bent, je hebt je portie wel gehad! Knuf vanaf hier.

@Nanette: spannend! ben benieuwd.

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goedemorgen!

Als eerst, Mieks, bedankt voor het blazen :D
    Wat is jouw tempie laag ? Maar nu zeker wakker geschrokken van o! ik moet tempen ? ;)

Ja was een heerlijke middag gisteren, pff! Hihi je snoept graag dus ;) geen taartjes meer bakken nu even dus ?

Nanette, ik heb je roux bekeken ;) Als ik het goed begrijp was het streepje na indrogen niet zo heel duidelijk meer, maar toen je hem naspoelde met water weer wel ? Ik zie het streepje in ieder geval nu wel duidelijk… duidelijker ook dan vorige keer! Ga je vandaag nog een testje doen ? *duimt ontzettend!!

Mineraal, ok.. afwachten dan idd… Ik weet niet of een testje zinvol is idd.. maar zon vreemde menstruatie met eigenlijk alleen bruinverlies.. zou het persoonlijk zelf wel even checken. Je gebruikt geen ovulatietestjes meer he trouwens? Ik zit weer op 8 dpo .. de laatste wachtdaagjes komen eraan.. Voor m’n temp, klik op m’n banner hihi ;)

11. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal

Het is even geleden dat ik hier wat geschreven heb. Heb wel af en toe nog mee gelezen. Hoe is het nu met iedereen?

Hier weer afwachten. Vind het super spannend had op cd 9 een posi ovutest dag erna gelijk weer negatief precies een week later weer een posi ovutest.

Xxx

12. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden,

Hier vanmorgen weer een "before-ei" temperatuur :( Hoe kan dat nou na de posi ovulatie testen van afgelopen weekend?! En die vruchtbare afscheiding?! Ik vrees dat mijn cyclus toch nog van slag is ;) Baal ervan dat ik gister vergeten ben te tempen, maar daar heb ik nu ook niks aan.

@ Nanette, heb even gezocht, ik zie het streepje ook! Hopelijk wordt ie snel donkerder! Heb je vandaag nog een keer getest?

@ Mineraal, ja stom he?! Heb zoveel aan mijn hoofd momenteel, en normaal is het zo dat wekker om 6 uur gaat voor vriendlief (ook al kan ik dan nog 3 kwartier liggen) dan temp ik gelijk om 6 uur en draai ik me nog even om.. Die wekker gaat nu niet, dus moet ik hem speciaal vroeger zetten voor het tempen ;) Denk dat het daar ergens is mis gegaan haha.

@ Scarabee, vandaag mijn vrije dag dus gelijk de wekker op 6 uur gezet ;) Alleen het resultaat heb je hierboven al kunnen lezen.
    Mooooooi is jouw temp! Nu maar hoog blijven!!
    Taartjes bakken, heerlijk! Maar nu maar even niet :p Ik ben mezelf al de hele week aan het motiveren om weer is te gaan hardlopen maar ik heb er zo'n hekel aan dat het nog niet lukt haha. Moet gewoon weer wat meer gaan sporten eigenlijk... (ben teveel een luie donder aan het worden :p)

@ Priscilla, dat is vreemd 2x een posi ovutest... Nu maar afwachten dan ja ;)

Fijne dag allemaal, ik moet aan de huishoudelijke dingen gaan beginnen!

13. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Dank je wel meiden voor de lieve reacties. Ja, is idd erg veel en een keer goed nieuws zou wel fijn zijn! Let's hope op volgende week!!

Nanette, spannend met een licht streepje!! Wanneer test je weer??

Scarabee, hmm... die lekkere middag in de zon was nu ok niet zo lekker meer dus.

Mieks, vreemd van die temp! Had je gisteren nou toch maar getempt he... :) Gek dat je er normaal zo aan denkt en nu vriendlief weg is je het gewoon vergeet. Geeft idd wel aan hoe erg je er nu mee bezig bent :D

14. Marden

Marden Actief lid

31 okt 2011
    179
    0
    0
    Nanette; Wat maak je het spannend! Mijn duimen draaien voor je hoor!

Jonneke; Jij maakt het ook al zo spannend! Je maakt goeie kans zo te lezen! Zal ook voor jou duimen!!!

Scarabee; Bij hoeveel dpo ga je testen? Of wil je wachten totdat je je nod voorbij bent?

Mieks; Jouw berichten ga ik zo nog even wat beter lezen. Maar begrijp ik het goed dat er een kleine kans is dat er nog levende zaadjes aanwezig waren tijdens je eisprong?

Mineraal; Zie allemaal lieve berichten van jou voor anderen. Ga zo ook even zoeken of ik nog een berichtje over jezelf kan vinden. Ben benieuwd hoe het met je gaat!?

Scarabee; Het is nu 6 weken geleden dat de miskraam via tabletten op gang is gekomen. Maar aangezien mijn baarmoeder waarschijnlijk nog steeds niet helemaal schoon is, is er nog geen spoortje van een eisprong / menstruatie te bespeuren helaas. Heb zaterdag de laatste provera tablet gehad, die een onttrekkingsbloeding moet opwekken, maar deze heeft tot dusver nog niet plaats gevonden. Hopelijk gebeurt dat snel!! Ik zal jullie op de hoogte houden.

15. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Scarabee: je hebt mij aan het twijfelen gebracht of ik moet gaan testen. Ik doe inderdaad nu even niets, ook daar twijfel ik aan, moet ik weer ovutest gaan gebruiken maarja het heeft vorige keren ook niet geholpen..heb als ik ongeveer ga rekenen rond de 30ste mijn ovu..ik hou dan nu even 14 tot 18 dagen aan.

@Mieks: ik was dinsdag vrij en ik schrok wakker van de wekker, ik dacht waarom gaat ie niet! Ach een keer vergeten te tempen kan voorkomen toch. Ik heb ooit ergens gelezen dat als je later tempt er elke keer zoveel afmoet halen of dat waar is?!
    Ik moet eigelijk ook gaan hardlopen, tis dat je zo ver weg woont anders konden we samen gaan ;)

@Marden: hier alles oke, mijn ei gaat er weer aankomen. Denk dat ik weer van mijn candida af ben, hoop dat het zo blijft. Denk dat ik daar langer last van heb gehad dan ik zelf denk..en dat het miss daarom niet gelukt is.
    Jeetje, wat duurt het allemaal lang voor jullie. Hoop dat het snel over is en dat alles weer normaal verloopt!

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    #816 Scarabee, 29 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
    Goedemorgen meiden,

Mieks, heb je nu weer eggwhite ? FF houdt ook heel erg rekening met welke afscheiding je invult he.. dus dat dat wel echt klopt zeg maar.. Maar je temp is nog steeds niet echt gek hoog.. het kan weleens gebeuren hoor. Ik heb ook weleens gehad een paar dagen laag na m’n eisprong. En jouw cyclus kan ook best nog even van slag zijn nu… Heb je na die positieve testjes nog doorgetest ? Want het waren nog niet echt knallers he ? Edit: Ik zie nu negatief staan de dag erna, ik zat weer even te suffen ;)

Haha, moet wel om je lachen, waarom je wil je gaan hardlopen als je er een hekel aan hebt ? Er is toch vast wel iets leukers dan hardlopen te vinden ;) Hier zijn wat gewicht betreft wel gekke dingen aan de hand… ik ben wat meer gaan bewegen/fietsen en wat meer yoga gaan doen, maar hoe meer ik dat doe, hoe dikker ik word… Snap er echt niks van... ben nu in 2 weken juist 2 weer kilo aangekomen en m’n buik is helemaal bol.

Jonneke83, ik duim voor je!

PriscillaV, wat apart, 2 keer een positieve test. Enig idee hoe dat kan ?

Nanette77, waar zit je .. heb je nog een testje gedaan.. ? Ben echt heeeeel benieuwd!!

Marden, Ik wilde net een testje gaan doen om in ieder geval te kijken of de Pregnyl al uit m’n lijf is… kan ik die dingen dus nergens vinden... grrrr! Vanmiddag maar eens gaan zoeken.. Als ik ze gevonden heb doe ik een Pregnyl check, en als dat eruit is, doe ik gewoon elke dag een testje..

Wat een rotsituatie bevind jij je in meis… laat die tabletten nu snel z’n werk gaan doen… je wilt het toch ook eens achter je kunnen laten nu L Leef met je mee!!

Mineraal, sorry dat ik je aan het twijfelen gebracht heb.. was niet de bedoeling natuurlijk. Als jij geen aanleiding ziet om een test te doen, dan is het ook niet nodig denk ik dan…. Heb je wel het idee dat je nu in je vruchtbare dagen zit ? Qua wat je voelt en afscheiding ? Wel dubbel qua ovulatietestjes, want je wilt er niet teveel mee bezig zijn, maar als je ze niet gebruikt ben je toch een beetje aan het gissen en twijfelen.. lastig dilemma!

Is je dinges nu helemaal over ? Ik hoop het !

Ik heb vannacht gedroomd dat ik mee deed met een soort marathon in een mini doolhof in het pikke donker bij een afgezet stadsdeel waar ze gingen verbouwen… echt heel gek.. toen werd ik uit de rij mensen getrokken en moest ik op een bankje zitten en kreeg ik een brief met de mededeling dat ik niet meer mee mocht doen omdat ik teveel symptomen had van een mogelijke zwangerschap… toen dacht ik echt ‘huh hoezo’ en toen zag ik dat ik in m’n broek geplast had of iets haha maffff.

17. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Dames, even een vraagje. Ik had zondag een positieve test en we hebben vrijdag/zaterdag/zondagmiddag/maandag gevreeën. Nu heb ik constant steken in mn onderrug, Heel irritant, zou dat wat met mn eitje te maken kunnen hebben??

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @marden, ik dacht afgelopen weekend mijn eisprong gehad te hebben. 2 positieve ovulatie testen, temp omhoog enz. Maar hij is nu weer gewoon 2 dagen laag dus het lijkt er op dat het niet zo geweest is (al snap ik niet waarom de testen de positief waren). Afwachten dus maar.. lijf is nog van slag na die vmk lijkt het.

Pff jij dus nog wachten op de intrekkings bloeding. Wachten duurt lang he?!

@mineraal, ooit aan verhuizen gedacht dan? :D

@scarabee, weer eggwhite ja, het viel me vanmorgen gelijk op. Snap even niks meer van mijn lijf! Ovutesten heb ik niet meer gedaan, er waren er 2 positief (maar niet knal, even donker als controle streep) dus ben er mee gestopt. Ik gebruik die testen liever als mannetje thuis is zodat we wat gerichter kunnen klussen.

Haha erg he, ik heb wat anders bedacht! Heb mn skeelers weer te voor schijn gehaald! Vanavond ga ik een rondje doen als ik klaar ben met werken heb ik mezelf voor genomen! :D
    Vreemd dat jij aankomt van sporten, het kan spieropbouw zijn maar anders zou ik er gewoon mee stoppen :D ;)
    Vreemde dromen heb jij trouwens! Maar ik heb een goed gevoel over jou deze maand. Hopelijk komt dat uit ;)

@sweetdreams, dat is afwachten. Het kan van je ei zijn of niet. Ik heb ook veel krampjes en steekjes de laatste dagen maar ik weet nog niet of mn ei nou gesprongen is of niet..het blijft dus afwachten ;)

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zit hier;)
    lastig inline met de mobiel tot mijn laptop terug is.
    Nu even een lap van het werk.

Ik heb gisteravond nog eens getest en die test net geplaatst.
    Vandaag nioet getest en ga ik ook niet doen. Pas morgen weer.

In alle eerlijkheid zit ik er nu wel even redelijk doorheen. Eergisteren was de test zo duidelijk en nu weer dit geklooi.
    Waarom mag het niet makkelijk zijn...

@rest.. ik voel me wel eens ego hier.. bijna al mijn berichten gaan over mij. Dat betekent niet dat ik niet meeleef hoor! Binnenkort ga ik eens zitten voor wat minder ego gedrag!

20. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    grrr...alles weg..had zo mooi getypt!

@Scarabee: ik heb voordat ik ongi werd een test gedaan die negatief was. Geeft niet hoor dat je mij aan het twijfelen hebt gebracht, soms is dat wel eens goed.
    Ik weet niet of ik mijn vruchtbare dagen zit, ik kan dat nooit zo goed zien aan mijn afscheiding, draden trekken enz...Maar we proberen het nu om de dag te doen, en dit weekend maar elke dag tot volgende week ergens ;) Vind mijn vriend helemaal niet erg! pff..je moet er wat voor over hebben...ik heb al wel wat krampjes gehad nu, maar mijn lijf doet sowieso raar!

Je hebt vreemde dromen..hoop dat ze iets betekenen!

@Mieks: uhmm nee..jij? Skeeleren is ook leuk maar kan niet remmen :)

@Nanette: dat geeft helemaal niet, soms heb je gewoon wat minder 'behoefte' of energie om op andere te reageren, dat is je vergeven hoor ;)
    Hou je taai meid!

Deel Deze Pagina