@Scarabee Gefeliciteerd!!!!! Die is duidelijk veel donkerder en ben er van overtuigd dat dat niet van pregnyl komt Ik moet vaker goeie gevoelens bij iemand hebben, zijn ze allemaal zo zwanger haha. Snap dat je het erg spannend vind! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan en dat je over 8 maanden een gezond kindje in je armen houdt! Mijn ei is zoek idd.. laat 'm nou maar mooi wachten met springen tot vrijdag dan is mannetje weer en kunnen we er wat mee
Dankje Mieks!! echt lief!! Ik kan het nog niet geloven! Pregnyl kan niet stijgen, dus kan bijna niet anders he ow ow.. Je moet zeker vaker goede gevoelens hebben bij iemand weet je nog hoe het kwam dat je die goede gevoelens erover kreeg?! Hoop dat jouw eitje idd alsnog komt en dan vrijdag vruchtbaar! Snap alleen je LH piek dan niet !? Doe je nog steeds testjes ? Wat als je die plusjes weghaalt van je ovutestjes ? Wat zegt FF dan ? Of veranderd er dan niks ? Liefs
Hoe reageert je man? Goede gevoelens, tja ik voel veel dingen aankomen Een gave die ik van mn oma schijnbaar gekregen heb want die kon er nog heel wat meer mee. Ik pendel af en toe ook, en niet alles komt uit uiteraard. Heb 1 keer voor mezelf gependeld (in december) en daaruit kwam dat ik in februari zwanger zou raken. Ik geloofde er toen niet in, omdat ik bang was dat je pendel door gevoel kon beinvloeden (ik wil natuurlijk zo snel mogelijk zwanger zijn). Achteraf gezien klopte het dus. Heb het na de vmk nog een keer gedaan, en toen kwam er uit dat ik in april zwanger zou raken.. ben benieuwd, mijn eitje gaat dus ipv maart, nu in april springen als ie vanaf vrijdag springt maak ik er nog een kans op Ik snap ook mijn lh piek niet. Qua temp kan ik wel raden, de eerste verhoging had ik toen hier nog verteld De dag erna heb ik slecht geslapen. Misschien is die daarom hoog (36,7). En die maandag ben ik vergeten te tempen.. Blijft het alleen vreemd waarom mijn ovutesten wel positief waren. Overigens doe ik die nu niet. Ik zie het wel wanneer mijn temp omhoog gaat en hoog blijft. Misschien wordt het wel een paasei Heb FF aangepast trouwens, maar doet dan niks... had ik al verwacht. Ei moet dus echt nog komen.
Gewoon doortesten want je ei moet nog komen Ik krijg meestal pas op dag 16,17 of 18 mijn ei.. niet te onzeker zijn meid, hij komt echt wel!
@jane.. ik zou ook nog even doortesten als ikk jou was.. @scar.. geweldig meis! jij bent zwanger (blij en een beetje jaloers op je testen) mijn test is gelijk aan die van gisteren. Morgen de gyn bellen. Overleggen en de hystro verzetten
ben er weer, heb computerproblemen gehad, kon niets meer @Scarabee: voorzichtig Gefeliciteerd! spannend! Lukt het doorademen? @Mieks: fijn toch lantaarnpaals! al 3? welke heb je gehad allemaal? @Kwaaltjes: ik heb vrijdagavond wat krampen gehad en rugpijn, links onderin beetje zeur pijn..(net alsof ik ongesteld moet worden) maar of dat een eisprong is?! We hebben in ieder geval elke dag geklust!
Ik moest even terug zoeken, waar dit ook alweer over ging hoor Ik ben geboren in Middelburg, toen 2 jaar in Eindhoven gewoond en woon inmiddels 3 jaar in Ede Kwaaltjes misschien van een naderende eisprong? Ben benieuwd! Doe je nog aan ovutesten of tempen?
gefeliciteerd hoor Scarabee! Echt duidelijk positief! Ik duim voor je! Jane, ik weet helemaal niks van ovutesten, sorry liefs Inger
@Mieks: dat heb ik nou nooit dat ik ff terug moet zoeken ik doe helemaal niks, stoer he?! ik vind het erg knap van mezelf! Denk dat het mijn ei was..klussen gewoon nog ff door!
Dankje meis. Ik hoop dat jij dit ook snel weer mag voelen zo.. Eerst maar eens dat poliepje of (zo heette het toch?) weg laten halen he ? Is je menstruatie al gekomen ? Heb je overlegd met de gyn ? x
Hai Jane, ik kan je ovulatietestjes niet goed volgen.. welke waren nu van gisteren ? Ik vind die ene aan de linkerkant het meest donker.
Ohh daarom was je er niet... doet hij het nu weer goed ? Dankjewel! Erg spannend ja.. doorademen lukt redelijk.. ging toestraks een testje doen en m'n hart ging tekeer uit angst voor een lichter streepje pfff.! Kwaaltjes klinken idd als eierstokken die op spanning staan ! Dan kan je best je eisprong gehad hebben
Hai Mieks, heb je bericht wel 10 x gelezen maar ik kon het niet in me opnemen ofzo haha heel gek! Dus ik reageer nu pas...Bijzonder dat je jezelf gependeld had voor februari! En april duurt nog wel eventjes, dus misschien wel een dubbele kans voor in april, dan kan je pendel heel goed uitkomen Ik heb ook gependeld Ik was tijdje geleden begonnen met pendelen, heb het nog niet erg vaak gedaan, dus ben nog in oefening zeg maar. M'n pendels zijn wel een paar keer uitgekomen Je temp is nog steeds niet hoog..hoelang is jouw LF normaal gesproken, of is dat wisselend ?
scra: ik ben nog niet ongesteld.. gyn zegt dat ik nog ene paar dagen door moet testen. hystro wacht nu op menstruatie. Eind deze week niet ongesteld, dan moet ik komen. Bloedwaarde progesteron was goed, ei is dus echt gespronegn
Poehh! Wat een onzekerheid.. wat denk je nu zelf ? Dat je gewoon een erg lange cyclus hebt gekregen, of alsnog zwanger wellicht ?! Sterkte meis!!
@ Mineraal, klusze Hopelijk nu eens met goed resultaat Scarabee moet maar flink hcg hier rond strooien, kunnen we allemaal mee doen hihi. @ Scarabee, mooie banner! Leuk dat je ook pendelt! Mocht je nog eens energie over hebben wil ik graag proefkonijn zijn hoor Lf was de eerste maand van tempen 12, en de 2e maand werd het een vmk dus kan ik helaas nog weinig van zeggen. Zoals het er nu naar uitziet is eitje nog steeds niet van plan te gaan springen. Ik las zelfs wat van vrouwen die gewoon na een vmk 1 of 2 eiloze rondes hadden... Lijkt me wel vreemd om gewoon je menstruatie te krijgen zonder ei Laat dat maar mooi weg blijven, ik wacht dan nog wel even op mijn ei. Heb een leuk weekend op de planning staan (man lief bespringen en zn verjaardags feestje ) en het weekend erna gaan we weekend op vakantie. Dus ik kies dan maar gewoon voor het late eitje @ Nanette, jeetje wat een onzekerheid.. Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt! Kunnen ze met een echo niet meer zien? Fijne avond allemaal
WHAAAA Scarabee je bent zwanger!! Wat super goed nieuws!!! GEFELICITEERD! Ben zo ontzettend blij voor je! Hopelijk kun je er snel van gaan genieten!!! Dikke felicitatieknuf!!