Tip voor ovulatieteststers

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    braaf eitje mieks;)

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Volgens mij lees ik soms echt compleet over berichten heen !

Mineraal, als je proefkonijn wilt zijn, kan je me dan even een PB sturen ? ;)

Nanette77, hoe gaat het met je meis ?

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hij is wel iets lichter opgedroogd dan die van gisteren, maar de controle lijn ook, dus denk (hoop) dat het aan het testje licht!

Jij bent nu lekker terugkomst en b-day van je man aan het vieren, geniet ervan :D

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Scarabee, ik wil ook wel proef konijn zijn hoor

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @scar.. het gaat wel/./ We kijken maar weer vooruit.. Veel amders kunnen we toch niet..

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Zo..eindelijk even tijd om uitgebreider te reageren.

Net nog een ovutest gedaan. Hij was even donker als controle streep.. Misschien morgen de knaller? Ik hoop het! Hoop dat ie nu toch eens gaat springen! Aan het klussen zal het nu niet liggen :D

@ Scarabee, ik denk niet dat de krampen van een ongi komen, of het moet een cyclus worden zonder ei ;) Testjes heb ik tussendoor niet meer gedaan.. Alleen vandaag weer, omdat ik echt duidelijk eggwhite nu heb, een een lage temp. Nu maar hopen dat het "kreng" wil springen :D
    Oei, dat klinkt niet prettig, die misselijkheid. Je moet je kat er ook niet mee aansteken he, dan doet ie gezellig mee :p
    Ik zie trouwens dat je een dag na mijn verjaardag uitgerekend bent!
    Over je testjes, hcg kan in het begin stadium schommelen he?! Dus niet gelijk in paniek raken (al snap ik het wel natuurlijk!):)

@ Melanie, ik had het 2 weken terug ook dat het streepje even donker was als de controle streep, maar ei is uiteindelijk niet gesprongen.. Misschien toch nog even door blijven testen?
    Heb geen ervaring met die testen..

@ Nanette, ben het helemaal met je eens :D

Zo ik ben er weer even doorheen gebladerd. Fijne avond allemaal, ik zal er vant weekend niet veel zijn door alle verjaardags drukte en de paasdagen. Kom af en toe wel even spieken (en als het lukt ook reageren ;) )

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb foto's staan mijn mijn rijtje bij : "ovutesten babyboomshop"

8. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Scar: ik pb je wel :)
    Je doet dus elke dag een test? Dat is een dure hobby ;) Maar zou het zeker doen als het je geruststelling geeft. Ben je elke keer niet gestresst als je over zo;n ding moet plassen?

Testje is idd donkerder.
    Ik voel mij goed, geen rare kwaaltjes of wat dan ook. Het wachten duurt weer lang....was er eigelijk niet zo mee bezig maar gisteren dacht ik er ineens weer aan. Balen want het duurt nog lang;)

@Mieks: jij hebt gewoon echt een paasei! Succes met klussen :D Geniet van je weekend!

@Nanette: je kunt idd niet meer doen dan vooruit kijken, hoe moeilijk dat soms ook is.

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoiii meiden,

Pff ik heb een giga drukke dag achter de rug. En er komt nog een heel druk weekend aan :p Maarrr nu even tijd om te reageren hier.

Vanmorgen mijn temp weer flink de hoogte ingegaan. Hopelijk blijft hij daar nu!
    Hier een foto van mn testjes. De eerste test is van gisteravond, de 2e van vanmorgen.. Het zijn niet de knallers die ik normaal heb ;) Wel ietsss donkerder dan 2 weken terug toen ie dus niet sprong.

1e foto is genomen na mijn testje van vanmorgen, 2e foto is net genomen nu ze dus opgedroogd zijn..

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mag hoor! Leuk! Kan je me dan ook een PB sturen ?

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja dat is waar .. hoe ziet je planning er nu zo'n beetje uit.. ? Wanneer krijg je de hystro ? Liefs

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Tuurlijk, echte naam en geboorte datum toch?

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mieks, je testjes zijn duidelijk positief ja! Nog geen knaller idd.. ben erg benieuwd hoe je testje vandaag is..;) Vind het toch wel heel apart dat je cyclus zo lang duurt nu hoor… valt daar iets over te zeggen ? Je temp weer ietsje omlaag.. ik kan het niet goed meer volgen, hmmm *denk denk. Nou ja… ben benieuwd~!!!

Mineraal, is goed ;) Ik wilde zelf eigenlijk geen kv2v5 nog doen, maar vriend wilde graag weten of het donkerder was geworden. Hij had al een zooi testjes gehaald, dus ze liggen er toch.. heb er nu nog 3 liggen volgens mij. Gisteren niet getest, vandaag wel. Het geeft wel geruststelling als het donkerder wordt idd… Maar ben ook wel een beetje gestressed inderdaad als ik het testje doe. Maar dat ben ik ook als ik krampjes voel eigenlijk. En dat krampt en steekt maar door hier.. Het zal er dan toch wel bij horen denk ik !!

Ik wilde nog graag een Clearblue testje gaan doen met indicator.. misschien vandaag! Van die belachelijk dure testjes zijn dat, dus ik wacht er steeds mee… Ik heb ze nog in huis van meer dan een jaar geleden..

Het duurt nog even bij je ! Ik blijf in ieder geval uitstrooien en duimen! Heb nog geen PB ontvangen trouwens, ben benieuwd wat m’n pendel bij jou gaat zeggen ;)

Melanie1986, ik heb wel even naar je testjes gekeken maar ik word er niet veel wijzer van! Zal zo nog even gluren..

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Yes!

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Pb is verstuurd :)

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dankjewel Scarabee.

Wordt er zelf ook niet veel wijzer van en al helaas niet omdat ik al 3dg vanalles voel onder in mijn buik.
    Echt van s'morgens tot s'avonds,heel raar gevoel wat ik ook bij mijn andere zwangerschap Had in die tijd.

Gisteren waren mijn ovutesten helemaal wit,naja op de controllestreep na. Hihihihi
    Dus test nog maar gewoon door,weet het anders ook niet!

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Melanie, ik weet niet of je mijn topic heb gezien?
    Ik had ook regelmatig bijna posi testen om de dag erna weer bijna omo te zijn uiteindelijk op 03-04 de knaller, gok echt dat het de verstopte eitjes maand is.

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Kan zijn!
    Maar toch voel ik vanalles in mijn buik.
    En een ovutest hoeft niet perse te knallen,hij kan ook positief zijn als de strepen even donker en dik zijn.
    Net als een zw-test.

Net weer maar 1streep!

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @melanie.. bij mij knalt een ovutest ook niet.. zien er vrij rustog uit.. gewoon gelijk aan de c streep en dan staat mmijn ei op springen wijst de echo uit.
    Dus bij gelijke strepen zou ik denken dat hij er aan zit te komen.

@scar.. die testen zijn inderdaad belachelijk duur.. maar het waard aks daar zwanger staat;)
    Show je hem weer?

Wij mogen dinsdag voor de hystro.. En dan kijken we weer verder.
    Probleem is dat mijn eigen arts voor langere tijd uit de running is hebben we gehoord.
    Verder loopt mijn man in het zh voor een raar plek in zijn hals en een onrustig bloedbeeld. Dat is nu de eerste prioriteit. Ik moet het nog met een gyn overleggen, maar het lijkt ons verstandig na de hystro verdere behandelingen even stop te zetten tot er meer duidelijkheid over mijn man is.
    Gisteren te horen gekregen dat de kans dat het kanker is afgenomen is omdat de plek flexibel is. Maar zeker weten ze dat niet. Dus de 20e moet hij een punctie laten doen en een echo. Ook de röntgen van zijn thorax is niet geweldig/onrustig en zijn buik moet ook een röntgen van.
    Al met al hier voldoende aan mijn hoofd om knoert knekker gek te gaan worden. vandaar dat we besloten hebben allles stapje voor stapje te nemen en first things first;)

20. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Scar: hihi...mannen! ;)
    Ikzelf wordt altijd erg zenuwachtig als ik moet plassen in een potje of over zo'n ding, dan kan ik soms ook niet meer en duurt het altijd ff. Heel irritant! Snap dat het een geruststelling is. Heb je al die clearblue al gedaan
    Blijf vooral strooien!

@Nanette: sterkte met je man! De onzekerheid kan je idd gek van worden. Hou je taai!

Deel Deze Pagina