Scar: snap dat je zenuwen hebt hoor, je bent er zo lang mee bezig geweest en nu ben je zwanger en dan blijft de onrust. Denk dat ik het ook zou hebben. na de echo wordt het misschien wel minder. Nog even volhouden! Ik heb wat krampjes nu..en wat rugpijn maar dat kan ook een andere oorzaak hebben
Scarabee, ik snap dat je je ongerust maakt, maar krampjes en steekjes zijn normaal hoor de eerste weken, komt goed meis over 8 mnd hebben jullie je wondertje in jullie armen. Mineraal jij ook al? Word hier hardhollend gek van de krampjes, en spierpijn gevoel in minn liezen grr... Jij ook nog 7 dgn tot nod zie ik, mits ik weer een cyclus van 28 heb lopen we gelijk.
Goeiemorgen meiden, Na een erg druk verjaardagsweekend/paasweekend ben ik weer achter mijn computer kunnen gaan zitten Ondanks de posi ovutesten springt dat vervelende eitje maar niet.. temp schommelt nog steeds onwijs (vanmorgen weer super laag ) dus we wachten maar af... ik ben een beetje klaar voor deze ronde met de ovutesten, het heeft toch geen zin als ei niet springt. Ben overigens ook aardig door mijn testen heen. Ik wacht nu gewoon af wat mijn temp gaat doen. Aankomend weekend gaan we een weekendje weg, dus daarna ga ik toch maar eens met de HA bellen. Zit nu op dag 30, de dag waarop ik normaal rond die tijd ongi werd.. nu nog niet eens een ei! Even terug lezen hoe het met jullie gaat. @ Nanette, succes morgen met de hystro! Jeetje dat is nog een zorg erbij dus, met je man. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid wat het is. Sterkte! @ Scarabee, mooie digitest! Niet te eng dromen he Hoe gaat het met je? @ Mineraal, spannend ik duim weer voor je! @ Jane, ik kan je kaartje ook zien Ook voor jou dus weer spannend! Fijne 2e paasdag!
Balen Mieks vond het al vervelend dat die van mij een paar dagen later was. Dus 2 wkn, ik zou ook gek worden.. Hier idd weer spannend, had gisteren een dipje in mijn temp, vreemd snap er nog niets van hoor dat tempen..
@mieks.. heb je dat wel vaker gehad? Dat je cyclus vreemd doet? anders zou ik inderdaad even bellen als ik jou was... hoewel de kans groot is dat de ha zeggt dat je af moet wachten. In een hele gekke bui zou je zelfs een test kunnen doen op je eigenlijke nod... gewoon omdat je positieve ovutesten hebt (of zeg ik nou iets heel geks?)
@jane: ik heb gelukkig geen spierpijn in mijn liezen Mijn lichaam doet altijd raar als ik mijn NOD nader...soms ben ik ook met vlagen wat misselijk. Gezellig...zitten we nu samen op het wachtbankje, hoelang wacht jij nog tot je een test doet? @Mieks: waarschijnlijk zegt je huisart dat je gewoon rustig moet afwachten..teminste dat deden ze bij mij. Hoop dat jij een andere huisarts hebt
Na vorige cyclus vertrouw ik mijn lichaam en de mogelijke symptomen voor geen meter meer dus wacht t allemaal rustig af.. We gaan vrijdagnacht voor een weekje weg dus denk dat ik dan een testje doe maar ik verwacht er echt niets van, heb het gevoel dat het niet raak is deze maand, erg weinig hoop. Wanneer ga jij een testje doen?
@Jane: op mijn gevoel ga ik niet meer af, het is toch elke keer niet waar. Vage klachten zegt ook helemaal niks dus wacht het rustig af. Ik weet nog niet of ik al eerder een test ga doen, ik weet ook niet helemaal precies wanneer mijn eisprong was. Nu denk ik dat mijn NOD rond de 16e is...ben benieuwd of ik het volhou Lekker een weekje weg, dat is ook wel fijn, even je gedachten op iets anders!
Ja zijn we aan toe na al die ellende even een weekje samen zonde werk etc, ook geen zp trouwens, dat word afkicken We gaan naar Oostenrijk, nog nooit geweest dus ben heel erg benieuwd. Mijn eitje tsja die weet ik wel maar dan nog is het afwachten, denk ook niet dat ik volgende maand de testen ga gebruiken, het geeft toch spanning maar ja aan de andere kant aangezien ik nu verminderd vruchtbaar ben.. Zucht.. Gaan we samen de komende dagen op t wachtbankje zitten en hopelijk kunnen we beide een mooie posi test laten zien. Scar hoe is t vandaag? Mieks al wat meer duidelijkheid over je eitje? Nanette heel veel succes en sterkte vandaag.
Goedemorgen meiden! Ik val steeds bijna in slaap als ik wil lezen / reageren, zoooo moe !! Ik probeer het later op de dag nog eens hoor! Mineraal & Jane, heb jullie mailtjes ontvangen, en wil vandaag gaan pendelen, tot later!
Hihihi ik ga niet slapen maar dankje! Ik ga ff douchen en wat boodschapjes doen, misschien dat ik dan wat fitter ben als ik terug ben
Ik hoop t ook voor je, maar ja aan de andere kant, t hoort erbij Heb een vreemd temp kaartje, op 4dpo een dip en gister en vandaag een stijging, pff snap echt nog niets van die tempkaartjes..
Ja idd! Tempdip is niet iets om iets van te snappen, kan aan vanalles liggen. Als je je eisprong maar kan vinden, da's het belangrijkste
Oke, super dan toch Spannende wachtweekjes weer begonnen dus.. Volgens mij ben ik ziek ofzo.. ben een beetje TE moe en belabberd.. mijn temperatuur is 37.6 ..volgens mij ..is dat een beetje verhoging..
@Scar: dat is wel een verhoging ja...dat wordt niet teveel doen vandaag! Beterschap! @Jane: als je je ei 6 dagen geleden heb gevonden moet je nog lang op het wachtbankje...Oostenrijk is volgens mij erg mooi, geniet er lekker van! Afkicken, waarschijnlijk merk je het niet eens omdat je op vakantie bent
Ovutest was 04-04 posi volgens ff dus 04-04 gesprongen. Ga dus uit van een nod ergens tussen de 16e en de 19e.
Maak me meteen weer zorgen.. heb net even met Gyn overlegd, mag geen paracetamol nemen in ieder geval.. was niet goed zei ze. En afwachten of ik iets onder de leden heb.. Ga nu in ieder geval even naar de huisarts kijken of het een blaasontsteking is, want ik heb iets raars gemerkt aan m'n blaas ook wel.. Hoop dat het een blaasontsteking is eigenlijk, liever dat dan een griep of iets !! Tot later meiden!