Tip voor ovulatieteststers

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Sterkte meis, veel succes bij de ha, we lezen straks hoe het gegaan is?

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Even een ego klaagberichtje hoor.,,

Ik word dus echt sinds een dag of 2 helemaal gek van mijn lichaam.
    Pijn in mijn onderrug, kramperig gevoel in min liezen, dat was nog wel te doen, wel irritant maar ja..
    Nu vandaag heb ik het gevoel dat alles onder mijn navel aangetrokken word met een riem blegh.
    En nu beginnen de littekens van de operatie ook nog eens te steken..
    Grr niet eerlijk dat minn lichaam mij weer zo voor de gek aan het houden is :(

Sorry moest t ff kwijt...

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @jane.. dat hele zwanger worden gebeuren is niet leuk meer he..

@scar.. horen we hoe of wat?

@wachtbankjes.. ik wacht met jullie mee..

Hier ging de hystro wel goed. mijn eerste hystro ooit was een drama, dus ik zweette werkelijk peentjes van angst. Maar deze arts wist wat ze deed en het was hoogstens ongemakkelijk.
    Maar..
    het bleek geen poliep te zijn, maar een vleesboom van tussen de 1.5 en 2 cm.. m.a.w dat kon ze zo niet weghalen.
    Nu de volgende mestruatie bellen en dan plannen we de volgende ingreep.
    Die moet met een ruggenprik of onder narcose (hangt er even van af of de ruggenprik mag met mijn herniaverleden).
    Deze maand mag ik niet actief zwanger worden. Kans dat een zwangerschap goed blijft gaan met de vleesboom is namenlijk klein.
    'Positieve.. er lijkt een verklaring te zijn voor al die ellende
    Negatieve.. wat een gedoe allemaal..

4. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Scar: blaasontsteking is ook niet prettig..antiobitica mag je volgens mij nu ook niet. Laat ons even weten hoe het gegaan is!

@Jane: vervelend he, ik denk dat iedereen je bericht herkent! Het is zo balen dat je je lichaam valse signalen uitgeeft. Hou vol is het enige wat ik je kan zeggen, en probeer wat afleiding te zoeken. (helpt bij mij nog wel eens)

@nanette: gezellig met zijn 3en :) Mieks wacht nog op haar ei...die zit op het eibankje.
    Wist je dat je die vleesboom had?of zijn ze daar vandaag pas achter gekomen? Hoe is het met je man?

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @mineraal.. ik zit lekker naast jullie het bankje warm te houden.. nu pas op de 7e dag van de cyclus en deze moeten we overslaan.
    Wwe dachten dat er een poliepje zat wat ze nu weg zouden halen.. Dus de boom was een verrassing..
    Met mijn man gaat het redelijk.. We weten niet veel meer, de kans dat het fout zit is afgenomen omdat de plek flexibel lijkt te zijn. Nu moet hij eerst een punctie en echo (ja ja.. mag hij ook eens een echo;)) en dan kijken ze verder.
    Ook nog een aantal röntgen van verschillende gebieden..
    Het houdt ons in ieder geval van de straat;)

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoi meiden,

Ben weer terug van de huisarts, mag straks na 16 uur even bellen. M’n urine zag er wel helder uit, geen idee of ze iets vinden.. Mijn temp was net gelukkig weer 37.2 ! Wil zo graag geen griep krijgen! Heb het vorig jaar voor het eerst gehad in m’n volwassen leven…en heb mezelf beloofd: Nooit meer! Ik was bijna in het hiernamaals toen met meer dan 42 graden koorts.

Mineraal, jij krampjes en wat rugpijn gisteren ? Nu nog steeds ? Je bedoelt dat het ook van je darmen kan zijn ?
    Wist trouwens niet dat je geen antibiotica mocht.. volgens mij was er eentje die wel mocht tijdens prille zwangerschap ook! Die had ik paar maanden geleden ook gekregen..

Mieks
    , wat een verwarrende cyclus heb je… echt lastig. Je zou rond deze tijd eerder een zwangerschapstest proberen normaal gesproken.. nu is alles even stilgelegd lijkt wel. Ben benieuwd hoe dat nu gaat verlopen…Wel leuk dat jullie weg gaan, maar ik dacht een weekend joh! Lees nu een hele week !! Nóg beter!

Jane
    , over je ego klaagberichtje, waarom denk je dat je lichaam je voor de gek houdt.. dat kan je toch nog niet weten ? ;)
    Is dat getrek als een soort spierpijn ? Of andere pijn ?
    Klaag maar lekker hoor, is goed voor je als je het eruit gooit! Het is echt geen makkelijke weg om te bewandelen...knuffel!

Nanette77, fijn dat het goed is gegaan! Helemaal vergeten je succes te wensen… Oww ik hoop zo dat DAT de verklaring was voor alles, niet dat dat het verleden goedmaakt, maar dan kan je weer vooruit! Even volhouden nog… knuffel en sterkte voor je man ook!

Hoe het hier gaat, heel moe en met vlagen misselijk. Krampjes waren 4 dagen terug even minder, gisteren en eergisteren een paar heftigere krampen gehad, en ook steken binnenin. Dan schrik je toch weer even. Verder moet ik er wel om giechelen dat ik bij sommige dingen moet kokhalzen. Vooral de gezichten van de mensen als je in een winkel loopt.. neus is erg gevoelig nu! :)

Ben al met al erg blij met alles wat ik voel, of het nou prettig is of niet! Ik word elke ochtend wakker met een kriebel in m'n buik als ik eraan denk dat er iets heeeeel kleins groeit in mij, en dat gevoel is mij alles waard, dus jammer dan voor het moe en misselijk zijn!

Ik hoop dat ik jullie flink mag aansteken,(bedoel dus met zwangerschap he, niet met blaasontsteking of griepjes ;) )
    en hier nog meer roze komt binnenkort!!

Liefs

7. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Een zeurderig spierpijn gevoel af en toe steken en eigenlijk alleen maar als ik zit/lig, tsja moeilijk uit te leggen.
    Eergisteravond een tintelend gevoel.
    Tsja ik ga er van uit dat mijn lijf mij voor de gek houd.
    Stiekem ovutestje gedaan maar zo negatief als wat.

Gelukkig dat je verhoging gezakt is, ben benieuwd naar de uitslag.

8. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Nanette: het houdt je zeker van de straat, alleen jammer dat het op deze manier moet. De boom kan dus veel verklaren misschien? Veel sterkte in ieder geval.

@Scar: echt griep hebben is zeker geen pretje! Dus sla die maar over.
    De rugpijn kan ook zijn van in de tuin werken...daar heb ik zaterdag flink in gewerkt :)
    strooi maar flink met je HCG!
    Je voelt in ieder geval dat je zwanger bent, dat is positief.

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jane, nou het klinkt in ieder geval spannend! Temperatuur is nu nog meer gezakt ( 36.74 )

Mineraal, oh daar kan het ook van komen ja..nou afwachten maar weer..spannend.. Is dat ene wat je eerst had nu helemaal over en weg trouwens ?

De uitslag van de urine was dat het schoon was. Er was geen ontsteking te zien erin, maar omdat het geen ochtend urine was vroegen ze of ik morgenochtend of donderdagochtend weer even opnieuw kan brengen.

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ach we zien t wel over een dag of 8...

11. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Scar: ja naar mijn idee is dat helemaal weg...gelukkig maar!
    Je gaat morgen nog wel urine wegbrengen?
    Wanneer zou ik een testje kunnen wagen denken jullie?

12. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden.

Reageren lukte gisteren niet helaas. Op mn werk moet ik via telefoon reageren en vodafone werkt nog niet mee ;) 'Savonds erg druk geweest (zoals deze hele week pfff!).

Wat betreft mijn lijf, ik snap het niet meer hoor.. het lijkt wel alsof ik steeds meer pieken en dalen krijg :( Elke keer denk ik: zou ie nou eindelijk gaan springen? Maar dan gaat ie de dag erna gewoon weer naar beneden.

@ Nanette, Vroeger voor ik aan de pil ging en in het jaar dat ik gestopt ben (5 of 6 jaar geleden) was mijn cyclus ook verschrikkelijk onregelmatig. Ik was dus al super blij dat het rond die 30 dagen zat elke keer. Dus vanaf oktober is mijn cyclus netjes geweest.
    Zit nu op dag 32. Testje wagen heeft weinig zin, mijn temp is veel te laag om zwanger te zijn. (Ik denk tenminste dat bij elke zwangerschap je temp hoog is?) Mijn tempkaartje is ook nog nooit zo'n rommeltje geweest als deze maand.

Fijn dat de hystro goed ging! Weer een nieuwe ingreep dus op de agenda. Hopelijk daarna er snel vanaf en dan op naar een goede zwangerschap. Goed dat je nu weet waaraan de problemen gelegen hebben.

@ Mineraal, klinkt "goed" die kwaaltjes! Nog even afwachten dus, ben erg benieuwd. Heb een goed gevoel over jou dit keer :D
    Ik wacht nog even met de huisarts bellen tot na ons weekendje weg.
    Testje doen zou ik zolang mogelijk mee wachten voor een duidelijk resultaat ;) maarja, aangezien wij nou eenmaal vrouwen zijn met weinig geduld....;)

@ Jane, alvast een hele fijne vakantie! Wij gaan ook vrijdag weg, maar dan voor een weekendje :p
    Je tempkaartje ziet er trouwens mooi uit hoor! Niet te onzeker zijn waarom je temp omhoog of omlaag gaat, je hebt er duidelijk je eisprong uit kunnen halen en dat is het belangrijkst.

@ Wachtbankje: IK WIL OOKKK!!!:D

@ Scarabee, niet ziek worden he! Je hebt de griep goed te pakken gehad zo te lezen dan.
    Ik ga een weekend weg, Jane een hele week ;)
    Haha ik zie het al voor me, een bakker die de heerlijkste broodjes probeert te verkopen en jij die er kokhalzend langs loopt :D Alle kopers gelijk weg :D
    Fijn dat je geen blaasontsteking hebt!

Ik ga aan de huishoudelijke taken! Fijne dag!

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Lady's ik een beetje hyper...

Stom, stommer, stomst heb ik vanochtend een dipstick van zw&kids gedaan, en denk een vage schaduw te zien.
    Manlief zag niets :(
    Zegt ie net dat mijn boobs weer groter zijn geworden.
    Dus laat hem nogmaals de test zien, in het licht met een ovutest erboven zodat hij kon zien waar het streepje ongeveer hoort te staan.

Zijn reactie; "het is minimaal maar ik zie het wel".

Zo moest het er uit gooien, ik weet dat t nog erg vroeg is en misschien zien we beide strepenspoken maar we gaan t merken de komende dagen, geloof dat mijn tempkaartje er iig hoopvol uitziet..

Whaaa spannend... Ok en nu weer the down to earth modus....

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Spannend Jane, kan je hem op foto zetten? 7 dpo is wel erggg vroeg om te testen. Ben heel benieuwd, hoop dat je snel duidelijker resultaat krijgt ;)

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Zal zo eens mijn best doen, maar heb alleen de camera van mijn telefoon, maar ben bang te licht voor foto.

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Denk dat t niet te zien is zo..

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jane, ik zie het niet :( Kwam het lijntje wel binnen 5 minuten ? Ik heb wel vaak indrogers gehad bij die dipsticks namelijk..

Niet om je teleur te stellen, 7 dpo is natuurlijk nog wel erg vroeg!! Dus er is nog álle hoop!

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja kwam wel binnen de 5 min, ik ga ook echt nergens van uit.
    Ik zie het wel binnen nu en 8 dagem, morgen eens een kv doen eens zien wat die doet.

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja, spannend! Als de dipstick een lichte streep geeft, moet een kv dat zeker doen! *duimt

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee meis, ik heb geen urine weggebracht vanmorgen. Ik heb geen verhoging meer, en ook geen buikpijntjes meer.. Dat laatste maak ik me dan wel weer zorgen om nu.

Ik weet niet wanneer je eisprong ongeveer was en hoelang je cyclus gemiddeld is ?

Niet leuk. Ik net testje doen voor de geruststelling, urine was totaal niet geconcentreerd, maar ik dacht dat moet in dit stadium niks uitmaken.. maar testje is lichter dan eergisteren. Moet nu dus even urine opsparen en opnieuw doen, want ik maak me nu zwaar ongerust. Heb er hele tijd hartkloppingen van!

Deel Deze Pagina