Oooh, maar dan zou je nu al kunnen testen voorzichtig Hoe voel je je ? Spannend.. Je bent wel rustig volgens mij he ? Ik vanmiddag naar vervangende huisarts even voor bloeddruk en vragen over die verhoging.
Oh ja, toen ik weer rustiger was was mijn temperatuur 37.1 dus zou het dan toch stress zijn ?! Heb er nog nooit van gehoord dat je van stress verhoging kan krijgen, heb het ook nooit eerder gemerkt. Maar verhoogde bloeddruk heb ik ook pas sinds kort voor het eerst gehad, ben ik compleet nieuw mee. Nou ja, we zullen zien, ik probeer me nu rustig te houden iig ! Jane1981, nog een testje gedaan.. ?
Hmm wat raar Hij is een beetje nogal dun.. Het lijkt wel of de rand van het voorgedrukte streepje opdroogt in lichtroze.. Maar het lijkt wel donkerder dan gisteren he?? Zó irritant van die vage testjes.. wat moet je hier nu mee Toch maar even weer geduld en over 2 daagjes ofzo weer testen ?
Ja is idd een rssr dun streepje, test pas vrijdagnacht weer. Net nog wel extra gevoelige midstream van zw&kids gedaan, ook daar lijk ik een schaduw te zien, maar echt nog veel te licht voor een foto..
Hoii meiden, @jane, ik zie nu wel wat op je testje al is het streepje idd dun. Dat heb je dus met vroeg testen, dan krijg je van die twijfel testen spannend hoor! @scarabee, niet meer stressen dus ben benieuwd naar je bloeddruk vanmiddag. @mineraal, wanneer ga je testen? @all, hier sinds gisteravond ontzettend veel waterige witte afscheiding. Het loopt er soms gewoon uit! (Sorry voor de details) zou dat eitje eindelijk eens komen?! Of zou het weer loos alarm zijn...
Klopt, voorlopig ook geen test meer, ik merk t wel, de eerst volgende test zal vrijdagnacht worden...
Mieks, waterig komt meestal voor vruchtbaar slijm, dus wie weet !! Ging jij eigenlijk nog bellen naar de HA omdat je cyclus zo lang duurt .. ? Net terug van hele middag weg zijn, o.a. huisarts. Bloeddruk was goed! Maar zal je net zien dat ik op dat moment geen hartkloppingen en hitte-aanval had. Huisarts kon ik ieder geval duidelijk zien dat ik erg onrustig ben (ik was op dat moment juist rustig volgens mezelf, maar goed..) en advies gekregen om een rustgevend middel te nemen tegen de onrust/stress. (homeopatisch) Als m'n verhoging echt koorts gaat worden moet ik even terugkomen. Mineraal, hoe is het daar? Weet je al wanneer je een testje gaat wagen ? Nanette77, hoe gaat het met jou vandaag ?
inmiddels ben ik ongi geworden, had al wat buikkrampen en vandaag ook weer, vanmiddag was het zo ver! @Scar: fijn dat je bloeddruk goed was nu, probeer de rust te houden! Ik ben idd soms heel rustig...soms ook niet hoor! Maar ik ben alweer een tijdje bezig en het heeft geen zin om elke keer testen te doen, het enige wat ik dan weet is dat ik zwanger zou zijn geweest en het weer afstoot of wat dan ook, dat wil ik niet weten. Ik voel vaak de ongi wel aankomen helaas. Ik weet nog niet wat ik ga doen, ik denk dat ik de gyn weer ga bellen...we zijn in september 2 jaar bezig en oke wel zwanger geweest maar dan nog, elke keer dit is ook niet fijn, en ook al ga je de molen in wil het niet zeggen dat je meteen zwanger bent maar dan kan er in ieder geval bekeken worden waarom het niet lukt! @Jane: zie idd een dun streepje..ben benieuwd! @Mieks: geeft niks hoor die details herkennen wij allemaal
@scar.. ik weet niet of je daar echt verhoging van kunt krijgen. Mijn man kan wel erg stressie zijn en zich dan koortsig voelen Maar trekj aan de bel zodra je het niet vertrouwt. ik voel me wel redelijk vandaag.. Probeer alles te relativeren en mij er niet te veel door te laten leiden. @jane.. Dat streepje lijkt op de verkeerde plek te staan.. ik ben benieuwd naar je volgende test @mieks.. mijn slijmpiek is echt een dot rekbare zooi.. Daarvoor heb ik creméafscheiding... Waterig heb ik of net voor nod of als ik zwanger ben. @mineraal.. jakkie niks aan. zullen we de volgende ronde weer samen?
@Nanette: gezellig gaan we in ieder geval samen We zullen wel weer moeten helaas..soms vind ik het zo lang duren..weer lang wachten tot je ei komt..dan weer wachten. Wat wachten wij toch lang in ons leven!
@ Scarabee, ik ga na mijn weekendje weg bellen naar de huisarts als ik nog geen duidelijke eisprong of ongi heb. Fijn dat het bij de huisarts goed liep, nu dus in elk geval niet meer zoveel stressen en het rustig aan doen @ Mineraal, nee he?! Ik had zo'n goed gevoel over jou! Wat jammer! Dikke knuf! Wat betreft het wachten... daar kan ik over mee praten @ Jane, op de bovenste test zie ik een witte streep wat negatief is (heb die ook wel eens gehad zonder zwanger te zijn), en de onderste zie ik niks op @ Nanette, deze witte waterige zooi heb ik ook maar 1 x gehad, en dat was in de dagen na mijn eisprong toen ik net zwanger was zeg maar... heb voor mijn eisprong ook wel eens een dag wat vochtiger/waterig, maar lang niet zo veel als het nu was/is. Alleen zwanger kan ik nog niet wezen zonder eisprong Daar is mijn temp nog steeds te laag ook voor... vreeeeemde ronde heb ik dit keer! Doe je ook een beetje rustig aan? Je maakt heel wat mee deze weken!
Ja stil hier! Volgens mij is Jane op vakantie en Mieks een weekendje weg, als ik me niet weer vergis Ze hebben alleen niet meer gezwaaid naar ons Hier gaat het redelijk. Paar rotdagen achter de rug. Niet qua zwanger zijn, maar qua mezelf! Man o man, wat kan ik stressen om de stomste dingen. Ben sowieso al stressgevoelig, maar nu ik zwanger ben gaat het helemaal nergens meer over. Ga straks naar de huisarts, even praten over mijn lichamelijk reactie op een paar dingetjes. Slaap ook slecht, zo rond 3 uur s'nachts word ik wakker, en kan dan vervolgens 2 uur lang niet slapen. Maar komt vast wel goed! Ik kan bijna niet wachten tot donderdag.. Hoe gaat het met jou ? Menstruatie al bijna af . . ?
Nou dit gaan jullie niet geloven.. verhoogde bloeddruk gehad, probeer ik te voorkomen, blijkt m'n bloeddruk nu te laag te zijn :x Snap er geen hout meer van..
Hoii meiden, ik ben er ook weer Heerlijk weekend weg gehad, alleen internet mobiel werkte niet goed (vodafone problemen). Nu weer thuis, was in de machine, boodschappen weer gedaan dus de tijd om even rustig alles terug te lezen. Al was het maar stil hier merk ik @ Jane, veel plezier nog de laatste dagen, ik ben benieuwd hoe het met je is na die testen! @ Scarabee, het was vrijdag allemaal beetje hectisch dus zwaaien is er niet meer van gekomen Vervelend dat je zo aan het stressen bent, bezorgdheid om je zwangerschap of ligt het aan andere dingen? Wat zei de dokter? Hmm je bloeddruk doet dus maar vreemd... ligt dat niet ook in combinatie met stress? Dat ie daardoor kan schommelen? Hier gaat alles zn gangetje.. Het lijkt of mijn temperatuur de afgelopen dagen in wat rustiger vaarwater terecht is gekomen. Paar dagen weer dezelfde temp gehad, in elk geval waardes die "normaal" zijn voor mijn doen.. Ik denk dat ik nog een weekje wil wachten, en anders de dokter wil gaan bellen. Wanneer zou mijn eitje toch eens gaan springen
@Scar: je bent nu eenmaal gevoeliger als je zwanger bent. Vreemd dat je bloeddruk ook zo schommelt. Hopelijk gaat het slapen snel wat beter, je hebt toch je rust nodig, lig je 's nachts te piekeren of valt het mee? @Mieks: welkom terug, fijn dat je het leuk hebt gehad, overweeg je geen andere telefoonaanbieder @all: ik ben eigelijk best weer positief gestemd, hoe gek het ook klinkt. Kom maar op met het ei! Ik ga morgen toch weer ovutesten bestellen, zo duur zijn ze niet bij Z&K en baat het niet dat schaadt het niet. Ik heb vandaag ook stap 1 weer gezet: heb de gyn gebeld voor een afspraak (Werd al zenuwachtig toen ik moest gaan bellen) Enne dit keer kunnen we snel terecht: 7 mei. Vind het weer doodeng om te moeten gaan...maargoed..als hij ons niet wil helpen (we moesten natuurlijk een half jaar oefenen) dan gaan we naar een ander of ander zhuis. In sept zijn we 2 jaar bezig, dan kan het wel zo zijn dat ik zwanger ben geweest maar dan nog ben je psychische al 2 jaar bezig. Ben het beu Hopelijk is het niet nodig...
dan heb ik ook nog een tip nodig zit op 9 dagen na mijn eerste dag van mijn menstruatie en heb gister en eergister en die dag ervoor al van die vage aanwezige strepen op mijn ovu testen maar dat kan toch nooit nu al zijn met een cyclus van 30 dagen ??? das toch nog veel te vroeg weet dat ze even donker of donkerder moeten zijn maar ze moeten dan toch eigenlijk omowit zijn ???
@lennyt, het is logisch dat je altijd een 2e streepje hebt op je test omdat er altijd lh in je urine zit. Pas met de piek, dus net voor je eisprong, neemt dat lh toe en geeft het positieve ovulatie testen. Gewoon door testen dus, hij is pas positief als het 2e streepje even donker of donkerder is. @mineraal, goed dat je er weer positief in bent! Weet je al wat je kan verwachten 7 mei? @all, hier geeft FF een stippel kruis op vorige week maandag. Heb zelf het idee dat ei nog steeds moet springen eigenlijk. Ben benieuwd!