Tip voor ovulatieteststers

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    denk ga eens jou temp kaart bekijken die van mij is zo stom

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Wat is er stom aan dan?? Temp kan altijd wat schommelen hoor..niks vreemds aan ;)

3. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    nou ja als ik mijn temp zie is zo mega laag

4. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mieks en al getest ??? :p:D

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @lennyt, zo laag is ie niet hoor, niks om je zorgen over te maken ;)

Nee niet getest want ik denk dat ik zoiezo nog geen ei heb gehad. Mijn banner klopt dus niet meer. FF geeft sinds vandaag wel een stippel kruis en zegt dat ik dan nu 8dpo ben maar daar geloof ik weinig van :p we gaan het zien, afwachten nog maar..

6. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ik lees nog steeds mee hoor maar reageren komt er alleen niet altijd van.

Scar, je hebt wel veel klachten he. En ook van die wisselende klachten. Dat slapen herken ik ook. Sinds mijn vorige zwangerschap heb ik er regelmatig last van en nu nog steeds. Zo vervelend!! Vooral omdat je dan moe bent maar gewoon niet kan slapen. En nou je bloeddruk ook weer... Kun je wel genieten??

Mineraal, fijn dat je zo snel terecht kan in het ziekenhuis. Zal wel dat ze je gaan helpen toch? Je bent immers al bijna 2 jaar bezig. En anders idd een ander ziekenhuis vragen.

Mieks, hmmm... blijft vreemd he bij jou!!

Hier zondag een knal ovu-test gehad. Twee dagen geklust en nu dus maar weer op het wachtbankje. Heb nu ook lekker twee weken vakantie, moest nog dagen opmaken (wat vervelend...:)) Alleen manlief is gewoon aan het werk dus mooi de tijd om wat dingen in huis bij te werken. :)

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik leef ook nog;)

mieks ik zou toch over een aantal dagen voor de zekerheid testen, maar ik ben een testjunkie.. Deze ronde slaan we over.. zou ik dan ook ontwenningsverschijnselen krijgen

Scar hoe voel je je nu?

Mineraal fijn dat je een goed gevoel over deze ronde hebt..

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden

Hier hopelijk eindelijk duidelijkheid!! Ondanks dat mijn temp nu netjes gelijk bleek net de eerste rooie veeg gespot. Ofwel ik denk dat de ongi er aan komt. Het zou ook kloppen met de laatste ovulatie testen die toen positief waren (maar geen knallers waren zoals ik ze in de maanden ervoor had). Vreemd blijft dat mijn temp zo laag is gebleven, maar misschien is ie gewoon niet gesprongen? Ik weet het niet, maar hoop dat het een ongi wordt, dan kan ik in elk geval verder.

@Nanette, speciaal voor jou vanmorgen een test gedaan maar hardstikke omo wit zoals ik al verwachtte ;) Hoe is het met je man? Hebben jullie al meer duidelijkheid?

@ Jonneke, lekker hoor 2 weekjes vrij :) Hopelijk wordt het weer dan ook nog een beetje beter.
    Fijn dat je van die knallers had, nu dus maar duimen draaien ;)

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik ben bnlij dat je speciaal voor mij hebt getest;)
    en ongesteld worden is inderdaad ook duidelijkheid.. niet direct de duidelijkheid die je wilt.. maar niet te min duidelijkheid..

Als je ei niet is gesprongen zul je dat merken aan de manier waarop je ongesteld bent, dat is dan nml een ontrekkingsbloeding en die zijn vaak wat milder en duren wat langer (in zijn algemeenheid he heb ik ooit begrepen) toch denk ik wel dat je ei is gesprongen. je zit zo mooi 14 dagen na je pos test

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Het is dan in elk geval duidelijkheid, daar ben ik al blij om! Nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)
    Maar als mijn ei gesprongen is, zou mijn temp toch hoger moeten zijn? Mijn temp heeft echt de waardes van voor mijn eisprong normaal gesproken :( Snap daar niks van!
    Hopelijk dan voor de nieuwe ronde weer normale waardes ;)

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goedemiddag meiden,

Mieks, fijn dat je weekendje weg heerlijk was ! Het was hier inderdaad een beetje stil. Lees net dat je wat bloedverlies hebt gehad, hoe is dat nu ? Zou toch fijn zijn wat duidelijkheid… en een cyclus van meer dan 40 dagen zit je ook niet op te wachten… hoop daarom dat je menstruatie nu doorbreekt zodat je inderdaad weer door kan! Heb me wel afgevraagd waar je het geduld vandaan haalde, en de huisarts niet belde, ik zou helemaal gek worden als m’n lichaam gek zou doen! Knap hoor J

Om nog terug te komen op je berichtje van 16 april, deels bezorgdheid om de zwangerschap, maar voor het grootste gedeelte laat ik alles gewoon op me af komen. De schommelende bloeddruk valt niet veel over te zeggen. De huisarts wilt als ik me deze week zo vreemd blijf voelen een hartkastje ga dragen. Ik had afgelopen week een beroerde soort aanval gehad s’nachts.. had ik volgens mij niet eens verteld.. en sinds die nacht is m’n hart weer wat rustiger. Het kon ook een bloedvat afknelling zijn waardoor ik zuurstoftekort had in mn hersens.. nou ja, ik weet het ook niet.. Ik hoop dat ik me snel weer beter ga voelen in ieder geval, ik doe heeeel rustig aan nu!

Mineraal, wat fijn dat je weer positiever bent, en ook dat je al zo snel terecht kunt! Ben erg benieuwd wat de onderzoeken gaan zeggen!
    Ik lig inderdaad s’nachts te piekeren..of ik word wakker door een nachtmerrie en kan dan niet meer slapen. Gelukkig de afgelopen 2 nachten betere nachten gemaakt.

Jonneke83, ik heb datzelfde, ik lees wel, maar reageren wil ik dan even de tijd voor nemen en dan is er vaak wel weer iets wat moet gebeuren of dat m’n hersens niet mee willen werken hihi. Heb best wat symptomen inderdaad.. ook misselijkheid begint weer meer op te spelen. Genieten is er nog niet helemaal bij, maar ik hoop dat morgen daar verandering in gaat brengen!

Heerlijk dat je vakantie hebt!! Heb je leuke plannen ??

Nanette77, hoelang moest je ook al weer wachten nu ? 1 ronde ? Hoe gaat het met je man ? Al wat meer duidelijkheid ? Ik voel me zoals hierboven omschreven.. beetje rare dingen allemaal.. ik kijk wel uit naar morgen, want ik kan het nog steeds niet geloven.

Ik ga even een ommetje lopen, vitamine D opdoen!

Liefs

12. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Scarabee,

Het was vanmorgen alleen een beetje op het wc papiertje.. net nog een keer gecheckt maar tot op heden niks meer. Heb afgelopen weken genoeg afleiding gehad om er niet steeds bij stil te staan, ik denk dat dat ook heeft geholpen ;) Ben van plan om volgende week de huisarts te bellen als er geen veranderingen optreden, dus laat de ongi toch maar gewoon komen.

Jeetje ik schrik van de rest van je bericht! Pas idd maar goed op jezelf, en als je het niet vertrouwd gelijk weer aan de bel trekken. Al die hartkloppingen en problemen rondom hart en dergelijk moet je toch voorzichtig mee zijn! ;)
    Hoe voel je je rondom de zwangerschap? Last van kwaaltjes?
    Geniet van je rondje lopen (hier schijnt ondanks de slechte weersvoorspellingen ook nog steeds de zon :D)

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mieks,

Had begrepen dat het een veegje was. Soms is dat het begin he. Voel je ook iets van menstruatiekrampen of is het verder stil ?

Niet schrikken hoor, ik heb vorig jaar ook een hartkastje gedragen en hartfilmpje gehad. Filmpje was helemaal ok, en verder vonden ze een onschuldige aandoening met hartkloppingen. De bloedvat afknelling zou trouwens uit m'n nek komen, las net m'n bericht terug en dat was niet helemaal duidelijk. Ik hou het goed in de gaten, en als ik me beroerd blijf voelen ga ik zeker weer terug!

Qua zwangerschap voel ik me met regelmaat misselijk, en nu ook wat vaker overdags of s'avonds. Ben er wel achter dat het helpt als ik een zout dropje neem. Verder met vlagen erg moe, en dan weer met vlagen erg energiek. Huilbuien, boosheid, en soms juist weer heel vrolijk en ontspannen. Echt stemmingswisselingen dus ;) Heel af en toe wat krampjes en steken, maar das wel minder al!

Het begon net te regenen toen ik wilde gaan haha, maar nu breekt de zon weer door, wat een gek weer is het toch ;)

Jij nog plannen of ben je aan het werk ?

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ja meestal begint het bij mij met bruin/roze verlies en breekt het de dag erna goed door. Maar dan heb ik wel met elk toiletbezoek al bruine vegen en dat nu dus nog niet..Afwachten maar weer :p
    Heb nog niet echt veel krampen, maar heb ik meestal ook niet zo veel last van eigenlijk.

Is er niet iets wat je kan doen aan die afknelling in je nek? 1 of andere kraker, of fysio of zo?
    En zo te lezen idd de normale zwangerschaps kwaaltjes ;) Een zout dropje tegen misselijkheid? haha ik zou er misselijk van worden :p

Hier begint het ook aardig donker te worden nu, ik hoef er gelukkig niet meer doorheen dus het maakt me niet uit of het nou gaat regenen. Lekker een dagje vrij vandaag (altijd op woensdag), dus na alle huishoudelijke dingen nu even met de laptop op schoot en relaxen. (Owja en alle paaseitjes aan het opsnoepen die we nog hadden liggen :) en ik had nog wel zo voorgenomen om wat minder te gaan snoepen :D).

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Afwachten inderdaad!

Ik loop er al heel lang voor bij de fysio (bijna elke week) maar hij ontdekt steeds meer andere dingen, dus het ene versterkt weer het andere, hij moet me vanaf de bodem weer opnieuw in elkaar zetten en dan hoopt hij uiteindelijk m'n nek te kunnen maken!

Hihi heerlijk zeg, zo'n dagje thuis tussendoor! Geniet van de paaseitjes, chocola is juist goed voor je! :p

16. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Jonneke: succes met het wachtbankje en geniet van je vakantie! Hopelijk wordt het snel mooi weer kun je daar lekker van genieten.

@Nanette: haha een testjunkie, je moet jezelf maar een naam geven.

@Mieks: fijn dat je nu duidelijkheid hebt! miss is je temp ook van slag na de vmk.

@Scar: fijn dat je nu 2 goede nachten heb gehad. Maar dat andere bericht is niet niks! Je bent gewoon verkeerd gebouwd dus? Hopelijk hoef je geen kastje te gaan dragen. Heel veel mensen hebben een hartkloppingen maar als het zo af en toe is, is het geen probleem.
    Test je nu nog met hcg testjes?of gestopt?

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hai Mineraal, hoe gaat het ? Ging je eigenlijk nu toch ovulatietestjes gebruiken of niet ?

Hihi ben niet verkeerd gebouwd hoor ;) Ooit 2x mijn voet gebroken, en als dat niet helemaal goed aangroeit krijg je wat scheefte, op zich niet erg, maar daardoor is mn knie op een gegeven moment ook uit balans geraakt, en door een bepaalde houding is m'n been anders gaan bewegen, en dan ook nog beenlengteverschil, waardoor weer bekkenscheefstand, en daardoor weer wat scheef in rug, daarbij ook nog een ongelukje gehad waardoor iets mis ging in m'n rug, nou ja, noem maar op hahaha. Het is niet zo dat je het kan zien maar die paar kleine centimeters maken wel verschil qua klachten.

Inderdaad af en toe hartkloppingen komt vaak voor, daar was ik ook aan gewend! Het was afgelopen week de hele dag achter elkaar door, en het is nu meer een boinkk dan een klopping voor mn gevoel. Haha jeetje.. zit ik hier m'n hele medische verhaal neer te typen..

Ik heb voor het laatst getest met 5+4wkn maar daarna niet meer! Tempen doe ik nog wel :) Maar ik wilde daar na vandaag hopelijk mee stoppen :D

Mieks hoe gaat het ? Is het doorgezet ?

Meiden nog 2 uurtjes en dan... echo!!

18. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ik ga weer stoppen met tempen met da kaartje van mij werkt da niet

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wat is er aan de hand dan ? Ik zie niks geks aan je kaartje hoor....

20. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ja maar hij gaat zo op en neer constant tussen de 36.3 en 36.5 en als ik dan andere tempkaarten zie ziet die van mij er zo raar uit :S

Deel Deze Pagina