Goeiemorgen, @mineraal, ik denk idd dat mn temp van slag was door de vmk. Ben benieuwd of ie nu weer normaal gaat doen @scarabee, ik lees idd dat het 1 het ander weer versterkt. Vervelend maar ze kunnen je niet even opnieuw in elkaar zetten hé Ja de ongi zet door, erg blij mee dit keer. Nu op naar een nieuwe ronde Heeeeel veel succes met de echo, ben erg benieuwd! @lennyt, je kan pas na een hele ronde zeggen dat het geen zin heeft om te tempen. Wat ik al eerder zei, het is heel normaal dat er pieken en dalen in zitten. Zolang je gewoon maar tempt op het zelfde tijdstip en voor je je bed uit gaat.
Scar, succes vandaag!! Ik hoop dat je een mooie echo hebt vandaag!! Mieks, wat fijn dat je nu toch duidelijkheid hebt. Geeft toch weer hoop he voor een nieuwe poging. Positief blijven!!! Hier lekker vakantie. Afgelopen dagen iedere dag iets gepland. Leuke en minder leuke dingen, maar van die verplichte dingen die wel moeten zoals boodschappen doen en kozijnen schilderen. Maar gisteren lekker wezen shoppen en mijn kast is weer goed gevuld. Shoppen doet altijd goed! Ik hoop dat ik deze vakantie genoeg afleiding kan vinden zodat het wachten niet zo lang duurt voordat ik kan testen
Heee meiden!! Mieks, goed dat het doorgezet is !! Eindelijk weer een teken van je lichaam dat het goed werkt. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen deze cyclus... ik duim dat je nu wel een mooi eitje maakt!! (of meerdere ) Jonneke83, Lekker bezig zo te horen! Kan dat jij dat, in 1 dag shoppen en je hele kast vullen ? Haha knap hoor! Ik moet altijd minstens 5 dagen naar de winkels in 5 verschillende steden voordat ik 1 kledingstuk te pakken heb Waar heb je dit jaar voor gekozen qua mode ? Uitslag echo: Ik ben zooooooooooo BLIJ !!
@jonneke, dat is nooit verkeerd om weer een volle kledingkast te hebben @scarabee, het was dus allemaal goed?? Aan de smileys te zien wordt het een 4ling?
Whahahha!! Het zag er allemaal goed uit, goede plek, goede grootte voor 6+2wkn en een prachtig kloppend hartje! *trots Ben nu wel een heel stuk gerustgesteld! Ik had me op álles voorbereid, want je weet maar nooit, maar dit was echt super Ik geloof het nu ook echt!
Wouw, geweldig! EN het hartje gezien, dat is helemaal een geruststelling idd! Nu niet meer teveel stressen Hoop dat wij je snel mogen volgen!
Jaaaa, ik doe m'n best om niet meer teveel te stressen inderdaad!! Ik hoop ook dat jullie mij snel mogen vergezellen op de roze wolk!! Zet em op he meiden !! *strooit nog wat hcg uit*
@Scar: fijn dat je echo goed was en dat je een kloppend hartje hebt gezien. Denk dat het gestress nu vanzelf een beetje minder wordt! Tja wat 1 fout/scheef iets met je hele lichaam kan doen he?! De fysio heeft het er maar druk mee. Verwacht je nog wat extra problemen met je zwangerschap? Herken de hartkloppingen, het het ook gehad en soms nog. Soms lijkt het alsof je adem ontnomen wordt (bij mij dan) Blijf vooral strooien @Jonneke: shoppen is altijd leuk om te doen Schilderen heb je nu geen mooi weer voor...
Scarabee, wat fijn dat de echo er goed uit zag! Kan me voorstellen dat dat een hele geruststelling was. Vorige keer vond ik het ook zo fijn toen ik op die eerste echo het hartje zag kloppen. Die bevestiging is altijd fijn. Wanneer heb je de volgende echo? En ga je ook die combinatietest doen? Qua kledingstijl heb ik eigenlijk van alles gekocht, maar vooral veel roze: roze nepleren jasje, roze broek, spijkerrokje (gewoon blauw), jurkje (ook met roze), van die lange hemdjes om onder een shirtje te dragen in verschillende kleren (is nu weer helemaal in schijnbaar Ik houd dat allemaal niet zo bij.) en nog wat andere shirtjes en twee paar schoenen. Maar mijn kast was nog redelijk vol dus dan is hij al snel vol he! haha Mineraal, het weer is nu inderdaad niet zo goed om te schilderen. maandag een deel geschilderd maar de afgelopen dagen is het er ook niet meer van gekomen. Te koud en af en toe een bui. Schildert ook een beetje moeilijk. Maar volgende week wordt het weer iets beter zeggen ze. Dus ik wacht af. En anders vermaak ik me toch wel hoor.
hey scar wat fijn dat jou echo goed was. Dat is toch een soort van drempel.. Even iets meer lucht nu.. Op je vraag over hoeveel ik over moet slaan. in ieder geval deze ronde.. Daarna de operatie en dan kijken of het bloeden snel genoeg stopt om de eisprong nog et kunnen gebruiken. Dat gaat denk ik spannend worden @mieks.;. Dus toch doorgezet. hopelijk nu een lekkere duidelijke ronde.. @jonneke... heerlijk dat shoppen.. lijkt mij ook weer heerlijk... ik heb er allen op mijn manier nooit tijd voor/./ Domme muts die ik ben. Klinkt leuk wat kleur!!! @mineraal.. Hopelijk krijgt de fysio je weer in vorm
Spannend Nannette. Ik hoop dat je na deze ronde wel weer je ei haalt. Anders moet je nog een maand wachten. En voor shoppen moet je gewoon tijd maken hoor Bij mij was het ook echt lang geleden dat ik kleren gekocht heb. Was dus wel weer eens tijd.
@Shoppen: daar moet je idd soms gewoon tijd voor maken! @Ovutesten: ze zijn weer binnen, ik ga ze weer gebruiken. heb er 10 dus kan even vooruit...dag 10 beginnen denk ik, als ik 27 dagen aanhou. @Jonneke: schilderen moet idd wachten tot volgende week met al die buien, hoewel het blijkbaar in scheveningen mooi weer was (daar zat iemand die ik ken op terras in de zon) @Jane: je bent al terug of komt nog terug? hoe was het?
Goeiemorgen meiden, @ Jonneke, zo te lezen ben je goed geslaagd met shoppen! Altijd leuk @ Jane, leuke vakantie gehad? Ik zie dat bij jou de ongi ook gekomen is? Balen meid! @ All, hoe is het met de rest van de meiden? Hier de ovulatie testen weer besteld. Hopelijk is deze ronde weer "normaal". Mijn temp is in elk geval weer helemaal gelijk de laatste dagen. Ook is de ongi wel minder dan voorheen. Geen idee nog of ie ook langer gaat duren, dat zien we van de week Fijne dag allemaal
@all: hier een lekker relaxt weekend! Heerlijk. Ik heb de ovutesten ook weer liggen, ben het vandaag vergeten maar ga morgen starten. Ik hou maar even 27 dagen in gedachten en dan start je volgens Z&K op dag 10. Heb er 10 dus moet goed komen. Fijne avond!
2mineraal.. ik start ook op dag 11/12 just to be safe.. Dus lijkt mij nog tijd zat.. ik stem voor een test dioe zegt..dit is het eitje dat te bevruchten is.. over 14 dagen test u positief (of een buikluik.. lijkt mij ook zo vreselijk handig)
Hallo allemaal, Daar was ik weer een keertje. Heb geprobeerd terug te lezen, maar het zijn wel veel berichtjes. Hopelijk zie ik niets over het hoofd. Wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad Scarabee! Hopelijk gaat het genieten nu echt beginnen!!! Ben zó blij voor je! En begrijp ik goed dat de rest allemaal nog opzoek is / aan het wachten is op een eitje? Ik heb 10 april eindelijk een GOEDE controle gehad. Mijn baarmoeder is na 2 maanden eindelijk schoon verklaard!! En hoef dus ook geen ingreep meer te ondergaan! (BLIJ) En gelukkig is mijn eisprong ook terug! Deze is vandaag geweest of zal morgen zijn. Ga er niet vanuit dat het direct weer raak zal zijn, maar hebben zeker goed geklust om deze kans niet onbenut te laten Ik blijf jullie in de gaten houden meiden, succes!! Knuf
@Nanette: ik stem mee voor die test, superhandig! Als die eens te koop zijn... @Marden: dat is goed nieuws na al die ellende! Fijn dat je nu gewoon weer kan proberen. Succes met klussen! Ik duim voor je!Knuf
hey dames alles goed hier? kunnen jullie even meekijken naar me temp kaartje volgens de kaart zit ik vandaag op 3dpo maar heb met mijn ovu test nog geen knaller gevonden de temperaturen kloppen zeker
Wel op dezelfde tijdstippen een ovulatietest gedaan met geconcentreerde urine ? (vast wel maar vraag het toch maar voor de zekerheid ) Wat gebeurt er met je kaartje als je je negatieve testjes van de laatste dagen invult ?
Heee meiden, Iedereen een fijn weekend gehad ? Mineraal, dus je herkent de hartkloppingen dus wel.. voelt inderdaad net alsof je geen adem meer hebt. Het is de afgelopen dagen toch wel een stuk minder hier gelukkig! Hoe is het met jou ? Zie dat je toch maar weer ovulatietestjes hebt besteld! Is er al iets te zien op je testjes ?? Gisteren vergeten lees ik nu haha dat schiet op! Jonneke83, volgende echo heb ik met 8+2weken. Ik moest nadenken of ik bij de gyn onder controle wil blijven, of dat ik een andere verloskundige wil. Ik moet nog uitzoeken wat precies het verschil is, qua voor en nadelen ook. Ze gingen ook nog overleggen of ik een medische indicatie zou krijgen, dus dat moet ik afwachten. Er is veel om over na te denken nu of in ieder geval.. hele andere dingen dan het proberen zwanger te worden. Wel even wennen! Ik denk dat ik wel de combinatietest wil laten doen. Je nieuwe aankopen klinken leuk!! Vrolijk! Felle kleuren zijn nu weer helemaal in he haha. Wat je bedoelt met die lange hempjes om onder een shirtje te dragen weet ik niet precies wat je bedoelt! Zijn dat die gewone hempjes ? Hoe gaat het verder met je? Nanette77, ik schrijf ELKE keer weer Nannete neer, en dan moet ik weer backspace doen en het goed schrijven! Hoop dat alles goed gaat en je je eisprong nog kunt halen !! Wanneer is de dag ? Ga aan je denken. Mieks, nu zie ik eindelijk weer een temperatuur die ik herken van jou !! Super! Heb je een goed weekend gehad ? Marden, wat een goed nieuws! Eindelijk schoon jeetje wat een nasleep heb je gehad! Heel fijn voor je dat je nu echt vooruit kunt en je ook het vertrouwen in je lichaam weer terug kunt vinden! Zet em op he meis! Duim voor je! Hier gaat alles goed! Qua zwangerschapsdingetjes, misselijkheid wat eerst vooral in de ochtend was, is nu vaker praktisch wel de hele dag, maar het wisselt ook. Ik blijf wel gewoon stug dooreten hoor, heb vooral veel zin in fruit! M'n buikje is wel weer wat minder bol geworden. Iets van 1,5 week geleden was ik 5 kilo aangekomen in 1 week, maar dat was er in 1 dag ineens weer vanaf! Zit nu dus weer op m'n normale gewicht. Denk dat het een hoop vocht was.. want ik heb 1 keer wel zowat 10 minuten zitten plassen. Niet echt 10 minuten, maar wel 10 x zo lang en veel als ik normaal moet plassen. Maar goed, dit vind ik allemaal niet erg! Wat ik toch wel een kleeeein beetje vervelend vind is de moeheid. Ik was van mezelf al wel vaak wat moe, maar nu kan ik zo binnen 2 minuten bijna in slaap vallen. Had van het weekend visite en na een uurtje of 2 kletsen kon ik alleen nog maar m'n ogen dicht doen. En soms gebeurt dat ook precies op het moment dat ik boodschappen wilde gaan doen, echt heeeel moe. Dus dan moet ik ervoor kiezen om toch even te gaan liggen.. Verder probeer ik zoveel mogelijk te genieten, en alvast een beetje in de toekomst te kijken. Liefs allemaal !!