Doe ik! Al is dit de 1e x weer na mijn curettage. Dan zou ik weer in 1x zwangerschap. Kans is niet groot. Maar hoop van wel! Nou ff afwachten of ik van het weekend de innesteling voel, net zoals de vorige x! Jij ook laten weten hè!
Hoi Mineraal!! Ik ben er weer, erg druk gehad afgelopen tijd ook! Erg ja.. dus eigenlijk heb je 3 maanden in een enorme waan geleefd daardoor.. bah zeg!! Wij waren al een aantal rondes bezig, maar ben tussendoor geopereerd dus ben daarna opnieuw gaan tellen. nu 16 rondes, en gisteren de eerste IUI gehad Ik lees even verder bij!
Dank Butterfly! Babystof kunnen we vast wel iets mee hier Hoe gaat het nu met je ? Ben je al officieel overtijd inmiddels ? En al een eerste echo gepland, of wacht je daar nog even mee.. ? Liefs!
Hi Jonneke!! Wat heftig van je verlies... !! Geen woorden voor verder eigenlijk,.. heel fijn dat je weer door kan en wilt.. ! Cyclus van 3 weken is wel heel erg kort hoor... Is je cyclus nu ook zo kort ? Als je cyclus 3 weken is, zou ik wel op dag 6 al beginnen met ovulatietestjes..
Oh jee, zie nu dat er behoorlijk wat gekletst is hier hihi! Mineraal, wat jammer!! Vol frisse moed weer een nieuwe ronde in..! Babywish84 het klinkt alsof je eisprong rond maandag/dinsdag was,.. maar zeker weten durf ik niet!Eitje kan zomaar een dagje op zich laten wachten, maar dan is het alsnog spannend!
ja helaas maar vol goede moed (dat ik het er nog uit krijg, had een flinke dip vorige week, hoewel ik toen nog niet ongesteld was) gaan we het nieuwe jaar in! @slunae: Hoe was het?wat hebben ze gedaan?
Hallo allemaal, Ik kom even inbreken als dat mag...? Zie dat jullie vele hebben geschreven over ovulatie(testen) Hierover heb ik een vraag, wellicht kunnen jullie mij helpen. De vorige ronde heb ik ovulatietesten van kruidvat gebruikt. Deze bleven positief. Door het lezen van veel negatieve berichten over deze testen heb ik deze ronde de cb ovulatietest gebruikt. Met de smiley's. Deze is nu ook al 9 dagen positief. Weet bijna 100 % zeker dat ik zondag mijn eisprong had. Als ik de stick wil weggooien worden de streepjes zichtbaar. De twee streepjes waren zondag even donker, daarna werd het tweede streepje steeds lichter. Toch blijft er iedere keer een smiley verschijnen. Iemand hier ervaring mee? Groetjes Marden
Tuurlijk mag dat!! Goed dat je de Kruidvattestjes de deur uit hebt gedaan! Over de CB testjes kan ik persoonlijk niet zoveel zeggen, heb er geen ervaring mee, en ook weinig over gelezen.. vind het wel apart dat ze positief blijven.. Ik heb geen idee hoe dat kan, het enige wat ik kan bedenken is dat je zwanger zou zijn, omdat ovulatietestjes ook kunnen reageren op hcg.. maar als je dat al getest hebt..en dat is niet zo.. kan ik je niet verder helpen.. Misschien iemand anders nog hier ? Temperatuur je ook ? Hoe weet je bijna zeker dat je een eisprong hebt gehad ?
Het valt niet mee he! Probeer idd moed te houden, op naar 2012 en een mooie zwangerschap! Knuffel! Ze hebben IUI gedaan.. hihi. Dus heb eicelmeting gekregen, kwamen 2 eicellen uit, toen heb ik een Pregnyl spuit gekregen (om eitjes te laten afrijpen en springen) en toen op cd13 hebben ze me geïnsemineerd. Of bedoelde je dat niet ?
Bedankt voor de snelle reactie! Heb nog niet getest op een zwangerschap. Als ik zondag de eisprong had is dat toch nog veel te vroeg? Ik temperatuur niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Ik krijg extreem pijnlijke tepels en vervolgens één dag buikpijn en door de regel wordt ik dan exact 14 dagen later ongesteld. Aangezien ik een cyclus heb van ongeveer 46 dagen en ik ook veel lees over hormonale problemen bij zo'n lange cyclus wilde ik ook ovulatietesten afnemen. Door de positieve testen ben ik toch ergens bang dat er iets niet klopt. We wachten nog even af. Zie bovenaan de pagina dat jij je eerste IUI hebt gehad. Hoe gaat het nu met je?
@Marden: ik heb er geen ervaring mee...probeer anders die van zwangerenkids eens, ik hoor daar positieve geluiden over. Ik ga ze zelf ook bestellen @slunae: dank je wel!!! Dat bedoelde ik inderdaad Klinkt allemaal heel erg ''mooi' Hoe lang duurt zo'n onderzoek/behandeling? Vind het altijd knap wat ze allemaal kunnen.
Bedankt voor de tip! Mochten we een volgende ronde nodig hebben (hoop uiteraard van niet) dan zal ik die eens proberen. @Slunae; Zag later je nieuwe bericht pas. Spannende tijd voor jullie. Zal voor je duimen!
hoe voelt een innesteling dan? ik had afgelopen 2 dagen een soort rare kriebel of lichte kramp ofzo..kan het niet omschrijven eigenlijk, maar voelde gek... tuurlijk heb je kans dat je zwanger bent! dat kan gewoon na een curretage! ik duim!
Hihi hoe bedoel je precies hoe lang het duurt ? De onderzoeken die eraan vooraf gaan heb ik 6 maanden geleden al gehad. Dat bestond uit een semenonderzoek, baarmoederslijm/cervixslijm onderzoek, samenlevingstest, echo BM, en foto BM (HSG) en nog een bloedonderzoek voor hormonen. Dat kon allemaal in 1 maand. (op bepaalde dagen van cyclus). De IUI behandeling is eigenlijk best simpel. Je krijgt op cyclusdag 10 een echo. Daaraan bepalen ze hoe groot je eicel is, als de eicel tussen de 18 en 20mm is, krijg je die avond een Pregnyl spuit. Op dag 11 was dat bij mij. Dan moet je in de ochtend op cyclusdag 13 het semen inleveren. Dat bewerken ze dan, ze maken een selectie van goede zaadcellen, en 2 uur later kom je terug naar het ZH en brengen ze dat in. Dan nog even een half uurtje op de stoel blijven liggen.. en.. Dan ben je alweer klaar en mag je 2 weken op het wachtbankje
Ja is een moeilijke situatie idd. Maar we gaan er gewoon weer voor. Ik weet nu nog niet hoe mijn cyclus is. Dit is de eerste echte cyclus. Pas na 9 wkn werd ik ongi na de afbreking van mijn zwangerschap dus even afwachten hoe mijn lichaam nu reageert. Vraagje: ben begonnen bij 6dgn met ovu-testers. Alleen vandaag niet gelukt ivm familiebezoekjes met de kerst. Zaterdagavond was het nog negatief. Is het dan erg om een dag niet te testen of kun je hem dan al gemist hebben? Ik wil wel gewoon door gaan met testen maar als ik hem nu al gemist kan hebben weet ik niet of doorgaan met testen goed is. Wil nu morgenvroeg kijken of er iets uit de test komt. Is dat slim?
Allemaal de kerstdagen goed doorgekomen? Slunae ik heb je tip opgevolgd en op 1e kerstdag een zwangerschapstest gedaan. De ovulatietest was namelijk zaterdag weer positief. Helaas zondag negatieve zwtest en ovulatietest. Ben bang dat het nu wachten is op mijn ongi. Blijf voor jullie duimen!