Ben erg benieuwd of je ei nu wel of niet is geweest! Denk dat er velen dromen van die 'ping' Heel erg veel succes bij de gyn!!! Ik vind het ook megaspannend. Mijn goede gevoel is helemaal omgeslagen. Nemen mijn hormonen een loopje met me? Vreselijk dat onzekere wachten! Wilde vandaag graag testen maar mijn vriend vond het te vroeg. "Als hij negatief is geloof je het toch niet, omdat het ook te vroeg kan zijn" En daar heeft hij uiteraard een goed punt. Dacht dat ik de vorige keer bij 9 dpo positief testte, maar was blijkbaar bij 11 dpo gezien de data. Heb me dus voorgenomen te wachten tot vrijdag. (Als dat lukt )
Wat lief dank je! Kan me ook bijna niet bedwingen hoor (zie eerdere bericht) Hoe is het nou bij jou??
Dankje wel Marden !! Lief van je !! Jij gaat dus nog 1 dagje wachten met testen? Hoe voel je je nu ? En qua lichamelijke dingetjes ? Vind het zo spannend!! Ik krijg kriebels in m'n buik als ik eraan denk dat je zwanger kan zijn! Ik duim heel erg voor je!!
Mieks, nog steeds laag he?! Wat zeggen je ovulatietestjes ? Je gaat toch niet weer een cyclus zonder duidelijke eisprong krijgen he ? *Geeft eitje voorzichtig een duwtje, kom op, groeien en springen jij !
Oke leuk zeg !! Ik heb ook Photoshop, maar ik was altijd een Gimp gebruiker. Het is ontzettend wennen om dan over te stappen naar PS, totaal anders! Moet binnenkort maar weer eens aan de slag ermee, heb het al heel lang niet meer gedaan. Het kost namelijk een berg geduld om het te leren! Ik heb gisteren 3 boterhammen gegeten voor het slapen gaan, zowaar even gekokhalsd vanmorgen, maar ben niet misselijk Ik hoop ook dat fysio er iets mee kan, zal hem even streng toespreken, dit kan niet zomaar hoor
@ Marden, vreselijk he, dat wachten! Snap dat je dan helemaal aan je zelf gaat lopen twijfelen. Duimen draaien nog steeds @ Scarabee, haha geef jij hem maar eens een zetje idd Temp weer lager vanmorgen dus ik zal vast de knaller niet gemist hebben. Ovutest was weer donkerder vanmorgen, zal foto mee spammen. Hij is nog niet even donker als teststreep (nog steeds niet) dus nog niet positief. Hoop idd niet dat ik weer zo'n eiloze ronde krijg hoor! Oktober gaat manlief op zn uitzending van een half jaar, en we hopen toch voor die tijd nog zwanger te zijn..En oktober komt al snel dichterbij Ik had dus ook Adobe photoshop, (manlief heeft ze allebei op internet gevonden, kan ik uittesten welke het fijnst werkt ) maar dat vond ik behoorlijk ingewikkeld en kwam ik helemaal niet uit. PSP ben ik maar gewoon uit gaan proberen met wat dingetjes.. heb bijvoorbeeld vorige week een hele mooie foto gemaakt van manlief met konijn, maar de klok stond schuin achter hem ook op de foto. Die heb ik nu dus weg geshopt (*helemaal trots op mezelf *) Pfff 3 boterhammen voor het slapen gaan...waar laat je het! Hoelaat moet je voor de echo?
Ohjee Scarabee. Zie dit bericht van je nu pas. Schrik ervan! Hoe gaat het nu met je? Wordt het al iets beter? Hopelijk kan de fysio morgen iets voor je betekenen! Hoe laat heb je je echo vandaag? Gek he, dat je toch een beetje blij wordt van misselijk zijn? Altijd een goed teken kokhalzen Hopelijk kun je de zenuwen een beetje opzij zetten en ontzettend GENIETEN van je echo! Ik ben helaas niet meer zo positief als eerst. Zonder reden eigenlijk. Het testmoment komt steeds dichter bij en ik ben steeds banger dat het negatief is. Wat betreft symptomen; Heb zere borsten, maar die heb ik ook altijd ongesteld moet worden. Weet nog dat mijn urine de vorige keer heel donker was, dat is hij dit keer niet. En op af en toe een krampje / spierpijn in mijn buik na voel ik eigenlijk helemaal niets. Maar heb wel geleerd dat ik niet op mijn symptomen af moet gaan. Veel verschil zat er voor de mk niet tussen zwangerschap en menstruatie. @ Mieks Je zou toch denken dat je eisprong eraan zit te komen als ik je testjes zie. Ik begreep van mijn gyneacoloog dat je je ei kon 'overslaan' als je een hele lange cylclus hebt. Van zo'n 7 a 8 weken. Dan kún je ongesteld worden, zonder dat je een eisprong hebt gehad. Dat heb jij toch niet?? Volgens mij is er dan geen reden om aan te nemen dat je je ei helemaal niet hebt. Misschien heeft het toch nog iets te maken met je vmk? Ik heb er nog wel vertrouwen in dat je ei eraan komt! Blijf voor je duimen! En als je er doorheen zit kom je lekker even hier om alles van je af te schrijven! Knuf
Als je in mijn handtekening op "tempkaartje" drukt zie je als het goed is het tempkaartje van deze ronde. Als je dan naar beneden scrolt zie je die van vorige ronde. DE rommelronde noem ik hem ondertussen "Normaal" is mijn temp heel constant maar in die ronde was het met veel pieken en dalen. Ook mijn ovulatie testen werden niet zo knalpositief als voor de vmk. Ze bleven een beetje zoals die in mijn foto hierboven. Voor mijn vmk ging mijn temp heel netjes omhoog (eerste dag met 0,3 en daarna steeg hij verder). Dat was in de afgelopen ronde dus ook niet en hij duurde langer. Ik denk idd dat het te maken had met de vmk, en ik denk haast ook dat ik geen ei heb gehad. Mijn menstruatie was ook veel minder dan anders. Ik blijf in elk geval nog door testen en uiteraard door tempen, hopelijk dan snel duidelijkheid En je moet nog niet te snel de hoop opgeven he Inderdaad is het wel goed om rekening te houden dat het ook anders kan lopen, een teleurstelling blijft het toch altijd om weer ongi te worden. Hoop in elk geval dat je van het weekend een positieve test in handen hebt!
Dank je wel voor jullie lieve berichtjes. Ik heb echt dagen mezelf zo rot gevoeld. Ook het gemis om mijn meisje* kwam weer zo heftig naar boven. Ze had nu 2,5 maand moeten zijn ongeveer. Die leegte was ineens zo heftig aanwezig. Maar langzaam krijg ik weer een beetje moed en hoop om vooruit te kijken. Op naar de volgende poging! Scar, vandaag weer een echo. Hopelijk alles weer goed!! Altijd spannend natuurlijk. Maar die klachten die je beschreef klinken niet goed zeg. Bah! Hopelijk heb je er snel geen last meer van. Succes morgen bij de fysio. Benieuwd wat die zegt. Marden, morgen testen! Spannend! Ik duim voor je! Laten we hopen dat Scarabee gelijk had met haar voorgevoel dat er iemand zwanger zou worden en dat jij daar toe behoort!! Maar symptomen zeggen inderdaad niets. Ik had zo het idee dat het deze maand wel raak kon zijn door alle symptomen, niet dus! De klachten kunnen gewoon hetzelfde zijn als ongi. Alleen een postieve test kan uitsluitsel geven. Mineraal, jij mag nog even op het wachtbankje blijven zitten... Spannend! Wanneer ga jij testen? Of wacht je af? Mieks, al meer duidelijkheid over je cyclus?
Scarabee ?????????????????????????????????????????? Vertel alsjeblieft wat er aan de hand is, mn hart slaat een paar slagen over...Was het niet goed??!?!?!
Kleintje heeft geen hartactie meer is 4 dagen geleden gestopt met groeien. Ik ben stuk ervan dit is een nachtmerrie maar ik word maar niet wakker
Ach meid toch.... ik krijg gewoon kippevel hier.... Ik snap dat je kapot bent. Shit zeg! Een hele dikke knuffel vanuit hier!!
Ik ben sprakeloos en weet even niet wat ik zeggen moet! Lieve scarabee wat had ik je dit gegund!! Ik hoop dat je nu niet alleen bent? Wat gaan ze nu verder doen? Kan het nog zijn dat ze het mis hebben? Een ontzettend dikke knuffel, wou dat ik dit allemaal voor je kon veranderen meis
OH NEE Scarabee!!! Wat vreselijk voor je! Dit was wel het laatste dat ik had verwacht! Wat vind ik dit erg voor je! Ik huil vanaf hier even vreselijk met je mee en wou dat ik je even een dikke knuffel kon geven!!! Weet dat je er niet zoveel aan hebt, maar ik weet hoe je je voelt en ik denk aan je! Als je het er over wilt hebben, dan weet je me te vinden!! Dikke KNUF!
Dank jullie. Ik ben alleen nu ja, vriend ging nog werken de laatste 2 uurtjes, misschien komt hij vanavond langs weet ik nog niet. Ik kan het niet bevatten. Ik heb het gevraagd of het nog zo kan zijn dat ze het niet goed zag of iets maar ze zei nee dit is echt over. Bij de eerste echo zagen we ook meteen knippertje maar nu niks Ik snap het niet. Ik krijg maandag weer een controle om te kijken maar ik weet niet zo goed meer waarvoor ik kon niet goed meer luisteren na die hartverscheurende woorden en het beeld op de monitor. Volgens mij om te kijken of het goed afgebroken wordt. Ze zei dat het 6 weken kan duren in ieder geval voordat het gebeurt.