Sommige mensen weten echt niet waar ze het over hebben Scarabee. Snap dat je daar boos om was! Laat je niet door zulke opmerkingen uit het veld slaan hoor! Ben heel erg benieuwd naar jouw echo. Las in een bericht van Mieks dat ze bij haar vmk niet langer dan 10 dagen mocht bloeden. Ze hebben daar bij mijn mk niets van gezegd... Heeft ook wel langer dan 10 dagen geduurd. Hoe zit dat bij jou? En ja, vanaf november niet. Door mijn lange cyclus had ik mijn laatste menstruatie in november en in december was ik zwanger. Gaat nu weer beter met me gelukkig! Hoef niet meer iedere dag te huilen En sta weer met beide benen op de grond. Ben héél erg benieuwd naar wat mijn cyclus gaat doen. Of ik nog steeds zit op een gemiddelde van 45 of dat hij nu misschien korter is geworden. I HOPE SO!!! Vervelend dat je nog steeds zo'n ontzettende rugpijn hebt! Hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen als je besluit om te gaan!
Oh Mieks vind het zo spannend voor je! Was het maar alvast tijd om te testen! Las dat je er morgen misschien een testje aan wilt wagen? Mijn duimen draaien voor je!!!
Jeetje Nanette wat een bericht. Heb er helemaal kippenvel van. Snap heel goed dat je in je pyjama op de bank hangt. Laat het eerst maar even bezinken en de tranen rijkelijk vloeien. Fijn dat er niets met je aan de hand is, maar zo onbegrijpelijk en oneerlijk dat het dan iedere keer mis moet gaan! Weet je al wat ze nu gaan doen? Hele dikke knuf voor jou!
@all: ben 2 dagen druk geweest vandaar dat ik niet gereageerd heb. @Scarabee: wat een k*topmerking van je familielid! Snap dat je daar boos om bent geworden, waarschijnlijk is die opmerking later pas ''ingedaald'' of was je meteen boos? Hoe is het nu met het je? @Nanette: dat is toch vreemd dat ze niets kunnen vinden,Je bent zeker een held als ik dit zo lees. Hoe nu verder? Knuffel vanuit hier! @Jonneke:beterschap met je man en hopen op een snelle en goede zwemmer! @Marden: fijn dat het weer wat beter met je gaat! Op naar een ei @ego: hier alles oke, weinig beestjes nog..soms een verdwaalde dus van het weekend gaat weer alles schoongemaakt worden. Ik ga ook mijn ei weer zoeken
iedereen bedankt voor de lieve berichten.. we weten niet wat er verder gaat gebeuren. over 2 weken een afspraak om te bespreken hoe het verder moet. Ik verwacht er niet te veel van.. Scar hoe voel je je nu? en domme opmerkingen.. probeer ze te laten glijden.. Ik kan er ook zo boos om worden en dan zegt mijn man dat het dat niet waard is.. leuke bijbeltekst is dat je een zot niet naar zijn dwaasheid moet antwoorden we zouden hier zo een rijtje domme opmerkingen kunnen maken lijkt me zo.. ik begin wel verzameling: -je moet er nu mee stoppen (right.. dat bepaal jij) -je bent er veel te veel mee bezig (uhu dat is vast de oorzaak dat het misgaat) -Anders nemen jullie gewoon een hond (nee je hebt helemaal gelijk.. een hond en een kind staan gelijk aan elkaar) @jonneke.. je weet maar nooit meis... koorts maakt het niet gelijk allemaal onbruikbaar. bovendien heeft dat later pas invloed meen ik.. ververst om de zoveel tidj toch?
@Nanette: geen meer...teminste er loopt af en toe een verdwaalde. Ik had een kersenpitzak in mijn kast liggen, dat was geen kersenpit meer heeeel veel kleine bruine beestjes. Snap dat je er niets van verwacht, dan valt het in ieder geval mee, soort zelfbescherming. Die bouwen wij vrouwen elke maand wel in... Domme opmerkingen komen genoeg voor: dinsdag nog, kwam iemand langs die net bevallen is en dan zeggen het staat je goed (oke ze weet het niet, maar toch) zelfs als je zegt: voel me niet lekker: je bent toch niet zwanger?!
Mieks, Klinkt spannend je symptomen! Hoop dat je ons verrast met een mooi testje straks! Ben je nog begonnen met je berging ? En al veel spinnen gevonden ? Ik heb sinds gisteren alleen wat rozeverlies en beetje bruin. Pff, ga ik net naar toilet komt er weer een lading bloed. Heb fysio maar meteen afgebeld. Jouw tempkaartje ziet er bijzonder uit nu wat een daling ineens! Heb je nog krampjes etc. ? Marden, Ik laat me er niet door uit het veld slaan idd.... Tegen mij hebben ze gezegd dat als het bloeden stopt, het dan vaak betekent dat je schoon bent, bij sommigen duurt het een paar dagen, sommigen iets langer, en ze zei dat als het 14 dagen duurt, dat het dan toch niet goed is. Zit vandaag op 7 dagen. Dus misschien nog een paar daagjes.. tis bij mij steeds zo dat als ik denk dat het over is, en ik alleen nog wat roze/bruin heb, dat het dan weer begint met een hoop bloed en slijm. Heb verder geen krampen of buikpijn meer trouwens, dus das wel goed denk ik! Hoop ook voor jou dat je cyclus wat korter wordt Hij was voorheen dus altijd gemiddeld 45 dagen begrijp ik hieruit ? Mineraal, Klopt dat de opmerking wat later indaalde. Toen ze het zei reageerde ik er eigenlijk niet op. Begreep al wel niet zo goed wat ze precies bedoelde.. maar toen bleef het later knagen en werd ik er toch wel heel boos over. Verder gaat het wel Ik begin nu pas een beetje te beseffen wat er gebeurd is, heel gek. Ik zat echt op slot. Heb nog de tijd nodig en die neem ik ook. Kan het nog steeds niet afsluiten, misschien dat ik emoties meer toe kan laten, als ik het echt achter me kan laten, als ik schoon ben. Ben soms heel boos, dan wil ik schreeuwen of de muziek keihard aanzetten, maar ik wil ook de buren niet laten schrikken. Dus ik ben me een soort van aan het inhouden.. Hoe zien die beestjes eruit eigenlijk ? Zijn het een soortig beestjes met pootjes ? Ik had eens in mn keukenkastje allemaal miniscule beestjes die waren piepklein en wit, je kon ze bijna niet zien!!! Zag er per ongeluk eentje lopen, en toen ik ging onderzoeken zaten er wel honderden jaiks !!! Sinds die tijd maak ik elke week mn keukenblok uitgebreid schoon, binnen en buiten. Brrrrr. Doe je tempen en ovulatietestjes of alleen 1vd2 ? Nanette77, Ik probeer de opmerkingen wel wat los te laten, sommigen blijven wel knagen.. dan blijf ik maar denken aan wat ze nou precies dachten dat ze tot zon opmerking kwamen Goede Bijbeltekst idd. Er zijn wel altijd mensen die dan vragen : waarom zeg je niks ? Zeer herkenbaar, je lijstje . verzameling: -je moet er nu mee stoppen (right.. dat bepaal jij) -je bent er veel te veel mee bezig (uhu dat is vast de oorzaak dat het misgaat) -Anders nemen jullie gewoon een hond (nee je hebt helemaal gelijk.. een hond en een kind staan gelijk aan elkaar) -je moet eens ontspannen, want stress helpt ook niet. (ja stress is een vrijwillige keuze, kan ik echt 123 mee stoppen) -als je het met mij zou doen, zou je in 1x goed zwanger zijn. (waar halen ze het vandaan ??) Die van die hond heb ik vd week ook gehoord idd :x Ik ken een hoop mensen die ik al niet eens meer op de hoogte hou hiervan, door die stomme opmerkingen.. Neem lekker je rust meis hoe voel je je nu ? Mineraal, Ook zoiets ja, zulke opmerkingen Das wel lullig gezien de situatie waar je inzit.. maar het scheelt wel iets dat ze het niet weten .. Toen ik er nog niet mee bezig was, ooit, toen stond ik in een tram in Tsjechië, en een heel oud dametje stond voor mij op, omdat ze dacht dat ik zwanger was! Daar kon ik dan wel weer om lachen, want ik had helemaal geen buikje, ik stond gewoon moeilijk te doen. Kom er net achter dat het vandaag Hemelvaartsdag is... vriend zei dat hij vandaag vrij was wegens een snipperdag omdat het vrijdag Hemelvaartsdag was, en dan is hij ook vrij. Dus ik snapte al niet waarom ik op Hemelvaartsdag een afspraak bij fysio had.. maar nu snap ik het
Goeiemiddag meiden, @ Marden, ik hoop ook dat je cyclus wat korter is geworden. Het wachten duurt allemaal al lang genoeg toch? Ik wil denk ik zaterdag gaan testen, dan zit ik als het goed is op 11 dpo. @ Mineraal, succes met de zoektocht naar de laatste beestjes @ Nanette, pff soms snap je niet waar mensen het lef vandaan halen om zulke opmerkingen te maken he?! @ Scarabee, wat ik hierboven al zei, ik denk dat ik zaterdag ga testen. Durf het nu nog niet. Is ook nog erg vroeg, de ronde van de vmk was het echt super turen om iets te zien. Heb idd een temp dip vandaag, en al de hele ochtend ongi krampen 9 dpo vandaag, beetje vroeg om ongi te worden.. afwachten maar. Als hij morgen nog verder zakt denk ik dat ik niet eens hoef te testen. Vervelend dat je nog steeds blijft bloeden zeg! Gelukkig is het nu nog "maar" een weekje tot de 24e. Ik moest wel erggg lachen om je opmerking :
Oops.. ik had eigenlijk afgemaild, en niet afgebeld.. fysio.. maar nu ik geen mail terug kreeg, ben ik toch maar gaan bellen... die zijn hartstikke dicht wegens Hemelvaart... pfff. Echt goed nadenken lukt me ook niet dus.. Nu kan ik dus niet afbellen of afmailen voor morgen.. Grrrr.
bij mijn fysio is afmailen gelijk aan afbellen. hun verantwoording om dat op tijd te bekijken.. Zeker in jou geval is het overmacht
Mieks, krampjes en een dipje is goed teken joh! Daarom vroeg ik het steeds.. ik had die 7 dpo krampen en werd zo moedeloos, heb op die dag nog assistente gebeld dat ik dacht dat het weer niet raak was, omdat ik nu al daling en krampen had. Vind het positief klinken! Je hebt wel een lange cyclus zie ik nu.. maar toch blijf ik duimen hoor ! Nog 'maar' een weekje geduld moet ik hebben.. baal nu wel ontzettend dat ik fysio niet heb kunnen afbellen, en dus verplicht erheen moet morgen.. Weet niet of ik tampons mag nemen nu ik niet zoveel meer bloed ? Had gelezen dat het niet mocht bij een mk, maar nu misschien wel ? Weten jullie dat ? Hihi ja moest het toch ff goed uitleggen he van die beestjes
@ Scarabee, ik zou morgen ochtend gelijk anders even bellen naar je fysio, uitleggen wat er zich heeft voor gedaan en vragen wat raadzaam is. Moet je er in je onderbroek liggen dan? Zou ik dan ook geen fijn idee vinden als ik zo bloed. Ik heb idd wel gehoord dat je geen tampons in mag als je een mk hebt gehad ivm de stolsels.. Fijn dat jij het in elk geval positief vind, en voor me wilt duimen Hopelijk helpt het
Bloed niet heel veel meer, maar nog wel wat ja pfff. Ja, lig altijd in m'n onderbroek idd.. Stolsels verlies ik nie echt meer, en tis maar voor een uurtje, als ik thuis ben kan ik het weer verwijderen, ben meer bang voor infectie oid. Nja ik kijk wel even..zal morgen ook nog even bellen idd. Hoop het ook! Update: Lees net op de site dat er alleen maar telefonisch kan worden afgezegd, en niet via het email formulier. Tis ook geen ramp, ik moet me er maar even overheen zetten en er subtiel voor zorgen dat ik m'n broek aan kan houden
Ja, je kan toch aangeven dat je een mk hebt gehad en door het bloeden je het prettiger vind om dit keer je broek aan te houden? Heb je niet een korte (sport) broek? Daar zullen ze vast wel begrip voor hebben lijkt me
Ja haha, ik doe moeilijk Hij weet het al dat ik een mk heb gehad, had hem afgelopen vrijdag aan de foon maar vind het een beetje gênant om te zeggen van : Ik bloed nog, dus mag ik m'n broek aanhouden, ligt aan mij denk ik Beetje vreemd dat ik er over de telefoon wel over durf te praten, maar in het echt zou ik het niet durven zeggen Het komt wel goed, ga het gewoon zeggen ! Heb geen sportbroekje maar ik hou m'n broek gewoon aan, denk dat dat ook moet kunnen zonder dat hij vraagt waarom Als ik em aan wil houden hou ik em gewoon aan natuurlijk Haha wat een gesprek alleen maar om fysio
Kan het me voorstellen hoor, ik zou hetzelfde hebben Zou anders gewoon zeggen: vanwege mijn mk vorige week vind ik het prettiger om dit keer mijn broek aan te houden. Dan zeg je niet dat je bloed maar kan hij het zelf wel invullen
Hahah ja inderdaad! Kan ook gewoon zeggen dat ik daar nu te moe voor ben, al dat broek uit trek gedoe Haha moet er wel om lachen nu dit gesprek. Het komt vast wel goed! Bloedverlies is weer minimaal op het moment gelukkig. Lukt het allemaal met je berging ? Of zit je nog in je pyjama niks uit te voeren