Wat is het rustig hier.. hoe is het met jullie?? @ Scarabee, heb je je tempkaartje weer weg gehaald meid?
Hihi, als ik tempkaartje plakte kwam er zo'n raar vierkant te staan en later pastte het niet meer, maar is het gelukt, dus hij staat er weer bij Ik heb nog steeds het gevoel dat er rechts iets groeit.. Prikkeltjes en tinteltjes.. Maar wanneer dat dan zou gaan springen en of het gaat springen.. geen idee nog. Ik voel meestal al vlak na een menstruatie dat er iets groeit ergens, dus wat dat betreft vertrouw ik wel op m'n gevoel. Ik heb al 2 weken knallende hoofdpijn. Bleh. Hoe gaat het met jou ? Wanneer ga je beginnen met ovulatietestjes ?
Hihi yeah ik kan weer mee gluren Altijd leuk. Spannend, doe je nu ook weer ovutesten? Deze ronde werd nog niks toch? Oei, die hoofdpijn is niet fijn en zeker niet 2 weken lang! Misschien even naar de huisarts? Hier alles goed, druk druk druk momenteel. Ben toe aan vakantie! Duurt alleen nog 7 weken . Weet nog niet precies wanneer ik met de ovutesten aan de gang ga eigenlijk. Vanaf dag 15 of iets in die richting. Zal eens kijken wanneer hij meestal ook alweer komt. Laatste 2 keer was mijn cyclus wat langer (na de vmk). Zat ook te rekenen dat als ik nou weer 2x een cyclus van 30 dagen heb, ik ook precies in mijn week tunesie ongesteld wordt Hopelijk dan zwanger, of een langere cyclus
Ik vang de hormonen op in de hoop dat het ook raak is deze maand! Help! Ik testte voor het eerst deze maand met clearblue ovulatiestesten. Gisterochtend 7 uur negatief en GisteravOnd rond 19 uur positief (dag 10 van cyclus) Vanochtend gevreen.. Vanmiddag 13.10 uur negatieve ovulatiestest.. Snap het niet, is mijn ei nou aan het 'springen' of moet ik nog een paar dagen verder klussen?
Doe niet elke een dag een ovulatietest.. Heb er vorige week eentje gedaan, en toevallig gisteren. Om een beetje in de gaten te houden hoe het ervoor staat eigenlijk. Ga deze maand sowieso niks doen nee, en misschien heb ik nog wel een maand langer nodig.. weet ik nog niet. Ben bij fysio geweest en acupunctuur, daarna was m'n hoofdpijn een paar uur weg, maar daarna weer terug, dus denk dat de huisarts zal zeggen : Spanning in je spieren Kost gewoon even wat tijd.. ik ben nu net een oma.. als ik de trap op loop moet ik op de helft even pauze houden Hmm afwachten dan.. vind je dag 15 niet laat om pas te beginnen met ovulatietestjes ? Hihi zou het eng vinden om piek te missen dan! Maar das ook omdat mijn eisprong elke dag op een andere dag valt.. variërend van dag 12 tot dag 19. Ik begin daarom altijd op dag 10/11. Hihi jij kijkt wel heel ver vooruit! Hoelang ga je naar Tunesië ?
Nog even doorklussen ja! Gisterenavond positief houdt in dat je eitje afgelopen nacht gesprongen kan zijn, maar kan ook vandaag nog springen, of morgen. Morgen is het meest waarschijnlijke. Maar soms kan het zelfs nog een dag later zijn! Doorklussen dus is mijn advies
Dan heeft een ovutest af en toe toch ook niet veel zin? Ik pies mijn hele cyclus zowiezo wel streepjes, los van de knallers rond mijn piek Luister idd naar je eigen lichaam/gevoel wat je wilt doen met maandje wachten of niet. Hmm, spanning in de spieren.. dat vraagt om een warm bad en een lekker gespierde man die massages gaat geven (oei fantasie slaat op hol ) Misschien een stoeltjes lift laten installeren op de trap? Wie weet is die monteur wel lekker gespierd voor de massage (valt hier bijna van de bank van het lachen bij dat vooruitzicht) Heb net even mijn cyclus bekeken in mijn tempkaartjes.. hij is nog nooit eerder gesprongen dan dag 16. En de laatste 2 keren was het later. Denk dat dag 14 of 15 dan mooi is Naar Tunesie ga ik 8 dagen. Heerlijk, kijk er zo naar uit! Hihi, ik heb gewoon zo geen zin om dan in die leuke dagen net ongesteld te moeten zijn
Wat scarabee al zegt: ik zou zowiezo nog even een paar dagen door blijven klussen. Na een posi test springt je eitje meestal 24 tot 48 uur erna. Niet geschoten is altijd mis
Hahha ik weet niet of het zin heeft, meestal bouwen m'n ovulatietestjes op naar een piek, en in combinatie met dat gevoel dat er een eitje groeit, dacht ik van ik test gewoon op gevoel. Na dat negatieve testjes van afgelopen week is hij niet gesprongen in ieder geval. Gisteren voelde ik wat steekjes dus ik dacht ik doe een testje Logisch is het niet he haha, maar ik voel het meestal wel aankomen dus vandaar Warm bad en lekker gespierde man om me te masseren.. maak me gek !! Ik heb hier alles behalve een warm bad en een gespierde man De monteur voor de stoeltjes lift lijkt me ook wel prettig En als ik er dan ook nog een tuinman bij bestel, kunnen ze verschillende massagetechnieken afwisselen Heerlijk 8 dagen !! Zorg en dan gewoon voor dat je zwanger bent tegen die tijd, dan komt het allemaal goed En anders gewoon 2 korte cyclussen maken, erg veel andere oplossingen zijn er niet Ga je ook op een kameel rijden daar ? Moet altijd aan een kameel denken met een Tunesisch rood doekje op zn rug. Ik moet nog efkes boodschappen doen... even doorbijten, heb er totaal geen zin in ! Doe jij trouwens nog skeeleren ? Zijn er ook zulke dingen MET remmen dat jij weet ?
Als je het aan voelt komen, is het makkelijk idd! Ik voel dat helaas niet echt (lees: mijn lichaam neemt me te vaak in de maling ) Woeii, doe je haar los, maak ze gek Als je dan ook nog een man inhuurt voor het huishouden kan je kwartetten Zwanger naar Tunesie zie ik wel zitten, moet alleen mijn lijf nog even mee werken Kameel rijden.. kan je dat daar dan? Schijnt dat ze daar de mooiste stranden hebben. Verder is het een tijd erg onrustig daar geweest (vorig jaar), daarom hebben we ook een heel mooi hotel uitgezocht, dicht bij het strand, dus het wordt vooral een relax vakantie dit keer denk ik. Meestal zijn we ook wel van de excursies, maar het schijnt net als Egypte te zijn: niet veel te zien/doen. We gaan het dus mee maken Boodschappen moeten hier ook nog gedaan worden, ik wacht even tot manlief thuis is met de auto. Dan kunnen we even overleggen wat we gaan eten dit weekend. Skeelers liggen inmiddels alweer even in de kast (Ik heb trouwens wel een rem ding er op zitten, maar vind het nogal eng om te doen als je flink wat vaart hebt). Ik doe inmiddels sinds 2x op donderdag zumba, en dat bevalt me een stuk beter Lekker met je kont schudden enzo (moet ik nog wel even leren, zo los in mijn heupen ben ik dan ook weer niet vergeleken met sommigen in mijn les haha). Ik ga nog eens even aan de poets hier, bijna klaar gelukkig!
Ow en ik temp niet, is het handig dat ik m'n temp opneem nu nog?? Daalt of stijgt je temp met eisprong??
In principe stijgt je temp na je eisprong, maar nu tempen heeft weinig zin. Je moet weten wat je begin temp is om daar een duidelijk beeld in te krijgen . Misschien is jouw temp heel onregelmatig en lijkt het alsof je dan ineens een eisprong hebt maar is het in werkelijkheid niet zo. Als je dus wilt beginnen met tempen: vanaf de eerste dag van je cyclus, elke dag op het zelfde tijdstip voor je je bed uitkomt
He meiden, Zo gebeurt hier niets en dan weer een heel gesprek tussen Mieks en Scarabee waar ik vreselijk om heb moeten lachen! Komieken! Het klinkt alsof jij even lekker rustig aan moet doen Scarabee. Hopelijk voel je het goed en komt je eisprong eraan! Wellicht voel je je daarna ook weer iets beter. En anders toch maar opzoek naar die gespierde klusjesman mét bad in zijn huis Jij hebt ook heerlijke vooruitzichten Mieks! Lekker hoor! Zal voor je meeduimen dat je zwanger mag zijn in Tunesië. Dan is de vakantie extra genieten! En zo niet...door al die ontspanning is het wellicht snel daarna raak Jonneke hoe gaat het met jou? Beetje kunnen genieten van je zwangerschap? Of nog heel gespannen? Heb je nog weer testjes gedaan? Hier gaat het ook de goede kant op!! ZO BLIJ Heb mijn 'eiwit' vandaag weer gespot. Meestal begint dit zo'n 4 dagen voor mijn ei. Mijn tepels worden ook al een klein beetje gevoelig, dus onze nieuwe kans is in aantocht, whiehoe!!!
Hey meiden, ben een beetje minder actief. Druk met werken en zo moe. Ik was al moe, werken kostte me al veel energie door alles wat er gebeurt was en nu dus nog meer. Maar voor een goed doel hebben we alles over! Ik heb geen test meer gedaan. 15 juni naar de gyn. Zie dan wel. Ik kan het gewoon eigenlijk nog niet echt geloven, besef is er nog niet echt. Ouders gisteren vertelt maar het lijkt wel alsof het bij mij nog niet binnen dringt. Zal nog wel komen. Scarabee, ik snap dat je het even rustig aan doet. Gewoon wachten tot het voor jou weer goed voelt! Mieks, zwanger op vakantie, dat zou toch super zijn! Laten we het hopen. Mooi vooruitzicht in ieder geval. En gezellige gesprekken tussen jullie! Marden, fijn dat je ei weer in aantocht is! Mooi vooruitzicht om weer aan het werk te gaan!
Goede maandag meiden!! Mieks, volgens mij zijn er wel kamelen in Tunesie!! Als je op google zoekt kan je ook zien dat ze bij excusies soms kameelrijden enzo, dus misschien heb je geluk en is er zon bedrijfje in de buurt en kan je even flink hobbelen ! Als je dat zou willen dan haha. Je gaat alweer bijna beginnen met ovulatietestjes, ben benieuwd! Heb je een leuk weekend gehad ? Marden, een gespierde klusjesman met bad in zijn huis ? Dat is weer iets anders dan een klusjesman voor hier haaha. Misschien moet ik maar klusjesvrouw worden en sanitair monteren, en als ik dat gedaan heb even flink klagen over rugpijn bij de bewoners! Heb je je eisprong al gevoeld ?? Wat fijn toch weer he, eindelijk weer een kans dat je echt kunt verder proberen! Spannend ook!! Jonneke83, hoe is het nu daar ? Voelt alles nog goed ? Heb je inmiddels al een mooie knaltest, of doe je geen testjes meer tot 15 juni ? Hier gaat het weer iets beter, van het weekend flink stuk gewandeld, en mn rug is een stuk losser geworden! Zal binnenkort weer eens een ovulatietestje doen. Niet dat ik al ga proberen hoor, maar gewoon om bij te houden dus! Heb nog steeds wat prikkeltjes rechts, maar zoals ik al eerder zei, ik kan vanaf een paar dagen na de menstruatie al iets voelen. Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ik nu helemaal geen eisprong krijg, soms krimpen eitjes weer als ze gegroeid zijn. Ik ga straks even bij de buren vragen of ze even normaal kunnen doen. Zit er al 3 weken tegenaan te hikken. Ze hebben een aandeel in mn slapeloze nachten. Ik was vannacht woedend! Heb om 3 uur aan de deur gestaan bij ze, maar ze deden niet open. Geluidsoverlast is nooit grappig. Liefs en een fijne dag allemaal !
Joehoeee, m'n gevoel klopte Net een stortvloed vruchtbaar slijm, dus ik testje doen, resultaat: Nog geen piek, maar die zal dan morgen wel zijn! Heb nu wel kriebeltjes in mn buik ervan!! Goed teken denk ik heh!!
Scarabee, fijn dat je lichaam weer werkt en je kunt vertrouwen op die signalen. Lastig dat burenoverlast! Anders een keer de politie bellen? Hier geen test meer gedaan. Denk niet dat ik er nog een doe. Signalen van mijn lichaam zeggen genoeg. Sinds gisteren ook misselijk. Maar heb het er graag voor over.
Ja erg fijn! Voelt ook goed! Ik kan ook weer een beetje vooruit kijken, dat stelt me gerust! Oke, veel signalen dus! Snap dat je het ervoor over hebt! Spannend allemaal meis! Hoop dat je over 11 daagjes een prachtige echo krijgt! Politie wil ik niet meteen bellen, die gaan ook wel zeggen dat ik het eerst zelf moet overleggen, dus ik ga dat zo meteen wel doen. Vind het wel eng.