Tip voor ovulatieteststers

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ik snap dat je politie niet zomaar belt maar als je daar al aan de deur staat en ze doen niet open dan denk ik toch ook dat je dat uit kan leggen. Heb je normaal geen contact met je buren??? Succes!!!!

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haha het was 3 uur s'nachts dat ik aanbelde ;) Misschien lag die zelf wel te slapen. Heb geen contact nee, hij woont er net een paar weken. Maar heb het gevraagd, en hij ging erop letten zei die !!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    altijd leuk scar.. wij hebben ook van die heerlijke buren:( gek kan je er van worden..

Aan alle eitjes
    JUMP
    ;)

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoii meiden,

@ Scarabee, wie weet gaan we dus toch nog kameel hobbelen dan :D
    Ik denk dat ik morgen ga beginnen met ovutesten, mijn gevoel zegt dat eitje eerder komt dan de afgelopen 2 (lange) rondes.
    Heb een leuk weekend gehad ja, op kraamvisite geweest zaterdag bij vrienden verderop in NL. Had mn vriendin al 2 jaar niet meer gezien maar wel steeds contact gehouden, hun dochtertje was nu net een maand oud en zoooo lief! Heerlijk kunnen knuffelen, was helemaal verliefd :D

Wat betreft je buren had ik toch echt de politie gebeld hoor! gewoon het 0900 nummer. Heb ik ook paar weken terug gedaan. Onderbuurvrouw had feestje, en om 1 uur nog keihard muziek en praten. Heb aangebeld en gezegd dat het echt zo niet kon. Ze zouden er wat aan doen, maar dat gebeurde niet. Heb toen gewoon de politie gebeld en die zijn na een half uur gekomen om er wat aan te doen. Probleem opgelost.

En je ovutestje...zo zien ze er bij mij de hele maand uit haha :p Maar als dat bij jou betekent dat je ei er weer aan komt, dan zeg ik whoehoei, je lichaam doet het weer :D

@ Jonneke, doe lekker rustig aan, wij lopen niet weg ;) Ik denk dat het besef wel komt na de eerste echo.

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mieks, leuk als je kameel gaat hobbelen !! En goed dat je naar je gevoel luistert, ben benieuwd naar je testje van morgen !

Wat leuk dat je je vriendin weer eens gezien hebt! En meteen haar dochtertje ook :) Schattig he die kleintjes ;)

Hihi ik bel niet graag de politie.. maar hoop dat het nu opgelost is.. zal het meemaken vanavond.. hoop echt dat z'n tv zachter is!

Wat mijn betreft mijn ovulatie, ik voel het de hele week al prikkelen de rechter eierstok.. en vanmorgen ontzettend veel vruchtbaar slijm, heb dat gelukkig altijd overduidelijk. Vandaar dat ik dat testje ging doen. Ik schat dat hij binnenkort echt moet knallen. Morgen/overmorgen .. misschien op dit moment wel. Ja m'n lichaam doet het weet ik echt zeker haha! Heb ook zo'n gloei en een libidogevoel (zeg je dat zo netjes) gaat bijna tegen het plafond

Maar dat lijkt me lastig, als jouw testjes er altijd zo uit zien!! Bij mij zijn ze normaal bijna wit op een heeeeeeeeel vaag streepje na.

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heb jij al met ze gepraat ? Wat doen ze voor overlast ? Frustrerend he!!

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Even een snel berichtje vanaf mijn telefoon. Het is maar goed dat ik vandaag ben begonnen met de ovutesten want volgens mij heb ik gelijk een knaller. Vorige maand had ik ook een keer zo'n raar langzaam doorlopende test en nu helaas weer. Ben op mn werk dus dat wordt vanavond nog even 1 doen voor de zekerheid.
    Kan helaas nu dus ook geen foto plaatsen, maar het linkse gedeelte van het 2 streepje knalt er weer vanaf. Vorige maand met die rare test bleef hij toen duidelijk negatief.
    We gaan het vanavond dus zeker weten :p
    Ik denk dat dat "jump" van Nanette heeft geholpen, want meestal is hij later :D

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oh super meteen al een knaller!! Heb je goed aangevoeld ;)

Volgens mij is er wel soms iets mis met die testjes.. heb er net eentje gedaan en die blijft gewoon helemaal roze. Straks nog maar eentje doen.

Werkze meis! Ik mag vanmiddag weer eens naar fysio..

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @mieks.. goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd.. Anders had je weer lopen zoeken naar een ei terwijl hij al was geweest.

@scar.. legio keren, maar dat heeft geen enkel effect... wij bellen de politie niet (hoewel mijn man af en toe op het punt staat) het zet de verhoudingen ook weer zo vreselijk scheef..

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ovutest, heb hem in mijn foto album gezet (foto is 3 uur later gemaakt hoor), ik twijfel nog of ie positief is want hij is best langzaam door gelopen. Ik ga vanavond thuis nog even een nieuwe doen.

@scarabee succes bij de fysio! Raar dat je testje helemaal roze bleef..

@Nanette, ik had dan allang de politie gebeld, de verhoudingen staan ook scheef als ze geen rekening met jullie houden ;)

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hmm net een 2e ovutest gedaan, maar ondanks dat ik 3,5 uur niet naar de wc ben geweest was mijn urine erggg licht. Resultaat is dat er amper een 2e streepje te zien is.. zal je altijd zien ;)

Scarabee, jij denkt dat ie negatief is las ik bij mn foto?

Nja vanavond maar ff klussen voor de zekerheid, en morgen weer gewoon een nieuwe test. Mocht mijn temp morgen of overmorgen toch nog omhoog schieten dan was ie dus toch positief vandaag ;) Zo niet, klussen en testen we maar vrolijk door.

12. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Mieks, wat fijn dat je gevoel bevestigd wordt. Veel plezier vanavond. Al is het maar voor de zekerheid natuurlijk! :)

Scarabee, vannacht last gehad van de buren? Ik zou idd ook de politie gebeld hebben hoor. Op het werk doen we dat ook als we overlast hebben uit de buurt. Politie komt dan ook gewoon. Niet altijd meteen maar komt wel.

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mieks, ik vond hem niet positief idd. Maar hij was ook nog niet helemaal opgedroogd he ? Ben benieuwd hoe die vandaag is. Als die gisteren positief was, kan je temperatuur ook pas morgen omhoog gaan.. temperatuur gaat omhoog als de eisprong geweest is weet je nog ;)

Mijn ovulatietestje van gisteren was negatief. Maar die van eergisteren die ik hier postte vond ik echt donker. Misschien was m'n piek dan net de dag ervoor.. of m'n eitje wilde niet springen.. M'n temp is wel omhoog in vergelijking met die dag ervoor (zie tempkaartje) maar opzich nog niet zo hoog als ik normaal gewend ben.

Jonneke83
    , hoe gaat het met jou ?
    Ik heb nu al 2 nachten rustig kunnen slapen!! 1e nacht was het helemaal stil, maar afgelopen nacht hoorde ik wel de TV, alleen wel duidelijk zachter, dus ik had er geen last van!

M'n rugpijn was minder, gisteren fysio gehad, en ik loop weer helemaal krom! Gaat toch iets niet helemaal goed..even aankijken de komende dagen.

Hoe is het met de andere meiden ?
    Marden ? Nanette ?

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ooh neeeee, ik typen typen, al m'n tekst weg ?

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oh neeeee, daar staat het alsnog! Schrok me suf joh :D

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Scarabee, Hij was denk ik ook negatief. Uurtje terug weer een test gedaan en die was echt heel licht. Ik denk dus dat het komt doordat ie zo raar door liep. Wordt gewoon dus nog even door testen ;)

Ik zie idd dat je een tempstijging gehad hebt.. Even afwachten wat het aankomende dagen blijft doen, blijft ie hoog dan is ie dus waarschijnlijk gesprongen idd.

Balen zeg van de rugpijn! Dat kan toch niet de bedoeling zijn van fysio. Misschien even bellen naar hun?
    En erg fijn dat de overlast nu weg is! Beter voor je nachtrust! :D

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik ben hier gewoon hoor;)
    het gaat wel goed. Wij zijn uit de mmm gestapt. Ik kon het niet meer opbrengen.
    Bleek toch weefsel eg te zijn gehaald (maar geen vleesboom) alles is goedaardig en mijn bm is schoon.

Nu gaan wij op de pauze stand en genieten van wat we hebben

18. Marden

Marden Actief lid

31 okt 2011
    179
    0
    0
    #1478 Marden, 6 jun 2012
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
    Mieks
    Ben benieuwd wat jou ei gaat doen. Ga zo even je testen bekijken. Aan je banner te zien heb je nog wat speling gezien je laatste cyclus. Hopelijk wordt jouw cyclus snel weer wat korter!

Scarabee
    Wat vervelend van de geluidsoverlast! Gelukkig heeft je buurman iets met je 'klacht' gedaan, houden zo!
    Bij jou zo te lezen ook niet helemaal duidelijk of je ei is gesprongen?
    Je rug nog steeds pijnlijk :( Ben je er ook al mee bij de dokter geweest? Of weet een fysiotherapeut beter wat hij/zij daar mee aan moet? (sorry, niet zo bekend met dat soort dingen (gelukkig) )

Nanette
    Snap dat je even aan een pauze toe bent na deze mmm. Heb echt ontzettend veel respect voor jou! Het is niet niks wat jullie allemaal hebben meegemaakt. Even een dikke knuf!
    Wel heel erg fijn om te horen dat alles goedaardig is en je baarmoeder schoon is!

Jonneke
    Hoe gaat het met jou? Voel je je nog goed?
    Het blijde nieuws al gedeeld met vrienden en familie?
    Ga zo nog even teruglezen, want heb het gevoel dat ik nog wel wat dingetjes heb gemist.

Ego
    Ik weet bijna zeker dat mijn eitje van maandag op dinsdag gesprongen is.
    Vind het alleen altijd zóóó lastig om te bepalen wanneer we dan moeten klussen.
    Voelde iets aankomen dus toen hebben we netjes om de één a twee dagen geklust. Maar toen kwamen we net niet mooi uit, want dacht dat hij maandag zou springen. Met als gevolg...
    woensdag, vrijdag, zondag, maandag en dinsdag (nog maar een keer voor de zekerheid ;) ) geklust.
    De kwaliteit kan dus maandag en dinsdag minder zijn geweest, terwijl toen mij ei is gesprongen. Wat denken jullie ervan? Hebben we onze kans goed benut of zou het voor een eventuele volgende keer (hopelijk niet) beter zijn om die maandag, in dit geval, over te slaan?

Snappen jullie me nog? :)

19. Marden

Marden Actief lid

31 okt 2011
    179
    0
    0
    Ja gevonden!
    Vergeet maar even wat ik in het vorige berichtje schreef voor je. :)
    De moeheid is dus al toegeslagen... En verder? Al last van je (.)(.)? En ben je ook misselijk of valt het mee?
    Leuk dat je het aan je ouders hebt verteld. Ken dat gevoel dat het nog niet helemaal doordringt. En in jullie situatie kan ik me ook voorstellen dat je het ergens misschien nog niet toelaat om op een roze wolk te zitten...??? Het is allemaal nog zo spannend.
    Kun je het geduld tot de echo nog een beetje opbrengen?

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Marden, ik heb de foto al verwijderd, ik ga er van uit dat hij negatief was omdat de 2 testen erna (gister avond en vandaag) heel licht waren. Denk dat ik nog even moet wachten dus ;)

Wat betreft dagen klussen, ik denk dat je je niet teveel zorgen moet maken om de kwaliteit van het zaad (elke dag of om de dag). Het heeft er eerder mee te maken dan de hoeveelheid wat minder is als je het elke dag gaat doen. Hoor veel meiden die rond de eisprong elke dag klussen en toen juist zwanger zijn geraakt. Meestal proberen wij ook om de dag aan te houden, en als ik weet dat ei er aan komt dan 2 of 3 dagen achter elkaar (als we er ook zin in hebben).

@ Nanette, respect voor de beslissing die jullie genomen hebben. Soms is het goed om even een stapje terug te doen om er daarna weer tegen aan te kunnen!

Deel Deze Pagina