@Scar: en dat is zeker te begrijpen dat je daar verdrietig over bent! Wel fijn dat je logeerpartij je goed heeft gedaan. Snap dat het ook een soort van opluchting is dat je dan geen miskraam hebt. Geef het allemaal rustig de tijd! Met mij gaat het oke, nog weinig klachten (gelukkig) alleen af en toe nog pijn in mijn zij maar gelukkig minder dan het was.
Begrijp dat je daar nog verdrietig over bent! Weet helaas hoe je je voelt. Al moet ik zeggen dat ik er op het moment over het algemeen wel heel nuchter onder ben. Hopelijk komt dat gevoel bij jou ook weer terug en kun je de angst een beetje loslaten. Knuffel! Fijn dat het logeren zo ontspannen en gezellig was! Dat heeft je zo te lezen goed gedaan! Ik temperatuur niet, omdat ik mijn eisprong eigenlijk altijd kan voelen. Dus heb er dan de tijd en het geduld niet zo voor Voel hem al aankomen door mijn (.)(.) En als het moment daar is voel ik meestal zelfs aan welke kant hij springt (tenminste, dat denk ik te voelen ) Alleen dit keer was het me niet helemaal duidelijk. Vreselijke buikpijn gehad rechts, twee dagen voor de piek. Heb zelfs even aan een beginnen blinde darm ontsteking gedacht. En zo rond de piek meende ik mijn linkereierstok te voelen. Maar goed, dat is ook niet zo belangrijk. Wilde alleen vertellen dat het temperaturen voor mij beetje overbodig is. Vandaag misselijk geweest en behoorlijk wat 'spierpijn' gehad in de onderbuik. (Meestal geen goed teken ) Weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen. Behoorlijke trekkende pijn bij bepaalde bewegingen. Weet dat die pijn ook een symptoom was bij mijn zs, maar helaas is dit ook vaak een teken dat ik ga menstrueren. Morgenvroeg testen, ben er wel een beetje zenuwachtig van. Bang dat het weer niet raak is... Ik houd jullie morgen op de hoogte. Fijn dat het nog steeds goed gaat met jou Mineraal! Nu zoek ik fijn mijn bed op, des te sneller is het ochtend
Ik ben weer ZWANGER!!! Kan het nauwelijks geloven, maar streepje is behoorlijk duidelijk voor 10 dpo. Weet dat het vroeg is om te juichen, maar zit hier heerlijk op mijn roze wolk. Hopelijk houdt dit ukkie zich goed vast! En hoop zo dat ik dit binnenkort weer met meer van jullie kan delen!
Oooh Marden Die buikspierpijn wilde ik net zeggen, herken ik wel, en lees ineens dit bericht!! Voorzichtig gefeliciteerd meis!!! En duim voor je dat hij-zij zich heeeeel goed vasthoudt! Wow is het echt haha
Dank je wel Scarabee. Vind je het vervelend om te lezen? Weet hoe het voelt als iedereen maar zwanger wordt/is behalve jijzelf... Ik persoonlijk vond dat soms best lastig...
Jaaah Marden wat fijn meid, gefeliciteerd!! Hopen dat ukkie zich de aankomende 8 maanden nog goed vast blijft houden! Wat betreft je laatste berichtje, ik zit bij nog een topic waar ik veel in mee klets. Ben daar als 1 van de eersten bij gekomen en van de ongeveer 14 meiden die daarin mee kletsen zijn mineraal en ik als laatsten over die nog niet zwanger zijn (bijna allemaal in dezelfde maand gestopt met anticonceptie). Ben er nu inmiddels heel nuchter in, je weet dat het snel kan raak kan zijn, je weet ook dat het een tijdje kan duren. We hebben er helaas zelf niks over te zeggen Als ik alle meiden over de zwangerschap hoor (lees ), wil ik ook heeeel graag mee kunnen praten. Hopelijk komt de tijd van de meiden die nog niet zwanger zijn ook heel snel . Geniet ervan!!
@ Scarabee, het weer in Tunesië is heerlijk zonnig! De temperatuur is iets minder geworden geloof ik, dat is opzich fijn want het haalde daar in de zon de 53 graden . Beetje teveel van het goede. Gemiddelde temperatuur (ik neem aan in de schaduw) zit volgens het weer bericht zo tussen de 32 en 37 graden. Vervelend dat de testjes dus eigenlijk niet betrouwbaar zijn. Misschien voortaan andere testjes doen? Logisch dat je nog verdrietig bent meid! Het is ook allemaal nog zo pas geleden! Je wilt zo graag, dan ben je eindelijk zwanger en dan gaat het fout. Dikke knuffel!
@Marden: gefeliciteerd meis!!!Hoop dat het zich vast blijft houden! Mieks heeft gelijk, ik moet zeggen dat het mij de ene keer meer doet dan de andere keer, het is maar net hoe je zelf in je vel zit. Ik kan alleen maar blij zijn voor de mensen waarbij het wel lukt...en ooit kunnen wij die blijdschap ook voelen
Dank je wel meiden! Heb er dit keer wel een heel goed gevoel bij. Weet wat jullie bedoelen. Ik kon er eigenlijk best heel goed tegen, tenzij het mensen waren van wie ik het niet verwachtte. Dat vond ik altijd wel een beetje moeilijk. Gunde het iedereen van harte hoor, weet hoe gelukkig je ervan wordt. Maar dan was er toch een bepaald soort jaloezie... Als ik wist dat ik het kon verwachtten dan was ik heel blij, maar is me al meerdere malen overkomen dat de ander begon te huilen... velen houden toch rekening met de miskraam. En idd...jullie gaan het ook voelen!!!
Meiden, even een zwaai van uit hier, wij vertrekken vanacht maar gaan straks nog naar schoonouders, en vanavond nog proberen een paar uurtjes slaap te pakken voor we om 2 uur opgehaald worden Volgende week zondag de 29e ben ik weer terug! Liefs van mij
Voel me eigenlijk heel goed. Heb helemaal het gevoel dat het goed zit dit keer! Heb er in deze twee dagen al meer van genoten dan de vorige keer tijdens 10 weken. Ben sinds donderdag, met name 's ochtends een klein beetje weeïg, misselijk is het niet echt. (eigenlijk is het ook niet eens noemswaardig ) En mijn borsten beginnen een klein beetje gevoelig te worden. Verder is het bijzondere gevoel in mijn buik gebleven. Een trekkend, spierpijnachtig gevoel. Werd de vorige keer uitgelegd als het groeien van de baarmoeder. En hoe gaat het met jou? Valt het nog steeds mee allemaal? En hoe gaat het met de emotionele kant?
@Marden: klinkt positief!! Met mij gaat alles oke, soms als ik iets doe krijg ik het heel snel warm en zweet ook meer. Maar verder nog weinig, maar de spuit zit er as dinsdag pas 2 weken in, al lijkt het veel langer! Fijne zondagavond!
Hoi hoi! Ik kom even snel voorbij gevlogen en moet snel weer verder. Druk met werken de laatste tijd en daarnaast ook steeds meer spanning voor de nekplooimeting (morgen). Woensdag hoofdpijn gekregen die nog steeds niet over is. Donderdag zo erg dat ik er ziek voor thuis ben gebleven. Waarschijnlijk spanningshoofdpijn. Dus net even een afspraak bij de fysio gemaakt waar ik om 13.30 uur al terecht kan, zo fijn! Hopelijk helpt het een beetje. Marden, WHAAAAAAH! Gefeliciteerd!!!! Het is nog pril maar wat fijn dat je er al zo van kan genieten. Hopelijk houdt deze kleine zich goed vast! Had je de vorige keer je mk bij 10 wkn? Spannend! Al afspraak gemaakt voor een echo of niet? Mieks, je bent nu op vakantie maar ik hoop dat je lekker aan het genieten bent daar. Wat fijn dat de vragenlijst nog op tijd binnen was en deze al teruggestuurd is. Hopelijk kunnen ze jullie snel helpen! Scarabee, ongi... balen meid! Je zegt dat je gevoel nu heel anders is dan de vorige IUI's. Is natuurlijk ook niet zo gek. En dat je je vlindertje mist is ook begrijpelijk. Het had toch je kindje kunnen zijn want je over een tijd vast had gehouden. En dat doet iets met je. Mineraal, wat fijn dat je nog weinig klachten hebt. Hebben ze wel gezegd wanneer de klachten toe kunnen nemen of is dat bij iedereen verschillend? Hopelijk valt het allemaal mee. Nou meiden, ik ga even eten, wat opruimen en dan naar de fysio en aan het werk. doei!!!
Even laten weten dat de echo er goed uit zag. Besef komt nog niet echt binnen al ben ik wel heel opgelucht natuurlijk! Ik reageer snel weer. Gaan dadelijk uit eten om het te vieren.
@Jonneke: de klachten vallen nu nog mee idd, maar het is nu pas 3 weken dus kan alle kanten op. Ik ben wel ongesteld, teminste er komt uit, gelukkig geen buikpijn. Helaas wel ziek, koorts enz dus ik duik mijn bedje weer in.
Even een vraagje over ovu-testjes.......als je ziet dat je streepje al wat donkerder word ben je dan al enigzins vruchtbaar of pas echt als hij piekt.......? Ben niet bezig met zwanger worden maar de pil is ook niet zo mijn ding dus nu ovu testjes en ik dacht dus veilig te zitten maar denk nu dus niet veilig te zitten. Zit op dag 9 of 10 van mijn cyclus..... Ik voel me nu echt een doos hoor
@sloppyslayer: het streepje moet net zo donker of donkerder zijn dan de teststreep. Dat geeft aan dat je ei binnen 24 uur kan springen. Op dat moment vrijen geeft verhoogde kans op zwanger te worden. Jou test geeft wel aan dat je ei eraan gaat komen. Zaad kan wel overleven in je baarmoeder dus hou daar rekening mee mocht je niet zwanger willen worden. Succes