He meiden, Even een egoïstisch berichtje. Heb nu geen tijd om te lezen en reageren Wij gaan lekker een weekje op vakantie! Heerlijk. Rond de 9e/10e horen jullie weer van mij en zal ik reageren. Sorry dat ik nu geen tijd heb!!! Liefs
@Jonneke: klopt je krijgt soms vragen, maar idd goed bedoeld. ALs ik er niet over wil praten kan ik dat ook aangeven. Waar komt de hoofdpijn vandaan?je hebt het nu al wel lang toch? @Scar: hoeveel eicellen mag je hebben bij IUI? Ik ga kijken of ik je pb gehad heb, volgens mij heb ik al geantwoord namelijk. @Mieks: je afspraak is morgen toch?succes! @Marden: geniet van je vakantie!!!
hmmm.... ik had een reactie geplaatst met mijn telefoon maar hij staat er niet... Mineraal, mijn hoofdpijn komt van spanningen in combinatie met een verkeerde houding. Door de fysiotherapie proberen ze mijn nekspieren weer los te krijgen maar daar wordt zo veel druk op gezet dat de hoofdpijn meestal eerst erger wordt. Vandaar dat ik er nog steeds last van heb. Scarabee, misschien dadelijk toch een drieling? Fijn dat de IUI goed is gegaan en nu dan maar weer afwachten. Marden, veel plezier op vakantie. Geniet er van. (al zal je het pas lezen als je terug bent. Mieks, ben benieuwd wat ze vandaag in het ziekenhuis weten! Hier, vandaag een dagje vrij. Ga zo meteen wandelschoenen kopen.De vakantie naar luxemburg is geboekt, zaterdag vertrekken we voor een weekje. Heb er zin in! Verder voel ik me best wel goed, afgezien van mijn hoofdpijn dan. Hopelijk wordt dit in de vakantie ook minder als ik niks moet en gewoon lekker kan ontspannen.
Ha meiden, @ Gyn, vanmorgen geweest. Moesten vandaag bij de assistent, en dinsdag bij de gyn zijn. Was best zenuwachtig maar hadden een heel aardig vrouwtje. Ze heeft ons nu ook de uitslag verder gegeven van het zaadonderzoek (we hadden van de HA alleen maar gehoord dat het goed was). Er moeten minimaal 20 miljoen zaadcellen zijn, en vriendlief had er 188 miljoen Hij was dus trots op zn zwemmers haha. Verder heb ik voor veel verschillende dingen bloed moeten laten prikken en hopen we dinsdag daar ook direct de uitslag van te krijgen. Dinsdag krijg ik dan ook een inwendig onderzoek. Ben dus benieuwd! @ Marden, geniet van je vakantie! @ Jonneke, ook een heerlijke vakantie bijna dus, alvast veel plezier! @ Mineraal, nog geen vervelende kwaaltjes van die prik gehad? @ Scarabee, hoe is het met jou?
Mieks, wat fijn dat je vriend trots mag zijn op zijn zwemmers. Altijd fijn voor de man als zijn zaadjes goed zijn, haha! Op naar de volgende afspraak!
Ik kom even zwaaien!! Morgen vertrek ik voor een weekje op vakantie naar Luxemburg en dus zal ik hier een weekje niet actief zijn. Tot daarna maar weer! Hopelijk lees ik daarna allemaal leuke positieve dingen
@ Jonneke, veel plezier, geniet er van! @ Scarabee, 6 dpo alweer zie ik? Hoe voel je je? Hier nog steeds vreemde temperaturen. De ene dag laag en de andere dag een stuk hoger. Volgens mij probeer ik figuurtjes in mijn tempkaartje te maken Had de laatste paar dagen wel wat eggwhite leek wel, en wat krampjes onderin.. ben benieuwd of ie nog eens wil springen
Hahah nee idd, ik had een hele brief getypt naar jullie en ik druk ergens op, alles weg Doe later wel opnieuw, ben ff van de zeldzame zon aant genieten in de tuin
Dat is niet leuk idd.. Tip: altijd even tekst kopieren voordat je op verzenden of dergelijk gaat drukken Heb dat ook al eens mee gemaakt Geniet van de zon! Hij is hier elke keer zo weer weg
Haha, ik typ normaal altijd in word maar nu hier, ik drukte op een toets op mn toetsenbord ik denk pagina terug toets ofzo ?? Spastische vinger Toen was alles weg haha Hier begint het nu weer bij te trekken maar tis wel lekker, dr komt wel onweer langs zag ik op buienradar. Jij onweer gehad?
Dan ben je alles kwijt idd. *Kijkt snel op buienradar*, nee het trekt meer naar boven zie ik, dus hopelijk krijgen wij niks want hebben straks nog een bbq Woon jij nou ook in gelderland?
Goedemorgen meiden, Mineraal, ik heb je PB ontvangen hoor, moet er even goed de tijd voor nemen ! Hoe is het nu met je ? Om nog terug te komen op je vraag hoeveel eitjes je mag hebben met IUI, de max is 2 eitjes, maar soms willen ze 3 ook nog wel goedkeuren. Jonneke83, hoop dat je lekker aan het genieten bent in Luxemburg en mooi weer hebt ! Marden, hopelijk jij ook een top vakantie! Mieks, morgen weet jij dan eindelijk meer over je bloedwaarden en gaan ze een echo maken hebben ze helemaal niets gezegd nog over de mogelijke oorzaken waarom je menstruatie uitblijft ? Wat top dat de score 188 miljoen was, maar hebben ze ook iets gezegd over de kwaliteit ? Of bedoelde je dat met dat het goed was! Onze score is ook 200 miljoen maar dan met behoorlijk mindere kwaliteit namelijk, dus aantallen zegt mij niet zoveel Je temp is nog steeds heen en weer aan het vliegen .. echt vervelend voor je. Hij komt niet eens bij de 37 in de buurt. Met mij gaat het wel goed, ben nu op 8 dpo, dus rustig afwachten. Ik had op 3 dpo wat krampjes, en de afgelopen dagen ook wat steekjes en pijn, vooral gisteren. Wel een andere pijn dan menstruatiekrampen wat ik normaal voel. Heb al een testje gedaan om te kijken of de Pregnyl er al uit is, testje was negatief, dus Pregnyl is al weg. Ik vind wel dat mijn temp een beetje aan de lage kant is. Misschien toch teveel stress waardoor m'n progesteron te laag is, ik weet t niet Doe jij nog Zumba eigenlijk ? Ik probeer sinds een paar weken weer af te vallen, maar volgens mij doe ik iets niet goed. Hoe meer ik beweeg hoe zwaarder ik word. Heb nu zelfs een maatje meer gekregen binnen die paar weken. Snap er niks van. Woon trouwens niet in Gelderland nee Was het maar waar haha. Zou er wel graag willen wonen, maar wachtlijsten zijn laaaaaaaang. Nanette, lees jij nog mee af en toe? Hoe gaat het met jou ?
Idd, ik heb meerdere cyclussen gahd dat ik mijn ei voelde op de dag dat ik positieve ovulatietest heb... Alleen deze maand is het anders... Ik voelde mijn éi-pijn voor, tijdens en na de positieve ovulatietest! Hier was er gaande Dag 9 = geklust Dag 13= geklust + negatieve ovulatietest Dag 14= NIET geklust + positieve ovulatietest + ei-pijn Dag 15= geklust + negatieve ovulatietest + ei-pijn Dag 16 = NIET geklust + negatieve ovulatietest + erge ei-pijn Vandaag dag 17, geen ei-pijn meer! Denk dat mijn ei vannacht is gesprongen. Maak ik nog kans of moet ik vanavond echt aan de slag?
Jammer dat je op dag 14 en 16 niet geklust hebt!! Maar zou zeker vandaag nog klussen ja! Eitje is nog wel eventjes vruchtbaar!
Ha meiden, ben weer terug van de gyn. Was zo enorm zenuwachtig, voor alles is een eerste keer maar ik heb nog nooit mijn broek uit hoeven trekken voor een arts of dergelijk dus ik zag daar best tegenop . Gelukkig is het me enorm mee gevallen! Aan de bloedwaardes dacht de gyn al te zien dat het PCOS was en de echo bevestigde dat later. Ik heb een hoop eitjes alleen rijpen ze niet en springen ze dus niet. Kan dus best dat ik een aantal goede cyclussen gehad heb (want dat bevestigd het tempen natuurlijk) en het nu ineens een zooitje is. Om een lang verhaal kort te maken, hij wilde eerst kunstmatig de ongi opwekken maar aangezien we nog maar kort de tijd hebben voor manlief weg gaat besloot hij vandaag nog te starten met clomid 50 mg. Hiermee stimuleer je de rijping van de eitjes. Hij had 1 iets groter eitje gezien van 7mm, maar ze moeten 20mm zijn voor ze springen. Moet de clomid 5 dagen slikken (normaal dus van dag 3 tot dag 7 in cyclus), en volgende week vrijdag terug komen voor een nieuwe echo. Dan doen ze tevens een samenlevingstest (bekijken ze of manlief zn zaad bewegelijk is in mijn slijm) alleen is dat een gok of dat het op het juiste moment is. Dat wordt normaal gedaan in de vruchtbare periode en het is natuurlijk nog afwachten of de clomid gelijk gaat aanslaan en hoe ik volgende week vrijdag er voor sta. Gelijk actie dus, ben er blij mee!
@Jonneke: dat is balen van je hoofdpijn, maar door de fysio hopen ze wel dat het overgaat dus? Fijne vakantie!! @Mieks: heb alleen af en toe klachten van erg warm hebben als ik iets doe bijv was vouwen, stofzuigen. Denk wel dat ik nu wat warmbloediger ben, heb het namelijk altijd koud maar de laatste tijd niet meer Fijn dat er meteen actie ondernomen is!! Hoe voel je je? @Scar: 2 a 3, je krijgt toch hormonen om ze te laten rijpen? dan is dat toch weinig..(heb er echt geen verstand van zie je wel, of ik haal nu IVF en IUI door elkaar)