Tip voor ovulatieteststers

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marden

Marden Actief lid

31 okt 2011
    179
    0
    0
    Ten eerste allemaal een heel goed, gelukkig, gezond en vruchtbaar nieuw jaar gewenst!!

Wat is hier ontzettend veel gekletst.
    Ga zo nog alles nog even wat beter lezen hoor!

@ Babywish
    Wat jammer! Had het zo gehoopt!!

@ Slunae
    Heb je al getest?

2. Marden

Marden Actief lid

31 okt 2011
    179
    0
    0
    Hoi Lara,

Heb niet héél veel verstand van ovu testen, heb ze maar een paar keer gebruikt. Maar bij mij maakte het niets uit wanneer ik testte en met welke urine.
    Wellicht is het bij iedere persoon anders maar als mijn ei eraan kwam waren de testen altijd knal positief! Ook als ik veel had gedronken of zojuist nog naar de toilet was geweest.
    Hopelijk is dit bij jou ook zo!

Heel veel succes!

3. Marden

Marden Actief lid

31 okt 2011
    179
    0
    0
    Jonneke:
    Spannend zeg! Hopelijk is je ei geweest en hebben jullie er op het juiste moment gebruik van gemaakt! Houd ons op de hoogte!

Mag met 8 weken komen voor de intake en dan hoop ik met 10 weken toch echt wel een echo te krijgen! Hoor er heel veel verschillende verhalen over, we wachten nog even af.

Mineraal: Succes met testen! Hopelijk kondigt je ei zich snel aan!

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hoi slunea

Bedankt voor je bericht.

hier niets te bekennen van een menstruatie, had oudjaarsavond echt mega veel rekbaar slijm echt heel rekbaar zeg maar met wat licht roze slijm, nu sinds gisteren bijna niets meer zoiezo geen afscheiding bijna.

mijn buikpijn is ook helemaal weg, het gevoel dat ik had hoorde echt bij een eisprong. met een menstruatie heb ik bijna nooit buikpijn alleen last in mijn rug. en bekken.

we wachten af het zou toch betekenen dat ik dan toch wel met een dag opf 14 ongesteld moet worden (hopelijk niet natuurlijk)

net trouwens een ovutestje gedaan en deze was weer een stuk minder dan eergisteren.

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jij ook de allerbeste wensen en genieten van je zwangerschap en straks een mooie gezonde baby :D

Heb vandaag getest maar was een zeer negatieve uitslag.. heb er een hard hoofd in nu. Ben er verdrietig van.. ze zeggen zolang je geen bloed hebt kan het nog.. maar ja, zie dat zelf ook maar te geloven :) Heb al een paar dagen menstruatiekrampen, vanmorgen een temperatuurdaling EN een negatieve test.. ik weet het niet meer!

Hoe gaat het daar ?

6. Marden

Marden Actief lid

31 okt 2011
    179
    0
    0
    Oh nee :( Begrijp dat je verdrietig bent!
    Zolang het nog kan blijf ik voor je duimen hoor!!
    Krijg je ook nog een extra controle, omdat je IUI hebt gehad?

Hier gaat het goed. Begin nu veel te plassen en krijg last van mijn borsten. De buikpijn wordt gelukkig minder. Verder voel ik er weinig tot niets van.

SUCCES nog even!!!

7. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    #167 Jonneke83, 2 jan 2012
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
    Zoals het er nu naar uit zag heb ik oudjaarsdag een positieve test gehad. Het streepje was de dagen ervoor steeds heel licht en op die dag was hij aan de onderkant van het streepje even duidelijk als de controlestreep maar de rest van het streepje was al iets lichter. Kan dat? Omdat het mijn eerste maand is hem ik natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal. Maar echt een knaltest was het dus niet. Maakt dat iets uit? Gister was het streepje echt heel licht en vandaag al niets meer te zien. Maar wanneer zou ik nu kunnen testen of het raak is? Is dat standaard bij 14 dagen? Je merkt wel, heb er weinig verstand van. Vorige keer deden we het gewoon op geluk.

8. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    #168 Jonneke83, 2 jan 2012
    Laatst bewerkt: 2 jan 2012
    Balen zeg!!!! Snap goed dat je verdrietig bent. Het kan inderdaad nog maar als je al denkt dat het niet zo is zit je (helaas) vaak toch wel goed he. Zal voor je duimen!

9. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @slunae: ik ben vanochtend weer begonnen met tempen en ik begin 4 jan met de ovutest. Aangezien ik rond de 30/31 dagen zit is die dag de dag dat ik moet beginnen. Heb er 10 dus kan even vooruit.
    Snap helemaal dat je verdrietig bent, ik duim ook nog even met je mee, maar je gevoel zegt ook genoeg! Dikke knuffel van mij!

@baywish: jammer van je ongi, op naar de volgende ronde.

@jonneke: wat ik weet is dat ze donkerder of net zo donker moeten zijn als je controlestreep.

10. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    @Mineraal: ja dat weet ik ook. Maar als maar een klein stukje van de streep even donker is geldt dat dan ook? Of is het dan toch niet mijn ei geweest? :( Lastig allemaal hoor!

11. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @jonneke: ik heb geen idee eigelijk....
    Ben er ook nog niet zo ervaren mee.

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jonneke83, heb je geen foto van je ovulatietestjes ??

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dankje wel meis!! Krijg geen extra controle.. moest gewoon weer bellen als ik ging menstrueren, of als ik zwanger was. Ben nu 14 dpo (normaal LF van 12 dagen) en zwangerschapstestjes waren allemaal negatief.

Wanneer testte jij ook alweer positief ? Hoeveel dpo ?

Fijn dat het goed gaat!! Op naar je eerste echo, duurt nog wel even he...

Liefs

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Gevoel zit meestal goed idd... weet nog wel toen ik even zwanger was van de vmk was ik zeer negatief.. had ook het gevoel dat het nooit zou lukken toen.. maar toen kreeg ik toch positief.. je kan ook moeilijk bij je gevoel komen als je er zoveel mee bezig bent eigenlijk.. je wilt niet hopen.. en wel positief blijven, maar dan hoop je weer teveel.. en dan wordt je weer moedeloos.. echt een achtbaan!

Thanks voor je berichtje! Heb jij inmiddels al meer duidelijkheid over je cyclus ?

15. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Meiden,

Ik heb een vraag. Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatie testen (Sensitest) Ik ben op 26 december begonnen en op 28 en 29 december was de teststreep donker. Ik ben toen maar gestopt met testen omdat ik dacht dat ik mijn eisprong had. Volgens mijn cyclus klopt dit ook wel. Mijn cyclus ligt tussen de 29 en 31 dagen.
    De afgelopen dagen heb ik verschillende symptomen die op een zwangerschap zouden kunnen duiden.
    Ik dacht laat ik voor de zekerheid een ovulatietest doen, en wat schets mijn verbazing...Weer twee donkere strepen. iemand hier ervaring mee?? Ik snap er niets van. Ik heb de 11e pas mijn NOD dus ik kan kon geen zwangerschapstest doen..

Ps ik heb een foto gemaakt van de stick en verzonden naar mijn mailbox, is nog niet binnen maar zodra ik de foto heb plaats ik hem op de site.

Groetjes!!

16. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Volgens mij heb ik nu een foto bijgevoegd...;)

17. linde90

linde90 Niet meer actief

is dit ook een sensitest?

18. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Ja dit is een Sensitest...

19. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Die heb ik wel. Zal wel een keer een foto maken. KOmt dus nog...

20. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Krijg je geen extra controle? Had ik eigenlijk wel verwacht. Mijn zusje kon ook moeilijk zwanger raken en heeft toen ICSI gehad en die moest steeds terug naar het ziekenhuis zodat ze konden zien hoe ver het allemaal was.
    Maar nog steeds negatieve test?? Hmmm.... balen!

Deel Deze Pagina