Ha meiden, @ Jonneke, hoe was de echo gisteren? @ Scarabee, jouw temp loopt heel langzaam naar beneden he? Hopelijk kan hij nu snel omhoog! Succes met goochelen @ Mineraal, apart dat ze niet controleren of de endo verminderd is.. zou toch een fijne bevestiging zijn lijkt me Hopelijk zijn de maanden idd snel om! @ Hier, vanacht gelukkig niet wakker geworden van krampjes. Vanmorgen heel licht gehad maar was snel weer over. Merkte net wel heel veel creamy afscheiding (liep er zo'n beetje uit ) en daar zat ook een beetje bruin bij. Lijkt me wel erggg vroeg om mijn ongi al te krijgen Wat zou ik toch graag weten wat er allemaal in mijn lichaam gebeurt Fijn weekend meiden!
Aaaah Mieks, dat klinkt echt als een innesteling!! Wat spannend zeg !!! Ik duim ontzettend voor je! Mijn temp is wel heel laag he!! Zo laag had ik het nog niet gehad volgens mij Ik denk dat het vandaag toch gaat springen, had net een flinke druk links Jij ook een fijn weekend!
Hoi meiden @ Scarabee, is hij zaterdag toch nog gesprongen? Zie dat je temp gister mooi omhoog is gegaan. Van vandaag zie ik hem nog niet maar denk haast wel dat ie door is gestegen... Helaas hier weer een rot nacht gehad, wederom zware menstruatie krampen en darmen gaan inmiddels ook gezellig mee borrelen Heb om half 2 een half uur op het toilet gezeten omdat ik niet meer wist waar ik het moest zoeken. Na een paracetamol en een warme kruik (hij is niet heet) ging het weer redelijk. Daarna om 4 uur nog een keer maar was een nieuwe warme kruik voldoende om weer in slaap te kunnen komen. Gisteravond had ik nergens last van, ging het echt een stuk beter dus baal er van! Ook nog wel heel af en toe wat bruin verlies gehad. Temp stijgt wel steeds verder... Moet eigenlijk straks werken, maar ga zo afbellen, ben doodop na 3 van die nachten. Straks het ziekenhuis eens bellen of dit wel goed is en wat ik er tegen kan/mag doen.
@Mieks: ben zo benieuwd wat het zhuis gaat zeggen, kan straks helaas niet inloggen dus lees het vanavond pas. @Jonneke: hoe was je echo?
Ik denk dat hij gisteren gesprongen is! Maar zaterdag had ik ook zo'n gevoel om 13 uur. Misschien 2 aan 1 kant ?? Ik weet het niet joh.. Vannacht werd ik ook wakker met ovulatiepijn links. Nou even afwachten wat m'n temp gaat doen... Hmm Mieks, zoveel pijn? Dat klinkt meer als een menstruatie die probeert door te zetten.. heb je nog steeds bruinverlies? Je verwacht je nod pas over een week dus t zou erg vroeg zijn..heb je het ZH al gesproken ?
Spannend dus. Heb je dat vaker dat er meer eitjes springen? Heb heel soms bruinverlies. Misschien 2 of 3 x per dag op een toiletpapiertje. Nu alleen vanmorgen een keer gehad. Derde dag vandaag dat dat is. Ziekenhuis kan ik om 12 uur bellen dus moet nog half uur geduld hebben Heb nu weer nergens last van. Lijkt vooral 's nachts te zijn dus
Heb net het ZH gebeld en mag morgen zelfs voor een extra echo komen om 10.30 uur! Had ik helemaal niet verwacht maar ben ik heel blij mee, hopelijk komen we er dan achter waar de pijn vandaan komt. Nu weer wat lichte krampjes dus maar weer met de kruik op mn buik
Ja ik heb meestal wel 2 eitjes.. dat was ook 1 van de redenen waarom ik het gevoel had dat ik een vervroegde overgang krijg. Met hormonen groeien er vaak wel 4 maar springen er 2 of 3. Fijn dat je morgen al een echo krijgt !! Hopelijk niet al te veel last meis!
Jeetje dat zijn er een hoop! Heb je dan niet ook meer kans juist dat het raak is? Of is dat onzin? Ik vraag me af of ik morgen bij de echo al zou kunnen zien als ik zwanger zou zijn... ben in elk geval benieuwd of ik kan zien of er 1 of 2 eitjes gesprongen zijn...
Ja dan heb je meer kans ook als de eitjes van goede kwaliteit zijn dan. Innesteling vindt meestal plaats tussen dag 5 en 10 NA eisprong, dus misschien heb je nog geen innesteling gehad, en misschien wel.. ze kunnen een zwangerschap pas zien rond de 6 weken meen ik, ik weet nog dat ze tegen mij zeiden dat het geen zin had nog vroeger een echo te maken. Wat ze vaak wel kunnen zien is of je vocht of bloed in je baarmoeder hebt, dat wijst op aankomende menstruatie. Hoop in ieder geval dat het duidelijk wordt voor je!! Hoeveel eitjes er gesprongen zijn kunnen ze niet zien, de eitjes die niet springen die krimpen en vergaan namelijk.
De echo was weer goed hoor. Was voor het eerst een beetje opgelucht Hopelijk kan ik dit gevoel vast houden. Over 4 weken de 20wkn echo. Heb recht op de meest uitgebreide echo dus dat is wel fijn. Muurtekening is af. Zo leuk geworden! Moet er nog een keer een foto van maken maar zal hem hier wel posten. Owja, angelsound, haha! Ik vergeet het steeds er naar te kijken. Lijk soms wel dement... Maar ik denk dat ik het ook wel eng vindt, bang het hartje niet te kunnen vinden en dan voor niks ongerust ben. Misschien moet ik er nog maar eens goed over denken of ik het wel echt wil. Zal me wel gerust stellen denk ik als ik het hartje ook goed hoor. Hoe is het met jou nu? Is je hoofdpijn al wat minder? Als je hoofd vol zit dan kan dat natuurlijk wel een logisch gevolg zijn. Hopelijk is het van je oor. Zag dat je nog meer geschreven had verder dus mogelijk dat ik daar het antwoord wel lees. Maar denken dat je niet zo veel moet denken dat is best lastig Doe je wel een beetje rustig aan of lukt dat ook niet?
Mineraal, wat vreemd dat ze verder niet kijken of het minder is geworden. Daar moet je dan maar op vertrouwen dus? Mieks, wat fijn dat je morgen een echo krijgt. Die pijn lijkt me ook echt niet fijn als je er gewoon wakker van ligt. Hopelijk heb je morgen duidelijkheid. Scarabee, heb je nog een beetje kunnen goochelen? Haha! Zou fijn zijn als je toch nog op tijd was.
@Mieks: fijn dat je morgen al terecht kan, volgens mij kunnen ze idd niet zien of je zwanger bent, dat is nog te vroeg (is mij altijd gezegd) @Scar: heb jij meerdere eitjes ivm dat je hormonen gebruikt?of gebruik je die juist niet? Heb altijd begrepen dat er maar 1 ei springt bij normale cyclus. @Jonneke: fijn dat de echo weer goed was!! De gyn gaat maar uit van de literatuur, daar staat dat het slinkt dus het is zo (misschien hebben ze vroeger wel testen uitgevoerd wie weet)
Heee meis!! Ik had je berichten al stiekem opgezocht via je je profiel, maakte me toch een beetje zorgen dat je hier nog niets getypt had dus had al gelezen dat het goed was gelukkig Als t goed is kan je straks je kleintje ook voelen bewegen dus dan heb je de angelsound toch niet 'nodig'. Misschien voor de wat stillere momenten, maar ik hoop dat je straks zeker na 20 weken voor t grootste gedeelte onbezorgd kunt genieten! M'n hoofdpijn is er voor een gedeelte, namelijk scherpe steken die komen opzetten en gaan. De druk bij m'n voorhoofd en achter m'n ogen is weg! Ik ga zometeen nog 3 dagen druppelen, want ik voel af en toe toch nog wat oorpijn opspelen Duizelig ben ik nog steeds.. maar denk dat ik gewoon rust nodig heb! En hoe is het met jou hoofdpijn dan ? Was dat nou puur spanning ? Ga je nog naar fysio ?
Heee Mineraal! Nee ik heb ook in natuurlijke cyclussen zonder hormonen vaak wel 2 eitjes, maar soms ook wel gewoon 1 hoor. 1 eisprong per cyclus is inderdaad normaal. Ik denk dat het te maken heeft met vervroegde overgang dat ik er vaker 2 heb. (dat had ik eens gelezen in de symptomenlijst van overgang). Heb nu trouwens pas 2x IUI gehad met hormonen, de andere 4 pogingen waren op m'n eigen cyclus zonder hormonen. Hoe gaat het met jou?
Hey meiden, zal even laten weten hoe het was en dan lees ik vanavond na mn werk alles terug en reageer ik uitgebreider. Op de echo was te zien dat er wat cyctes in de eierstokken zaten. Zoals ik het onthouden heb kwam dat door het gele lichaam van het eiblaasje wat achter blijft na de eisprong. Normaal verschrompelen die, maar soms komt er wat vocht in waardoor je dan cyctus krijgt. Ze vertelde er nog bij dat dat vaak gezien wordt bij een beginnende zwangerschap (op deze manier is het dus moeilijk om geen hoop te krijgen). De ene vrouw heeft hier wel last van en de ander niet. Ze kon verder zien dat ik goed dik baarmoeder slijmvlies had. Nu in elk geval even afwachten. Mijn temp is nog nooit zo hoog geweest maar dat zal vast ook niks zeggen.. mocht ik toch ongesteld worden krijg ik voor ik met clomid weer begin nog een echo om te zien of mijn eierstokken wat tot rust gekomen zijn. Spannend dus...
Mineraal, ja theorieen zijn mooi maar ik dacht dat een theorie nooit voor iedereen op ging. Bij jou dus wel Dan maar op geloven he! Scarabee, Ah je had al gespiekt ja we waren bij schoonouders het weekend dus heb maar korte momenten op ZP gezeten. Maar hier alles goed dus Ook de hoofdpijn is een stuk minder gelukkig. Zit nog wel een beetje vast dus heb nog wel fysio nodig maar de hoofdpijn is stukken minder. De kleine voel ik nu soms al een klein beetje kietelen. Twijfelde eerst of het wel zo was, leek meer aan de buitenkant van mijn buik te zijn maar nu weet ik toch wel zeker dat het ons kleintje is. Dat geeft inderdaad ook al weer een beetje een gerust gevoel. Vervelend dat je nog steeds wel veel last hebt. Dan nog maar een paar dagen doordruppelen. Heb je ook wel momenten dat je rustig aan kan doen of niet? Zodat je de rust kan pakken die je ook echt nodig hebt. Mieks, hoe was het in het ziekenhuis vandaag? Marden, hoe is die daar?
@ Scarabee, Je kaartje geeft de eisprong nu ook aan zie ik? Is het met goochelen nog goed gekomen? Je zat een tijdje terug niet lekker in je vel, hoe is het nu met je? Balen dat je hoofdpijn nog niet helemaal over is. Lijkt me geen pretje. Vandaag geen bruinverlies meer gehad gelukkig! Ook de krampen zijn minder. Vanacht was het al niet meer zo heftig, en vandaag overdag heb ik niet eens een kruik nodig gehad, leek het gewoon af en toe beetje zeurende lichte menstruatie pijn. Het lijkt vooral veel links te zitten. Grappige is dat mijn konijn daar ook steeds gaat zitten op die plek . Ik vroeg nog aan de assistente of ze kon zien of beide eitjes gesprongen waren. Ze zei dat de eitjes van die grote altijd wel tegelijk springen. Alleen als de ene dan bijv een stukje kleiner is, hij dan bijna geen kans heeft om bevrucht te raken en dan "afsterft". @ Jonneke, wat fijn dat de echo weer goed was zeg! Ben benieuwd naar je muur tekening Oh en wat heerlijk dat je de kleine begint te voelen, dat lijkt me zo bijzonder!
Mieks, klopt je banner dat je over 4 dagen kan testen? Eindelijk het einde in zicht na zo'n lange cyclus! Fijn dat de klachten nu ook iets minder zijn. En wat grappig dat je konijn op die plek gaat zitten, alsof hij het aanvoelt. Konden ze in het ziekenhuis nog iets zeggen over waar die pijn vandaan komt of niet?