Ga nu proberen alles te lezen en te reageren! Als eerst: Jonneke83, wat lief, een meisje! Gefeliciteerd! En wat een opluchting inderdaad dat alles er goed uit zag ! Ben je er nu ook meer ontspannen onder ? Echt leuk Poehbeer en knorretje !! Ga je de anderen er ook nog bij schilderen ? Wat fijn dat je al verbetering merkt ook aan je nek. Toch wel fijn wat fysieke hulp van fysio he. Je hebt dus een bad Das nou iets waar ik jaloers op kan worden ! Spin, ik heb hem niet opgegeten in mn slaap gelukkig. Ik heb het verhaal nog niet kunnen vertellen hier wegens de duizeligheid. Week geleden kwam hij ineens weer tevoorschijn (zelfde scenario: ik lag lekker tv te kijken in het donker en zag een schaduw). Dat enge ding heeft me laten gillen die avond, ik was de vorige keer angstig, maar redelijk rustig, en nu was t complete paniek hoor hij was écht een killer spin, dat is 1 ding wat ik zeker weet. Hij heeft me gewoon proberen aan te vallen. Hij heeft echt achter me aan zitten rennen, hij was totaal niet bang voor mij, dus dat een spin banger is voor mij dan ik voor hem, geloof ik niet meer ! Hij is uiteindelijk in de stofzuiger beland na een hele strijd. Hij was denk ik boos, ik had een foto gemaakt en zag dat hij 1 poot mistte. Misschien van de vorige keer met de stofzuiger Ik denk dat hij wraak wilde ofzo, brrrr. Wil er niet meer aan denken! Mijn pols gaat weer beter! Kan er nog niet veel kracht op zetten, maar de pijn is eigenlijk wel weg. Vind het maar vreemd wat dat was! Heb inmiddels een foto van mn voet laten maken, en daar was niks op gevonden. Vind ik ook vreemd, maar ook wel fijn om te weten. Dan moet het dus iets met mn spieren of pezen zijn wat zon pijn doet steeds. Marden, meis! Vooruit gezet nog wel ! Wat gaaf ! Kun je nu ontspannen genieten, nu je over de 12weken grens heen bent ? Heb je zelf een idee welk geslacht je kindje heeft ? Spannend hoor ! Mineraal, wat betreft second opinion, kan je altijd laten doen natuurlijk! Wat zegt jouw gevoel ? 3 maanden genoeg, of toch beter die 6 maanden ? Of heb je inmiddels al een besluit genomen ? IUI, ik heb woensdag IUI gekregen. Had ik nog helemaal niet verteld he ? De IUI zelf ging best goed. Heb de dag erna wel wat bloedverlies gehad, kwam denk ik omdat hij er niet zo heel goed bij kon. De score van zaadcellen ben ik wel even van geschrokken . Was een kwart van wat het normaal is. Ik ben gisterenochtend begonnen met reactie typen, ben nu klaar haha. Mieks, ik zie dat jouw temp omhoog is gegaan !! Ben blij om dat te zien zeg ! Helemaal goed! Nu nog hoog blijven Vandaag gaat je man op pad,.. knuffel !! Lijkt me erg moeilijk!
Goeiemiddag alweer.. Vandaag laatste dagje met manlief. Weet niet of ik het nog verteld had, maar de vertrekdag is terug gezet naar dinsdag. Alleen dan niet 's avonds maar 's middags. En inderdaad Scarabee, vanmorgen is mijn temp ineens omhoog gegaan! Nu heel hard duimen dat het geen eenmalig iets is, en hij morgen weer keldert! Hopelijk blijft ie hoog! Heb het ZH dus niet meer gebeld. @ Scarabee, weet je hoe het kan dat de score van het zaad ineens zo veel minder was? Brrr, kreeg gewoon kippenvel van je spin verhaal . Je zou bijna de verdelgingsdienst bellen Gelukkig is hij nou opgezogen. Hopelijk blijft je huis spinvrij hihi!
Oh ik dacht van dinsdag naar maandagmiddag ! My bad Jullie hebben dus nog een nachtje samen Ik hoop voor je dat je temp morgen hoog gebleven is! Ik heb aangevraagd progesteron te prikken, want mijn temp is lager dan normaal en dat zit me een beetje dwars. Ik weet niet waarom het zaad ineens zoveel minder was.. Hij zei dat hij niet verkouden was geweest ofzo. Ja die spin, bleh.. als ik eraan terugdenk kan ik zo weer gaan panieken Huisarts geweest vanmiddag, bezinking en leukocyten waren iets verhoogd, maar niks ernstigs. Ik heb nog steeds wat oorpijn af en aan maar geen ontsteking meer te zien zei die. De duizeligheid, hij weet het dus ook niet. Ben doorgestuurd naar neuroloog.
@ Scarabee, je hebt gelijk hoor. Het was van dinsdag avond naar maandag middag gezet, en nu is het van maandag middag naar dinsdag middag gezet Wat houdt dat progesteron prikken in? Kunnen ze dan zien of je ei wel goed gesprongen is? Weet je al wanneer je bij de neuroloog terecht kan? Hopelijk snel!
Oh oke Progesteron prikken: Dan gaan ze 1 week na de eisprong kijken hoe hoog je progesteron is, en daaraan kunnen ze zien of de eicel kwaliteit goed was... Heb nu al een paar maandjes dat mijn temp rond 36.8 zit en normaal was die 37. Lijkt een klein verschil, maar als je in mijn tempkaartje kijkt (klik op banner) dan zie je dat hij aan de onderkant van de coverline zit. En je temperatuur geeft aan, dat je progesteron stijgt na eisprong. Dus ik zat daar even mee! Ga woensdag prikken, vrijdag uitslag. Hoop natuurlijk dat het gewoon een goede waarde geeft!!! Ik moet de neuroloog nog bellen, maar ik heb het zo ontzettend druk, moet even kijken wanneer ik zelf tijd heb! Eigenlijk ben ik overspannen en moet ik helemaal niks maar moet gewoon nog wat dingen doen pfff Komt goed! Geniet van je avondje en nacht met je man !
Hè lieve dames, ik klets niet mee, maar ben wel een stille lezer Hier nog steeds niet zwanger en dit is mijn 7e ronde! Dit is de eerste keer na de 3 zwangerschappen dat het zwanger worden 'lang' duurt! 1e kind in 6e ronde, 2e kind in 1e ronde, 3e kind in 6e ronde... Nu hopen dat het snel raak is
Mineraal, snap wel dat je 3 maanden lang vindt klinken maar als je straks terug kijkt is het zo voorbij. Scarabee, ieuw! wat een verhaal met de spin. Wat een volhouder ook. Maar wat wil je als je hen gebeuld hebt door zijn poot er af te hakken. Maar de strijd is gewonnen! Fijn dat je met je duizeligheid doorgestuurd wordt. Hopelijk snel meer duidelijkheid. Wat gebeurt er toch allemaal veel bij jou lichamelijk gezien. Laten we hopen dat de IUI nu goed gaat! Mieks, je vriendje zal vandaag vertrekken Ik hoop zo dat je hem leuk nieuws kan vertellen over een paar weken! Marden, hoe is die daar? Hier erg moe, veel gewerkt, 6 dagen, en nu maar een dagje vrij. Morgen weer werken, 3 dagen achter elkaar dus ik doe rustig aan vandaag. Ik ben inderdaad wel een beetje gerust gesteld na de 20wkn echo. Heb nu een meer gerust gevoel gekregen. Gelukkig! Zit nu alleen in de stress over mijn laptop. Deze was gecrashed. Staat al bijna 2 wkn bij de reparateur. Was vergeten (dom dom dom) om mijn documenten op de externe harde schijf te zetten. Stom! De vraag is wat hij nu nog terug kan halen... eind deze week hoopt hij meer te weten... Mogelijk ben ik al mijn fotos en documenten kwijt.
He meiden, Ik ben er weer. Pfff wat een emotionele dag zeg! Het was een mooi maar moeilijk afscheid. Hebben goed zicht gehad op zijn vertrek en heb veel kunnen filmpen. Leuk voor later. Hij is vertrokken met een enorm vliegtuig! We zagen het vliegtuig al overkomen toen we bijna in Eindhoven waren. Net lekker bij mijn schoonouders gegeten en nu dus thuis gekomen in ons lege huis. Zal echt even wennen zijn Nu afwachten wanneer ik wat van hem hoor. Als het goed is komt hij vanacht aan op een andere plaats in Afghanistan en vliegt hij morgen ochtend door naar zijn eigen plaats. Hij moet daar nog een speciale sim kaart krijgen waarmee hij kan bellen dus dat is ook afwachten wanneer hij die krijgt. @ Scarabee, thnx voor de progesteron uitleg.. alleen snap ik niet hoe een ei die waarde haalt.. Wat zorgt daarvoor zeg maar... Ik neem niet aan met hoeveel snelheid en kracht hij springt? @ Jonneke, fijn dat je wat gerustgesteld bent na de echo! En wat balen zeg dat je al je documenten en fotos misschien kwijt bent Hoop dat ze nog wat terug kunnen halen!! @ All, ik had vandaag een mini dipje in temp, hij wil nog niet hard omhoog schieten. Zat te denken, zou ik misschien vandaag al op 5 dpo kunnen zitten? Of lijkt het jullie sterk? (zie tempkaartje in handtekening) Mijn temp is toen maar 0,1 graad omhoog gegaan... Pff hoop dat hij morgen verder omhoog gaat!
@Scar: hihi jou verhaal met de spin, snap dat je doodangsten heb uitgestaan! ik moet zeggen dat ik nooit zo;n fan ben van de stofzuiger, ben bang dat ze erweer uit kruipen! @Mieks: hoop dat je over 2 weken een mooie test vasthoudt, je verdient het, dus we gaan duimen dat ie omhoog gaat! @Jonneke: idd 3 maanden lijkt lang, maar de eerste 3 maanden zijn zo voorbij gevlogen. Komt wel goed! voor je het weet zit ik in de malle molen. Oo balen van je documenten enz. Maar mogelijk kun je ze nog terughalen hoor, zou ff bellen naar de maker!
Mieks, ik weet dat eigenlijk ook niet hoe ze dat precies kunnen zien! Dat was wat de assistente me vertelde haha. Ze zal wel bedoeld hebben dat de eisprong van goede kwaliteit is, dat je dat kunt zien aan het progesteron. Ik probeer er morgen weer te zijn, ben te duizelig. Vandaag drama, had fysio en ik viel bijna flauw, hij heeft me niet eens kunnen behandelen uiteindelijk. Ik was helemaal raar geworden. Nu overmorgen weer een poging.. vond het wel zonde van het consult (moet het zelf betalen) Stomme duizeligheid!! Moet nu maar eens afgelopen zijn.
Mieks, ik hoop dat het afscheid je meevalt. maar wat zal het wennen zijn alleen thuis. Ik hoop dat je snel goed nieuws hebt wat je opvrolijkt in de vorm van een positieve test!
Even een ego berichtje: Hubbie belde net Voelde met zo'n drugs patient die even een shot krijgt haha. Hij is veilig aangekomen en het gaat goed met hem. Wel een enorme cultuurshock daar.. Had verwacht dat het nog wel minstens een dag zou duren voor ik wat zou horen, maar ben erg blij om wat gehoord te hebben!
@Mieks: fijn dat hij al gebeld heeft en veilig is aangekomen. @scar: balen dat je het nog steeds hebt, ben zo benieuwd wat het nu is...
Fijn dat hij meteen belde Mieks! Je temp is ook mooi gestegen he Hoe voel je je nu ? Mineraal hoe ist met jou ? Ben ook benieuwd wat het is.. ik vrees dat t te maken heeft met stress Vandaag fysio geweest opnieuw.. rug en nek zaten dus kei-vast. Dat deed best auw wat hij deed Voel me wel heerlijk rustig nu!!! Ben blij Nu nog hopen dat de duizeligheid snel weggaat. Ik heb zojuist dezelfde fout gemaakt als toen ik zwanger was. Ik wilde 8 dagen na Pregnyl kijken of de Pregnyl al uit m'n lijf is, maar deed dat 8 dagen na eisprong en das dus 10 dagen na Pregnyl haha stom! Dejavu-momentje
@ Scarabee, vandaag wat lichte krampjes gevoelt in mijn onderbuik. Ook erg veel creamy zooi. Was erg blij dat mijn temp een beetje begint te stijgen, het gaat niet erg hard dit keer. Zou dat dus kunnen dat ik geen goeie eisprong heb gehad? Ik snap nog weinig van die progesteron dinges en goeie/slechte eisprongen hoor Net heeft manlief weer gebeld. Ikke weer helemaal happy! Hij belde eerst tijdens de zumba les, dat zag ik pas toen zumba klaar was. Ik baalde, want ik kan hem ook niet terug bellen. Gelukkig ging hij daarna internet uitproberen en kwam hij even op skype. Dus kon hem een berichtje sturen en hij belde daarna nog even terug. Dan zie je toch hoe rot het tijdsverschil is, want het was daar inmiddels 11 uur en hij was doodop. Deze week heeft hij het wel super druk met inwerken en overdrachten. Vanaf volgende week staat zijn groep er alleen voor en de groep die er zat gaat dan naar huis. Dan wordt het ook wat rustiger als het goed is. Het gaat in elk geval goed met hem, hij klonk alleen erg moe.. Morgen avond ga ik bij mijn schoonouders weer eten en dan komen schoonbroer + -zus ook. Verder heb ik weinig op de planning staan dit weekend, ik zie wel wat er op mijn padje komt. Wil vooral even uitrusten want merk zelf ook dat ik erggg moe ben! Heb jij al weekendplannen? En hoe voel jij je? Jouw nod begint al op te schieten he?! Spannend! Wat zei die test dan? Pregnyl was al uit je lijf? Of zag je een streepje??
Heee Mieksie Ik weet het ook niet beter uit te leggen dan ik al gedaan heb. Heb het even gegoogled, enige wat ik kan vinden is dat een laag progesteron kan betekenen dat je baarmoederslijmvlies al aan het afbreken is voordat een eicel de kans heeft om in te nestelen. Assistente zei tegen mij dat ze daaraan kan zien of ik een goede eisprong heb gehad, ze bedoelt dan denk ik dus dat als hij stijgt dat hij dan gesprongen is. Ik heb geen weekendplannen !! Probeer al een tijd die ene te bereiken waar ik gelogeerd had toen, maar hoor niks terug van em. Ander keertje maar weer misschien, had er wel zin in Jouw weekend klinkt gezellig Wel erg wennen voor je hoor zonder je man.. heb je hem al eens eerder zolang moeten missen ? Ik voel me goed op het moment! Ik had rond 5 dpo veel steekjes en gedoe en iets zere borsten gehad. Voel vandaag voor t eerst wat krampjes. Die test ging precies zoals toen ik zwanger was, toen zag ik ook een streepje en twijfelde ik of het Pregnyl was. Daarom stom Assistente mailde toen dat Pregnyl na 7 dagen uit je lichaam is, dus daarom wist ik toen dat ik zwanger was. (was 10 dpo toen dacht ik ) Maar ik zag idd een streepje dus. En vanmiddag was hij iets duidelijker dan met ochtendurine vanmorgen. Ik weet alleen niet of het Pregnyl is of iets anders haha wat ben ik eigenlijk ? 9 dpo ? Ow ik ben 8 dpo. Nou ja, kan heel goed Pregnyl zijn dan nog denk ik, das dan 10 dagen geleden. Ik weet niet of wat die assistente zegt klopt met dr 7 dagen want ik lees andere dingen op het forum enzo Ben je al een level verder met Zumba ?
Mieks wat fijn je mannetje alweer 2x gesproken te hebben. Scar je maakt het weer spannend! Duim voor jullie beide!
@ Scarabeesie , Bij mij wordt er geen progesteron geprikt dus ik zie het vanzelf wel volgende week. Kreeg je vandaag nou de uitslag van jouw progesteron? Ben je weer toe aan een nieuwe logeerpartij? Altijd gezellig. Ik heb mijn mannetje nog nooit zo lang moeten missen. Hebben oefeningen gehad van 1 a 2 weken, en 1x van 3 weken. Dus dit wordt echt even wennen puur om het gevoel dat een oefening weinig risico's met zich mee brengt en een uitzending wel natuurlijk. Wouw spannend dus!! Heb je vandaag nog een keer getest?? Als pregnyl na 7 dagen uit je lijf moet zijn dan moet het er bij mij nu dus ook uit zijn. Vorige week donderdag de spuit gehad. Ik ben nog steeds een beginners zumba Gaat me al snel genoeg, en zweten doe ik ook flink dus vind het niet nodig om al naar de gevordenen te gaan. Heb mijn lessen ook even geteld, heb net 13 lessen gehad @ Jonneke, lief dat je duimt voor ons! Zou super zijn als het nu raak is, anders staat het toch een tijdje stil bij mij
Even een vraag aan de ervaren ovu testers. Net even een testje gedaan. Had er nog een paar en dacht gisteren ik begin alvast. Nu is de test streep donkerder dan de controle streep. Is die nu dan positief? Het gaat om de onderste. De bovenste is van gisteren.