Hallo allemaal....ik zit zoals sommige weten dus op het wachtbankje Maar even een vraagje voor bevestiging kwa uitrekenen van mijn dagen... 17 mei positieve ovu-test gehad. 18 mei was die weer negatief. vorige maand was ik precies na 14 dagen ong. na positieve test.) Als ik het goed heb zou ik morgen mijn NOD hebben toch?? Gister test gedaan maar was negatief. Heb nogsteeds extreem pijnlijke borsten/tepels. vlagen misselijk en heel af een toe stekjes in buik. En sinds vandaag rommelende buik. Maar geen gevoel van ong krampen oid.... Zo spannend...
Hoi hoi wat spannend zeg! na wat hoofdrekenen haha is morgen dan idd je NOD als je je vorige cyclus ook aanhoud. succes en duimen op een posi test!
Het is moeilijk precies te peilen wanneer je ei precies is geweest en wanneer er een mogelijke innesteling plaats heeft gevonden. Van kwaaltjes af gaan deed ik niet. Mijn kwaaltjes als ik ongesteld werd leken erg veel op zwangerschaps kwaaltjes die je in het begin kan hebben. Ik had elke maand bv gevoelige borsten en zere tepels,was wat misselijk,moe en een opgezette onderbuik. Enige wat je zekerheid kan geven is een zwangerschapstest op de dag van de nod of beter nog,als je 1 a 2 dagen over tijd bent. Dat je nu negatief getest had kan zijn omdat je gewoon nog te vroeg bent geweest,of in het vervelendste geval niet zwanger bent. Spannend meis!!! Hopelijk heb je gauw duidelijkheid!!!
Bedankt meiden, Ja idd van kwaaltjes kan ik niet uitgaan...ik weet het van de vorige maanden dat je lichaam je voor de gek kan houden Maar goed ik heb besloten pas zondag te testen als ong. uitblijft... Spannend...