Mijn vriend snurkt ook zo erg, zodra we in bed liggen en het licht gaat uit, begint ie al Geef hem altijd dan een zet, dat hij op zijn zij gaat liggen. Ik slaap trouwens al 2 jaar elke nacht met oordoppen in, zonder is echt niet te doen Hoef echt niett met een neusspray aan te komen, want het valt wel mee volgens meneer
bedankt voor de tip word er inderdaad soms gek van! duwen slaan en schoppen helpt hier echt niet.. stopt even en een minuut later gaat het snurken weer vrolijk verder.. dusss op naar de kruidvat.. en 15 euro.. dat is mijn nachtrust echt wel waard!!
Dit is zo herkenbaar. Ik slaap al 6 jaar met speciale aangemeten antissnurk oordoppen in. Die spray hoef ik ook niet te kopen, want daar gaat hij echt niks mee doen.
hierer ook zon snurker die zegt dat het wel meevalt! grrrrrr... heb het weleens opgenomen voor hem en toen zei hij dat het zo erg was omdat hij verkouden was... ja dus niet!!! Die neusstrips hebben wij al geprobeerd, werkte niet. Oordopjes sliep ik vroeger ook altijd mee, maar nu we de kleine man erbij hebben durf ik die niet meer in te doen want manlief slaapt wel door zijn gehuil heen en dan ben ik bang dat ik niks hoor... Ga hem ook eens naar het kruidvat sturen! kijken of het helpt!
Ha, dat ga ik ook proberen, althans: manlief... Ik slaap al zo slecht omdat Thirza zo vaak wil drinken 's nachts, maar als manlief dan ook nog eens ligt te snurken, kan ik het helemaal wel vergeten. Oordopjes werken hier niet: daar snurkt hij dwars doorheen. Bovendien is dat met de kleine erbij gewoon geen optie meer... Ik heb hem laatst naar de huisarts gestuurd en die heeft een doorverwijzing gedaan naar de KNO-arts. Benieuwd of dat nog wat op gaat leveren. Tot nader orde slaapt ie trouwens op een andere kamer, want je kon mij helemaal opvegen: 2-3 keer per nacht wakker voor Thirza en dan pas na een uur weer in slaap vallen, omdat hij lag te snurken... Als ik hem wakker maak, krijg ik een scheldkannonade Daar herinnert ie zich de volgende dag helemaal niets van en hij zegt er niets aan te kunnen doen dat hij zo chaggie reageert, dat is z'n eerste impuls als ie uit z'n slaap gehaald wordt. Tja, ik heb hem er even fijntjes (ahum) aan herinnerd dat ie tegen de kids wel normaal kan reageren als die hem 's nachts wakker maken... wat mij betreft gaat ie dus maar heel snel EN wat doen aan het snurken EN wat doen aan z'n reactievermogen, Maar als er hier nog iemand is die een permanente oplossing weet: graag! 't Is hier sinds een paar weken namelijk weer dubbel zo erg als 's winters: hij heeft last van hooikoorts namelijk, (als iemand daar iets tegen weet: ook welkom! :S).
ok dat ga ik dan ook maar eens proberen. Afvallen hebben we al geprobeerd, hielp niets nu heeft hij een neusbeugel (de eerste nachten is het lachen gieren brullen met dat ding in zijn neus) maar dat zit schijnbaar niet fijn en hij snurkt nog. Hij word er zelf ook wakker van, en hij begint al met snurken zodra hij het bed raakt dan zeg ik tegen hem ...he niet zo hard he en geef hem een por en dan zegt hij dood leuk maar ik sliep nog niet. Bij ons hielp een lekker liggende bank ook wel (al ben ik het slachtoffer die erop mag liggen als meneer in coma ligt is hij niet meer wakker te krijgen)
ik ben hier degene die snurkt en zeker nu ik verkouden ben manlief snurkt heel erg alleen als hij bier op heeft
strips werken niet bij TIm: hij zweet veel en wordt wakker met strip op de voet spray hielp ook niet, ja 1 week, en daarna niet meer.... ook hij mag wat afvallen en ...stoppen met roken.. hij gaat nu lasertechniek pro stop doen: mijn neef ging rokend heen, en nooit meer gerookt sinds hij daar wegging.. gr bengel
Mijn man heeft de laatste weken van mijn zwangerschap op de bank geslapen, ik was blijkbaar niet te stoppen, lag er zelf ook regelmatig wakker van.
ik wou dat ik ook flink had gesnurkt tijdens de zwangerschap... had hij eens kunnen weten hoe het voelt om heel de nacht naast een kettingzaag te liggen........