Het is echt bloedheet,ik zit al binnen met me baby van 7 weken.Nu leg ik hem alleen in zijn luier is bed(27gr)boven.Zal dat koud zijn of niet.Met het voeden leg ik hem op een handdoek op me arm voor het zweten. Hoe doen jullie dat met die warmte??? Groetjes
ik heb geen ervaring met zomerbaby's maar ik zou persoonlijk weleen rompertje aantrekken bij zon kleintje ,
Poeh... met een baby van 7 weken zou ik het eigenlijk ook niet weten. Hier eentje van 6 maanden en die ligt met romper zonder mouwen en zomer slaapzakje in bed. En wbt het slapen mogen we tot nu toe niet klagen. Met de fles leg ik hem op een paar kussens ipv mijn arm.
Benjamin slaapt ingebakerd, dus die heeft nu ook alleen een luier aan (in de pacco doek). Als hij wakker is, trek ik hem alleen een t-shirtje aan (en luier uiteraard), toch wel lekker omdat het anders allemaal zo plakt. Ze hebben nog zoveel plooitjes en iets van kleding neemt dan nog wat zweet op. Daarnaast nu wel elke dag in badje om het smetten tegen te gaan en even lekker af te spoelen!
ik kan mijn herinneren van vorig jaar dat we Max wel een rompertje zonder mouw aan deden. verder blote beentjes en regelmatig in t nekje voelen of t niet te koud of warm is ik heb 2 zomerkindjes( allebei volgende week jarig) dus heb een klein beetje ervaring erin
baby van 7 weken kan nog niet zweten helaas!!!27graden is veel te warm...ik weet niet wat je zou kunnen doen. mijn jongen was 6maanden of zo met de hitte van vorig jaar, maar we hadden dubbele verduisterend gordijnen, alle gordijnen dicht, buiten parasols tegen de ramen en we hebben toen ook een airco gekocht...niet in dekamer waar sliep maar op n andere kamer waardoor we tempratuur omlaag konden brengen.
Volgens mij is alleen een luier niet te koud hoor! Wij hadden vorig jaar hetzelfde met ons zoontje van toen een paar weken oud. Lag ook alleen in zijn luier. En extra laten drinken is nu heel erg belangrijk! Gewoon water aanbieden uit een bekertje bijvoorbeeld, of extra aanleggen. Succes! Morgen is het weer koeler gelukkig!
Drama weer...echt niets voor mij dit....of voor de baby. Hij is 4 maanden en ligt in een romper met korte mouwen in een zomerslaapzak (laken). In de kamer is het 25 graden. Kan niet wachten tot de onweer vanavond....pfff.... Charlie
mijn meisje ligt ook in romper korte mouw in slaapzakje..is geen winter maar ook geen zomerslaapzak. En dan geen deken. ze rolt t hele bed door, maar slaapt wel!
Hier ligt ze ook in een mouwloos rompertje en alleen een lakentje erover heen maar deze trapt ze ook nog naar beneden.
Dochter heeft gisteren heel de dag lekker in rompertje gelegen en ook in rompertje geslapen, zonder dekentje, zonder slaapzakje. Raam wel op een kier 's nachts, ging prima. Zonder kleertjes zou ik bij zo'n kleintje ook nog niet snel doen. Wat betreft "Veel te warm"; in warme landen worden ook babietjes geboren hoor. Dus goed de zon buiten houden en luchten als het koeler is, maar verder niet te zwaar aan tillen denk ik.
Hier ligt ze hele dag al in rompertje met spaghettibandjes. Zo sliep ze vannacht ook, maar dan met dun zomerslaapzakje.
Rompertje met spaghettibandjes en dan een zomerslaapzakje. Wel een lakentje tot haar middel strak erover, anders valt ze niet in slaap (te onrustig). Als ze zo slaapt haal ik het lakentje weg. Gisteren ging het heel goed, vandaag heeft ze wel wat meer last van de hitte. Het onweer is hier al geweest...stelde niets voor! Kleine regenbui, hoezo "in het westen" gaat het spoken...helaas niet dus. Het is 30 graden in ons huis (en ook op haar kamer dus...)
Mijn mannetje is vorig jaar in de hittegolf geboren. Wel eens waar in Frankrijk in een ziekenhuis zonder airco. Heet was het. Ik weet dat hij overdag altijd naakt met alleen een luier lag. Dat adviseerde de vroedvrouwen ook. Omdat hij zijn warmte nog niet kwijt kan. 's nachts was het wel wat koeler en had hij een dompertje aan en een dekentje of slaapzakje.
Hoezo kan een baby van 7 weken niet zweten? De mijne toen al wel hoor. Mijn dochtertje is iets ouder, 16 weken, en zij ligt alleen in een luier. Vanmorgen heeft ze nog boven geslapen maar vanmiddag wilde het niet lukken. Bij ons is het boven volgens mij ook boven de 30 graden. Ze ligt nu beneden te slapen in de kinderwagen, hier is het 28 graden. Het is erg vervelend, maar veel doe je er niet aan. Ik zou gewoon goed kijken naar je kindje. Mijn dochter heeft het snel warm, die doe ik nu echt geen romper aan.
mijn zoontje ligt overdag in een romper zonder mauwen in de kamer... hier is het ook warm maar in zijn eigen kamer is het nu 29 graden. 's nachts slaapt hij bij ons, daar is het minder warm en dan heeft hij romer + puckababy aan
Ik zie dat vele baby`s eeb slaapzakje aan hebben,die van mij is nog te groot en dus doe ik die ivm met veiligheid niet aan.Hij ligt nu in de box in een mouwloos rompertje en vermaakt zich er prima.Vanavond gewoon een romertje met korte mouwen en een lakentje en klaar,denk ik. Straks even in badje en slapen maar,hahaha
op cb zeiden ze mij dat ze tegen 3 maanden alleen bij t hoofdje beginnen met zweten. zweten hoort bij t reguleren van tempt. dat is n van de redennen waarom een kleine niet in n te warm of te koud kamer moet liggen.
Mason is natuurlijk al 9 maanden maar die ligt alleen in ze rompertje..verder niks..26 graden op ze kamertje ..hou nu wel ze deurtje open en alle ramen zijn open boven..toch proberen iets af te laten koelen
mijn dochtertje is 14 weken en ligt nu alleen in een rompertje zonder mouwen te slapen. het is nog erg warm in haar kamertje, 28 graden hopelijk zakt de temperatuur zo nog een beetje..