Tip voor platter maken ligstand buggy

Discussion in 'Babyuitzet' started by ah1234, Dec 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ah1234

ah1234 Lid

Dec 12, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ivm een grote baby was ik al vaker aan het googlen geweest naar een oplossing voor als hij niet meer in de reiswieg zou passen. Maar ik kon niet echt een oplossing vinden.
    Uiteindelijk zelf op onderzoek gegaan en wellicht hebben meer ouders met een grote baby hier wat aan.
    De ligstand van het buggygedeelte van de combiwagen is helaas niet helemaal plat maar bevat nog een knik bij het kontgedeelte. Zelf heb ik de Mutsy Urban Rider.
    Nu heb ik de zitverkleiner van de Maxi Cosi gebruikt om het buggy gedeelte platter te krijgen. Het driehoek kussentje in het kontgedeelte. Daar overheen een zitverkleiner voor de buggy ( deze alleen haalt de knik er niet uit). Vervolgens het hoofdgedeelte van de zitverkleiner voor de maxi cosi hierover heen geplaatst. Als laatste de voetenzak er op. En voila nu is het buggygedeelte veel platter en heeft mijn zoontje ook steun bij zijn hoofdje! Mijn zoontje van 5,5 mnd durf ik hier geruster in te laten liggen dan zonder al deze poespas.

Desalniettemin ben ik van mening dat zo lang mogelijk in de reiswieg natuurlijk het allerbeste is!!!

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Altijd nog beter als in de maxi cosi omdat de wagenbak niet meer past! Lekker beschut ingepakt. Lief dat je hier zo goed naar op zoek bent gegaan!

Share This Page