hoi allemaal, graag zou ik van jullie horen welke flessen jullie gebruiken, ik neig zelf vor de avent te gaan maar ik hoor hier ook weer verhalen over dat ik denk toch maar een ander, welke hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen ermee? ook heb ik even een vraag over flessenwarmers, als ik wel voor de avent fles zou gaan, past deze in de alecto bw-70 flessenwarmer? ik wacht op jullie reacties! groetjes
Ik ga straks avent flesjes gebruiken. Kan je nu dus helaas nog niet zeggen of het bevalt. Geen idee of avent in die flessenverwarmer kan. gr vruchtje
Het hangt ook van je kindje af, dus ik zou in ieder geval niet meteen heel veel flessen kopen. Wij hebben de Difrax S-flessen en daar zijn we heel blij mee. In het ziekenhuis kreeg ons meissie Frisoflesjes en daar kwam heel veel lucht in, je zag de belletjes omhoog komen. En ze zoog de speen helemaal vacuüm. In de Difrax-flessen zit een ventiel waardoor de lucht kan ontsnappen, dit zorgt ervoor dat het kindje minder lucht binnenkrijgt. Voor ons echt geen andere flessen meer! Maar zoals ik al zei: het hangt ook van je kindje af...
Ik heb 2 van de b free flessen gekocht... Werden me geadviseerd omdat je kindje minder snel last zou krijgen van de darmpjes en middenoorontsteking... Ik heb een flessenwarmer gekocht bij de kijkshop voor 15 euro ofzo...Kunnen volgens mij gewoon alle flessen in...
ik heb avent-flessen en een bijbehorende verwarmer gekocht. ga eerst bv geven, maar ze hadden zo'n set in de aanbieding, en als ze groter worden heb je het wel nodig. reden voor deze keus: goede ervaringen van vriendinnen. maar ik zie wel, anders verkoop ik ze weer/geef ik ze weg, en koop ik zelf andere.
Wij gebruiken de avent flessen. Ze bevallen wel goed. Lisanne drinkt hier goed uit. We hebben geen flessenverwarmer. We maken de flesjes in de magnetron warm, wat heel goed gaat. Misschien hebben we in de toekomst wel een flesverwarmer nodig voor bij mijn moeder want die heeft geen magnetron
Wij gebruiken avent en difrax flessen, Valerie drinkt uit beiden. Ik heb de flessenwarmer van de prenatal.
Hier ook geen flessenwarmer meer, sinds we gestopt zijn met borstvoeding. In het begin deden we de flesjes in de magnetron en nu gebruiken we heet water uit de water koker, wat we aanvullen met koud kraanwater om het op temperatuur te brengen. Magnetron, of bovenstaande manier, gaat een stuk sneller. Verder is het idd afwachten waaruit je kindje goed drinkt. Ik ben met difrax-S flessen gestart na de borstvoeding en bevalt goed. Fae boerde amper nog lucht op naderhand, omdat ze zo weinig binnenkreeg. Bij m'n vriendin werd juist de Dodi fles geadviseerd. Dr Brown en B-free hoor je ook vaak goed verhalen over, net als avent trouwens hoor. Dus gewoon 1 flesje halen en kijken of het bevalt of niet. Flesjes zijn duur genoeg, dus als je ze dan voor niks koopt, is dat ook zo zonde.
ik gin me al afvragen of het tegenwoordig niet meer mocht flesjes in de magnetron. amar enkele van jullie deon het nog lees ik. ideaal. 30 sec bliep bliep even schudden en klaar is mama.
bij borstvoeding raden ze het echt af om in de magnetron te verwarmen! gaat sterk ten koste van belangrijke voedingsstoffen. flesvoeding kan wel, mits je het gelijkmatig (dus op een lagere stand?) verwarmt. aangezien ik bv wil gaan geven, hebben wij dus een flessenverwarmer gekocht.
ik wil flesvoeding gaan geven en het gaat me eigenlijk vooral om de nachtvoedingen, ik heb wel een magnetron maar die staat beneden. Dacht dat het misschien handig was om dan een flessenwarmer te gebruiken voor boven dat ik niet steeds naar bedenen hoef. magnetron staat namelijk in de schuur
Ik wil ook flesvoeding gaan geven en heb avent flessen gekocht, met een avent flessenwarmer IQ, ook de sterilisator( hebben geen magentron) van avent IQ.. een goede site: www.aventstore.eu.. !ook de poederdoos te krijgen, ik had een starterspakket flesjes gekocht, met borstel, en bij de verwarmer en sterilisator kreeg ik ook flesjes..