Personal Shopping Prenatal - Bugaboo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nelta, 25 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij hebben voor morgen bij de Prenatal een afspraak staan voor een personal shopping avond, deze hebben we al een poosje geleden gemaakt en toen stond er bij de actievoorwaarden dat alleen de bugaboo donkey en de bopita kamers niet mee doen met deze actie.
    Nu check ik net de prenatal site en nu zou de Cameleon 3 ook niet meer mee doen en daar gingen we juist voor. Wij zijn vorige week nog met mijn auto wezen passen en gezegd dat we binnenkort dus voor de Bugaboo kwamen op een personal shopping avond en toen is daar ook niks over gezegd.

Weet iemand van jullie hoe dit zit of heeft iemand van jullie (recent) een Cameleon 3 gekocht tijdens een personal shopping avond?

2. mae26

mae26 Actief lid

25 nov 2014
    159
    4
    18
    Volgens mij is de bugaboo cameleon 3 altijd uitgesloten..

3. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    783
    198
    43
    Bugaboo doet bijna nooit mee met acties, ook de mama mazzeldagen doen ze niet mee. Wij hebben een tijd terug gekeken voor de Bugaboo Buffalo en de enige aanbieding die toen voorbij kwam was met de 9 maanden beurs (gratis voetenzak)...

4. JustMe88

JustMe88 Lid

14 mrt 2015
    54
    1
    8
    NULL
    NULL
    De bugaboo wagens zijn inderdaad altijd uitgesloten van acties. Het enige wat je heel soms ziet is een gratis voetenzak. Dit neemt niet weg dat er onderhandeld kan worden. Dit hebben wij bij babypark gedaan.. Wij kochten veel in een keer en hebben wat van de prijs van de kamer gekregen en een duurdere wieg+box uitgezocht ipv die je er anders gratis bij kreeg. Op de kinderwagen kregen we geen contante korting maar wel een cadeaukaart die we op ieder ander moment konden besteden.

Volgens mij kreeg je bij de prenatal ook niet direct korting, alleen de 10% (of meer) op een cadeaukaart.
    De prijs van de bugaboo telt trouwens niet mee bij het bedrag dat je uitgeeft.

Deel Deze Pagina