Tip voor vrouwen met brede kuiten

Discussion in 'De lounge' started by Sewgirl, Jan 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

Nov 16, 2007
    401
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik ben dol op laarzen, van die mooie zwarte, maar helaas heb ik een kuitomvang die niet veel te vinden is bij gewone schoenenwinkels. Nu heb ik een schoenenwinkel ontdekt op internet waar je laarzen kunt kopen, hele mooie van echt leer, die tot 50 cm kuitomvang gaan. Ze zijn echt prachtig, en hjeel veel keuze uit verschillende ontwerpen. Ik heb het bij toeval ontdekt, maar als ik dit eerder had geweten had ik al vaker laarzen gehaald daar. Ze zitten in Amsterdam en hebben een webwinkel, maar persoonlijk vind ik naar de winkel toegaan fijner. De naam van de winkel is duoboots.com. Moet er wel bij vermelden dat ze niet goedkoop zijn

2. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

Dec 5, 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    hoi hoi !

leuke tip hoor... ik ga het doorvertellen aan een vriendinnetje van me en aan mijn mama !

maar ook voor mij is de site ideaal, want je hebt er ook laarzen vanaf mt 35 en je kan de kuitomvang aanpassen naar gelang je eigen 'dikte'

echt een fantastische uitvinding !

3. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,014
    0
    0
    Wauw. Ik vind de prijs wel meevallen hoor. Ik heb dan wel geen dikke kuiten, maar wat ik zie, is dat veel laarzen tot maat 43 gaan en sommige schoenen extra wijd zijn voor degene die net als ik een brede voet heb, ideaal is. Heb hem even opgeslagen in mijn favorieten.

4. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,050
    2,186
    113
    Brabant
    hm, ik heb 43/44, dus ik ga ook even spieken:)

5. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Wat een goede link zeg ik heb echt mega kuiten heb een paar thuis staan met een brede schacht en die pas ik na mijn zwangerschap gewoon ook niet meer :cry:
    Dat word een tripje amsterdam.

6. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Mooie site inderdaad. Alleen even een klein tipje toe. Je kunt alleen beter .nl intikken dan .com Zo kom je meteen op de nederlandse site ;)

7. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,554
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Thanks!Ik ben ook gezegend met dikke kuiten. ;)

8. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi,

Ik heb ook nog een tip. Kijk eens op www.jjshoes.nl Daar staan ook veel laarzen op met diverse kuitmaten ook dikke. (heb ik zelf ook). Je kunt dan zien waar je ze kan kopen in de winkel. De winkels zitten door heel nederland.
    Ps het zijn super goede laarzen en blijven mooi!

Groetjes Marleen

9. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wat een supertip! thanks!

10. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

Nov 16, 2007
    401
    0
    0
    Hallo allemaal, ik vind het ook een supersite. Het zijn namelijk ook hele charmante laarzen, echt zoals ze in de gewone winkels te koop zijn. Het schijnt ook Italiaans te zijn... :D

11. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik vind ze wel duur (ben niet zo rijk), dus ik ga nog even sparen ;)

12. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    mooie laarzen, maar wel erug duur hoor!

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb megabrede kuiten en heb toevallig laast bij de scapino (of all places) een paar hoge zwarte laarzen gekocht met een variable shaft. mij passen ze super goed! eerste paar hoge laarzen in 10 jaar omdat ze mijn nooit pasten!

14. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    super site

ga zo een betselling plaatsen heb hele leuke laarsen gezien

15. valhalla

valhalla Niet meer actief

@ TS, heb je daar al eens wat besteld? Is dat een beetje kwaliteit? Blijven ze mooi?

Heb maat 35 kwa kuit en in elke laars ben ik net klein duimpje maar deze site vond ik ook geweldig... alleen E 230 voor een paar schoenen... Maar ja, als ze mooi blijven zijn ze het wel waard natuurlijk en ga ik misschien ook wel bestellen...

Ben benieuwd :D

16. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,293
    0
    36
    Ik heb ook laarzen van JJ alleen is het nadeel daarvan is dat ze erg strak rond de enkels zitten. Overigens kun je die online bestellen via timmiebeer. Ik heb nu laarzen van Gabor met variabele schachtwijdte. Ik had ze in de winkel gekocht in het bruin en nu online bij O'moda in het zwart. Ze waren afgeprijsd van 180 voor 139 en daar ging nog eens tien procent vanaf, dus uiteindelijk voor 125 euro laarzen gekocht.

17. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

Nov 16, 2007
    401
    0
    0
    Nou, ben vandaag naar de winkel geweest, ze worden eind deze week bezorgd. Het zijn geweldige laarzen! Dat is wel een puntje, als je naar winkel gaat en je koopt ze dien je ze vooraf te betalen en daarna worden ze bezorgd. Ik vind het persoonlijk niet erg, maar misschien is het beter als je ze online besteld. Houdt rekening of je een lage of een hoge wreef hebt, ik heb een hoge en sommige laarzen pasten niet. Verder is de kwaliteit super en zijn ze heel erg elegant. Het enige met online bestellen is dus dat je goed je kuitmaat moet weten en dat je goed je wreef en schoenmaat moet weten. En anders zijn ze altijd bereid vragen voor je te beantwoorden.

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hangt wel een groot prijskaartje aan, maar ja das beter dan geen schoenen :)
    Ook hier geen slanke kuiten.
    Ik heb van de week bij toeval laarzen gevonden hier in Harlingen in de schoenenwinkel. Normaal gesproken vind ik die winkel echt te duur, maar nu hebben ze opruiming. 69,- voor een paar laarzen!
    Ik heb laarzen gekocht van JJ. Deze kun je zelfs nog naar groter verstellen. Ze waren eerst 150 euro dus nu een koopje! 70 euro voor een paar laarzen vind ik netjes!
    Volgend jaar maar weer kijken in de opruiming :D

19. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
  20. madchen30

madchen30 Actief lid

May 18, 2008