Ja ik heb het nog even gevraagd en vriend zegt ook meerminnen, zou wel heel dom zijn als het heel wat anders is . Maar je hoeft dat toch niet perse te sturen ? Je kan ook op het profiel kijken beetje onderaan daar staat een wall, kan je zien welke kaartjes die persoon al heeft ontvangen.
ohja.. ik zie tussen haar kaarten idd zeemeerminnen! lekker dom maar.. als je een kaartje krijgt, moet je die dan inscannen ofzo dan? mijn engels is niet heel erg goed, dus de helft van die site snap ik niet
Maar als die 5 mij geen kaartje trug sturen of de code niet invoeren kan ik dan geen nieuwe kaarten meer sturen? En sturen hun mij weer een kaart terug?
Hoi, het moet niet, het mag, soms doet de verzender het al. Ook de kaartsuggesties die mensen willen ontvangen zijn vrijblijvend, ik probeer wel altijd iets te zoeken wat bij het profiel past, maar soms gaat dat niet echt. In principe is het de bedoeling om de kaart zonder enveloppe te versturen. Soms word er speciaal gevraagd om een enveloppe, ivm de postzegels denk ik.
Leuk zeg, heb me ook aangemeld. Wist helemaal niet dat zoiets bestond. Vind het versturen en krijgen van kaartjes altijd erg leuk! Ga morgen gelijk wat kaartjes versturen
Het idee is niet dat ze jou een kaartje terug sturen, maar wel dat ze moeten registreren. Mijn ervaring is dat dit wel gebeurt hoor! Maar er gaan inderdaad wel af en toe kaarten verloren. Ik heb gezocht, want er was volgens mij wel iets wat je dan kunt doen, maar ik kan het niet meer vinden. Als ik het tegenkom dan zal ik dat nog even posten. Edit; Gevonden Postcards that have been traveling more than 60 days are set to status Expired in the Postcrossing system. This status allows you to request another address to send a postcard to. Most sent postcards will arrive before 60 days have passed; however, some postcards do take longer to reach their destination. Postcards that have expired can still be registered up to one year after you requested the address. You can see which of your sent postcards have expired by looking at your Sent postcards list. After a period of one year from the sent date, the Postcrossing system deletes the postcard entry from the system. As such, your sent postcards list will not show any postcard that has a travel time greater than 365 days and the postcard cannot be registered by the receiver any longer.
ik heb me ook aangemeld ik mag kaartjes sturen naar... - rusland - amerika - china - canada - REPUBLIC OF BELARUS ik ben benieuwd!
leuk ik ga ook meedoen krijg tegenwoordig meer mailtjes dan kaartjes of andere leuke post zelfs nav de geboortekaartjes kregen we meer mailtjes en whatapp reacties terug o jammer heb nu n kaartje voor iemand in rusland die verloskundige is
als het kaartje langer dan 60 dagen onderweg is geweest, dan wordt je adres sowieso aan iemand anders gegeven. Dan gaan ze er vanuit dat je kaartje niet geregistreerd is, of zoek geraakt. in principe stuur je ansichtkaarten, dus zonder enveloppe. Zéker naar landen als china enzo, met een wat strenger regime denk ik, dat je dan ook meer kans hebt dat je kaart aankomt, omdat dan iedereen kan lezen wat er opstaat geschreven enzo. Maar ik krijg en stuur ook kaarten met enveloppe. Want ik heb al eens verzoekjes gekregen om een stukje stof mee te sturen (voor een postcrossing quilt ) of om een theezakje. Dat vind ik erg leuk om te doen ook. En soms vind ik een dubbele kaart , die beter bij hun wensen past en als ze er dan niet bij gezet hebben, dat ze perse geen enveloppe willen, stuur ik die wel eens. Bij kaarten met enveloppe stuur ik ook weleens wat stickertjes van jip en janneke mee ofzo.
Hier ook aangemeld maar krijg de email met de activatielink niet binnen. |iemand enig idee hoe dit kan?