klinkt leuk maar ben niet zo fan van om mn adres zo te geven...dit kan eindeloos lang doorgaan. Wel leuk hoor...
Zo ff een profiel beschrijving aangemaakt.. Maar pffft tis wel goed voor je engels hoor. Maar tis gelukt. Ik weet alleen niet hoe je theezakjes schrijft, ja de zakjes zelf wel, maar de verpakking ervan. Ik heber teabag-rappers van gemaakt, neem aan dat dat wel gesnapt wordt.. Mijn man vond het idee eerst een beetje vreemd, maar nu ook wel grappig. Hij is idd ook wel benieuwd naar het soort kaarten wat je gaat ontvangen.. En hoeveel idd.. Wel met hem afgesproken dat er een max is van 2 kaarten per maand. Om te verzenden dan he..
Ik heb destijds heel leuk contact gehad met een meisje uit Finland. Ze is toen ook een week bij mij geweest en heb haar hier alles laten zien. Was gezellig
Niet iedereen kan jouw adres opvragen. Je moet eerst zelf een kaart versturen en die moet geregistreerd worden, dan gaat jouw adres in de molen en klikt iemand op verstuur een kaart dan krijgt diegene jouw adres. Het is dus niet zo dat je adres ergens op die site staat. Alleen degene die random uitgekozen wordt om jou een kaartje te sturen krijgt jouw adres. Misschien is het zo iets duidelijker?
Ja maar dan nog krijgt iemand je adres, bijv. iemand in Polen, daarna iemand in Rusland, daarna iemand in Turkijke... en zo heeft toch op den duur 'iedereen' je adres. Ik vertrouw dat dus ook niet zo.
Ik heb destijds 71 kaarten verstuurd én ontvangen en nog nooit iets raars aan de deur/ brievenbus gehad. Maar dat neemt niet weg dat het zou kunnen. Als je het niet prettig vindt moet je er niet aan beginnen.
Maar dat "vreemden" iets raars met jou adres kan doen, kan toch altijd. Ik zie het probleem niet zo. Je naam en adres staat op zoveel poststukken, en in principe kan iedereen aan jou adres komen. Daar heb je geen website voor nodig... Maar mss ben ik voor dat soort gedachtes wel veel te nuchter.
Leuk zeg! Ik heb ook een account aangemaakt voor mijn zoontje! Lijkt me leuk om veel kaarten te krijgen en die voor hem te verzamelen. Ik heb op mijn profiel neergezet dat het voor hem is en dat het me leuk lijkt om kaarten van de omgeving enz te krijgen met op de kaart wat interessante info zodat ik hem veel over verschillende landen kan leren en vertellen. Wel heel lastig om dit in het Engels neer te zetten! Ik heb alleen mijn activatie link nog niet ontvangen...
Ik heb mijn link ook binnen en mijn landen zijn, rusland, china, usa, duitsland en polen! Morgen kaartjes halen. dat wordt nog een hele tour aangezien ze nogal wat wensen hebben!
Ik vind het echt een uitdaging voor iedereen een gepastte kaart te vinden. O ja weet niet of het genoemd is maar Nederland is het eerste land met echte Postcrossing postzegels, erg leuk
Mee eens hoor! Denk ook niet dat iemand uit Polen hierheen komt bijv haha! Maar goed dat is idd iedereens keuze
Eindelijk mijn activatielink gekregen gisteravond. Mijn eerste kaart is america Weet iemand ook hoe het zit met die postzegels?? Als ik op de site van de tnt kijk dan zie ik dat er postzegels zijn voor europa en wereld, als ik die dan koop betekend het dan dat ik voor america alleen 1 postzegel hoef te plakken voor Wereld? En wat zijn de prijzen van zulke velletjes?