tip voor wie moet kokhalzen van tandpasta :S

Discussie in 'Gezondheid' gestart door moonique, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Er is een mentholvrije tandpasta te koop! het heet elmex mentholvrij. et is natuurlijk niet zo fris als pepermuntsmaakje maar altijd beter dan dat eeuwige kokhalsen tijdens het tandenpoetsen, ik las hier zelfs eens van een vrouw die dan maar peutertandpasta gebruikte om te poetsen maar dat is voor melkgebitjes! Ik heb het zelf gevonden bij een homeopatisch apotheek.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Elmex kun je volgens mij ook gewoon bij het kruidvat kopen.
    Ik moet ook enorm kokhalsen van tandpasta, maar had er ook al last van toen ik nog niet zwanger was.

3. Gerda1977

Gerda1977 Actief lid

5 dec 2006
    125
    0
    0
    Groningen
    Die Elmex tandpasta is ook te koop bij de Etos, niet bij de Kruidvat Trekpleister of Schlecker. Da weet ik niet meer.

4. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Ik had het vooral met schuimende tandpasta's. Bij mij hielp zendium wel en gewoon een beetje voorover buigen tijdens het poetsen zodat het niet teveel je keel in gaat en dames.....het gaat over! Nu sinds een maandje of zo heb ik er veeeel minder last van. Na ongeveer 20 weken veranderd er weer vanalles in je lichaam dus...heb er wel meer maagzuur voor terug...en bandenpijn... :(

Succes! M

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Grappig, ik kan juist niet genoeg krijgen van lekkere mintachtige geuren en dingen.

Tandpasta
    Kaugom
    Eucalyptus badzout, =P~

Maar ik heb dan paradontax als tandpasta

6. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    De gewone elmex tandpasta is overal wel te koop ik heb het over mentholvrije tandpasta, deze heeft een fruitig smaakje.

7. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik gebruik Paradontax, dit omdat ik ook moet kokhalzen van gewone tandpasta, blehhhh! Het is even wennen in het begin, maar zooo lekker fris als je het eenmaal door hebt! Het is namelijk iets wat zoutig! Maar het is echt mijn tanpasta hoor!

Deel Deze Pagina