Er is een mentholvrije tandpasta te koop! het heet elmex mentholvrij. et is natuurlijk niet zo fris als pepermuntsmaakje maar altijd beter dan dat eeuwige kokhalsen tijdens het tandenpoetsen, ik las hier zelfs eens van een vrouw die dan maar peutertandpasta gebruikte om te poetsen maar dat is voor melkgebitjes! Ik heb het zelf gevonden bij een homeopatisch apotheek.
Elmex kun je volgens mij ook gewoon bij het kruidvat kopen. Ik moet ook enorm kokhalsen van tandpasta, maar had er ook al last van toen ik nog niet zwanger was.
Die Elmex tandpasta is ook te koop bij de Etos, niet bij de Kruidvat Trekpleister of Schlecker. Da weet ik niet meer.
Ik had het vooral met schuimende tandpasta's. Bij mij hielp zendium wel en gewoon een beetje voorover buigen tijdens het poetsen zodat het niet teveel je keel in gaat en dames.....het gaat over! Nu sinds een maandje of zo heb ik er veeeel minder last van. Na ongeveer 20 weken veranderd er weer vanalles in je lichaam dus...heb er wel meer maagzuur voor terug...en bandenpijn... Succes! M
Grappig, ik kan juist niet genoeg krijgen van lekkere mintachtige geuren en dingen. Tandpasta Kaugom Eucalyptus badzout, =P~ Maar ik heb dan paradontax als tandpasta
De gewone elmex tandpasta is overal wel te koop ik heb het over mentholvrije tandpasta, deze heeft een fruitig smaakje.
Ik gebruik Paradontax, dit omdat ik ook moet kokhalzen van gewone tandpasta, blehhhh! Het is even wennen in het begin, maar zooo lekker fris als je het eenmaal door hebt! Het is namelijk iets wat zoutig! Maar het is echt mijn tanpasta hoor!