Ik weet eigenlijk niet of ik dit nu in de juiste categorie heb gezet, zo niet, dan graag even verplaatsen.. Ik heb een tip voor de dames die nog om zwangerschapsondergoed moeten. Die zwangerschapsonderbroeken zijn echt megaduur. Ik was van de week bij de action, en heb daar maxislips maat xxl meegenomen. Als ik ze naast mijn zwangerschapsonderbroeken leg, ik er bijna geen verschil. Ze zitten zels lekkerder. En je hebt er 3 voor 3,50. Best wel een koopje dus.
Nooit gedragen en ook niet van plan. Bij mijn dochter had ik de 3-hittegolven-zomer van 2006 dus dan kan je echt geen extra verpakking verdragen. Ik heb gewone katoenen gekocht die heel laag zitten zodat er geen elastiek op je buik zit. En nu ben ik terug zwanger, dus hou je maar vast voor een hete zomer! Zowieso voor katoen gaan om extra zweten te vermijden. Door je hormonen gaat het er zowieso al wat 'natter' aan toe. Liefs Kitty
Ik draag juist het liefst laag ondergoed, dus de strings liggen in de kast en nu draag ik liever bikinislips (laag modelletje onder de buik). Meerdere lagen zie je (bij mij) ook door de kleding heen en vind ik niet mooi
Ook hier geen zwangerschapsondergoed, lijkt me niet echt lekker zitten en ik vind t er ook niet uitzien...wil me toch graag nog een beetje sexy voelen als ik naast mijn vriend in bed kruip hihi
Ik draag normaal gesproken lage hema-onderbroeken (van die zachte, die in het rek hangen en waar ook hemdjes van zijn) in een heupmodel en die passen nu ook nog gewoon. Alleen wel (voedings)bh's gekocht... bij de Hunkermoller: leuk, zwart met witte stipjes. Past er prima bij en ziet er gewoon netjes en verzorgd uit. Mijn lijf is nu niet in dusdanige toestand dat ik me uberhaupt sexy voel, dus gewoon mooi, degelijk lekker zittend ondergoed vind ik prima! Zo'n onderbroek tot onder je oksels vind ik echt niets...
Ik draag ook gewoon nog m'n eigen ondergoed (strings en hipsters). Zit nog steeds lekker en ziet er (vind ik iig) toch een stuk mooier uit.
Ikmhad ook van die onderbroeken bij de action weg... maar het elastiek laat aan alle kanten los haha. tis geen gezicht meer als het te drogen hangt Maar zolang ze heel zijn zitten ze prima. Maar het ondergoed van de Miss Etam vind ik tot nu toe het beste zitten
Ik draag ook nog hetzelfde als voorheen, gewoon mijn eigen strings. Heb wel ff onderbroeken ingeslagen bij de hema, want ik zou niet weten waar ik daarin straks een kraamverband moet verstoppen. Die dingen zijn zo groot als een ledikantmatras!
Is er eigenlijk een reden voor waarom je onderbroeken aan moet? Ik wil me ook wel een beetje sexy blijven voelen en ben dan ook echt niet van plan om mijn strings en hipsters in te ruilen voor hoge onderbroeken? Tenzij er natuurlijk een reden aan zit... Moet ze wel halen voor de kraamtijd....heb niet eens onderbroeken
Haha goed dat je 't zegt. Ik heb ook geen onderbroeken, maar ik had er geen eens aan gedacht die nodig te hebben. Ga ik binnenkort toch maar eens even wat van inslaan dan...
Ik verlies nogal wat afscheiding, en vind het zelf prettiger nu gewone onderbroeken te dragen waar een groot inlegkruisje inpast... dat pas niet echt in een string En een hoge onderbroek over de buik, vind ik heerlijk zitten momenteel... maar dat is bij iedereen verschillend denk ik.
Ja, dat vraag ik me nou ook al een hele tijd af... Die grote bangmakers zijn toch alleen handig na de bevalling als je kraamverband nodig hebt? (Hoewel ik me dan nog afvraag of het echt van die superhoge dingen moeten zijn, lijkt me niks dadelijk in de zomer met die warmte en het kraamverband draag je toch niet tot op je buik en rug?)
Ik vind het echt niet prettig zitten nu, lage onderbroeken. Normaal heb ik ze wel aan. Strings draag ik nooit, die zit ik constant van tussen mij billen te vissen (en nee ik heb geen enorme kont waar je de string niet meer in terugvindt..) Dus normaal gewoon laag ondergoed, maar nu vind ik dat vreselijk zitten op mijn buik. Dus ik draag wel van die tenten. En als ik sexy moet zijn, dan kunnen ze toch gewoon uit?
ik droeg wel strings maar vanwege veel meer afscheiding nu draag ik onderbroeken en dan niet die ouderwetse tente maar de lage heupmodellen (lijken een beetje op hotpants) Daar gaat een inlegkruisje makkelijker in als in een string. Ik zou niet weten waarom ik nu ook nog van die zwangersonderbroeken zou moeten gaan dragen die zitten veel te hoog en met de warmte niet fijn
Gelukkig pas ik nog in mijn heupstrings.. Ik ben nog wel op zoek naar ideeen om normale beha's om te nutselen naar voedingsbeha's! Ik ben in juli uitgerekend en wil nog een beetje normale beha kunnen dragen onder mijn speghettitruitjes. Ik heb er een besteld bij victoria secrets die ziet er normaal uit, verder zijn ze allemaal zo hoog met van die brede banden. Een gemiste markt.
Ik droeg ook nooit zulke tenten, maar merk dat ik het nu wel super fijn vind, Het Idee dat je kindje lekker warm zit verpakt, en daarbij je ziet er niets van aan de buitenkant. Ik heb wel van Ten Kate gekocht, wel wat duurder maar zitten gewoon erg fijn, ook bij je boven benen, omdat ik nogal stevig ben is dit heerlijk dragen x kim