Dames, Ik ben een stevige dame niet super dik en ik ben zwanger. (joh ) nu is mijn vraag in welke week kan je ongeveer zien dat je zwanger ben dat je buik een zwangerschapsbuik wordt? En nog een vraagje waar kan je een ondersteuningsbroekje kopen. Heb al 3 weken last van pijn in de rug en nu werd mij verteld dat een broekje misschien wel kan helpen. : : : :
Ik heb maat 44 bij 1.68m dus ben best stevig. Ik kreeg een week of 2 terug voor het eerst te horen dat het al zo duidelijk toont. Kan het nu ook echt niet meer verbergen, je ziet eerst m´n buik de hoek omkomen, en dan mij. Oh en ik heb eindelijk borsten, die verraden ook heel wat, hahaha. Bij mij dus rond de 11 weken al.
Hoi, Ik ben ook stevig (voor zwangerschap: BMI 25,5) en bij mij zag je het al ontzettend snel. Ik had wat vet op de buik zitten en die werd direct verder naar buiten geduwd (had natuurlijk ook te maken met de darmen enzo). Met een week of 13 kon ik er niet meer omheen en de rest van de wereld ook niet. Het hangt volgens mij niet zozeer af van je gewicht. Ik heb een vriendin die heel slank is en die heel snel toonde en mijn zus die behoorlijk wat overgewicht had toonde pas in de 6e maand maar andersom kan ik de voorbeelden ook noemen! Zo'n buik is leuk (weet er nu alles van met 26 weken) maar hij zit er lang genoeg hoor om van te "genieten"!
hoi hoi, bij 18 weken had ik echt een flinke zwangere buik. Bij week 9 een cupmaat groter hahah! En ik heb de zwangerschapsonderbroeken van noppies, die kun je bij prenatal kopen. Die heb je in string, onderbroek en shortjes. Zijn echt heel fijn en ondersteunend, al kan ik de laatste weken de shortjes niet meer aan... omdat ik er nu gewoon te dik voor ben... hihi succes.
O geweldig. Dan ga ik maandag ff naar prenetal of ik laat mijn vriend ff rijden hihi. Bij hoeveel weken hadden jullie die broekjes om. Ik heb namelijk het idee dat ik wel heel vroeg ben namelijk.
Hoi Cindy, Hier ook een beetje een buikje en heb mijn zwangerbuik nog heel lang een twijfelbuikje gevonden. Je ziet hem nu wel al flink hoor, maar hij is nog niet echt zo mooi strak rond. Nog een beetje spekkig. Maar van andere hoor ik het ook pas zo rond de 20 weken..best laat dus. Verder nog even een tip wat die broekjes betreft. Ik heb bij de thuiszorgwinkel een vertevigende buikband van Medela (gellof ik) gekocht. Hij zint heel prettig en was niet duur (9 euro). Nadeel van die broekjes vind ik namelijk dat je er dus meerdere moet hebben omdat de slip gewoon na een dag in de was moet. Die buikband vind ik dus veel praktischer. Groet Snoozie
Hmmm..... misschien dan toch een ander antwoord... ook ik ben stevig... ben nu ruim 34 weken zwanger... maar ik heb helemaal geen buikje... daarnaast ligt de kleine erg hoog... dus... dat wordt wat moeilijker.... je ziet... het kan dus best anders lopen... Succes.... en ik hoop voor je dat je een buikje krijgt.. is makkelijker en je hoeft minder uit te leggen.... Rose
Ik ben zelf helemaal niet stevig / dik, maar een vriendin van mijn vriend die ook zwanger is wel. Zij is nu 27 weken zwanger en bij haar kan je het echt nog niet zien. D'r buik is natuurlijk wel wat dikker geworden, maar je ziet niet dat dat door een zwangerschap komt. Zij heeft al een kindje en daarbij hadden de meeste mensen ook tot het einde toe niet in de gaten dat ze zwanger was. De meesten dachten gewoon dat ze was aangekomen ofzo.
kijk maar in mijn album naar mijn buikfoto's dan kan je het een beetje zien wanneer het echt begonnen is met groeien zeg maar.. Groetjes
het zegt idd niets over wat voor gewicht je hebt,het ligt eraan of het je eerste is,je bouw,je lengte en weet ik veel wat nog meer. Ik ben dus wel dik en bij mij zag je het al duidelijk met 14 weken,kijk maar in mijn album,je ziet duidelijk dat het niet alleen maar vet meer is hihi
Bij mij begon je het met 16 weken te zien. Vroeger dan ik had gedacht. Morgen moet ik bevallen en ben maar 5 kilo bij. Heb een mooie buik (naar voor) en iedereen zegt dat ik mooi zwanger ben. Had dit nooit verwacht gezien ik wat zwaarder ben, maar natuurlijk superblij! Dus het wil niks zeggen hé
Hoi Cindy, ook ik ben vrij stevig en m'n 'gewone' kleding zat eigenlijk al meteen niet meer lekker. Ben vanaf 8 weken al zwangerschapsbroeken gaan dragen. (had ze nog liggen van m'n eerste zwangerschap). En vroeg aan de positiekleding, ach wat heet vroeg. Wanneer je gewone kleding niet meer lekker zit, moet je toch wat.
Haha, hier precies hetzelfde, vooral qua cijfers. Ik begin nu bij bijna 13 weken ook net een klein buikje te krijgen.
Ik sluit me even aan want ik ben ook nogal stevig (dankzij depressie medicatie woog ik tegen de 100 met mn 1,64 en ondanks dat ik al 2 jaar niks meer slik EN 3 x p week ging sporten wilde t er niet af...na 6 maanden pas 5 kilo kwijt toen ) En om het helemaal mooi te maken draag ik nog eens helemaal naar voren ook. Dus mn heupen zie je gewoon en als je van achter kijkt is er niks aan de hand...maar oh wee als je van bezij kijkt. Heb ik me toch n ENORME toeter nu (23 weken) En die toeter was dus al met 9 weken te zien Zo rond die tijd 9 a 10 weken ben ik ook n aantal broeken in mottenzakken gaan stoppen en wat zwangerschaps broeken er uit gaan halen. Want dat ging niet meer. En nu ben ik een aangespoelde walvis volgens mn vriend
Bij mij kon je rond de 17/18 weken zwangerschap toch echt al een mooi buikje zien! Eerder keken de mensen me aan alsof ik teveel speklapjes had gegeten ofzo Die twijfel heb ik daarna meteen bij ze weggenomen Echter moest ik al wel zwangerschapsbroeken dragen bij 12 weken zwangerschap. Mijn eigen broeken zaten toen al veeeeeeel te strak.
hier ook een hele stevige vrouw. pocitie kleding is er hier in de buurt niet te krijgen. ik ben 16 weken en iedereen ziet duidelijk aan mij dat ik zwanger ben. ik heb een bmi van 38 alleen met het geluk dat ik vrij groot ben en het niet zo opvalt. bij mijn zwangerschap van mijn zoontje zag iedereen het ook al heel erg snel. dus zegt helemaal niks hoor. iemand die slank is kan ook pas een buikje krijgen met 20 weken. ik hoop dat jij ook snel mooi zwanger mag zijn
Hallo, hier iemand met een maatje 46, ik ben al vrij snel naar de positiebroeken moeten gaan, maar doordat ik een "blubberbuik" heb zijn mensen maar pas beginnen zien dat ik zwanger was op week 26 - 27. Daarvoor had ik zo precies gewoon een dikke buik. Kwam ook doordat mijn navel zeer diep zit en hij mijn buik in tweeën deelde. Nu heb ik een boller buikje en durven de mensen te vragen voor wanneer de bevalling voorzien is. groetjes