Ik heb een echo gehad met 7 weken en 4 dagen het vruchtje was 1,2 cm,nu zegt de verloskunidge dat het vruchtje wat klein is dus ze denkt dat ik korter zwanger ben. Hoe groot was hij bij jullie
bij ong 6 weken, alleen vruchtzakje te zien bij bijna 8 weken, 1,3 cm is altijd moeilijk te meten, en vooral in het begin groeien ze erg hard elke week dus ze kunnen het ook nog inhalen maak je niet meteen ongerust ! heb ik wel gedaan, en dat kwam door wat de VK zei maar ook niet zei, en door mijn eigen hersenspinsels. 2 weken later bij 2e echo zag het er allemaal goed uit.had me voor niks druk gemaakt, en daardoor kon er er nog niet echt van genieten.
mijn echo is gemaakt op 7 weken en 5 dagen en het vruchtje was van kruin tot stuit 1,29 cm. precies conform termijn! let wel er zit een verschil in krui-stuit en voeten-kruin
nog niet in dit stadium, dan liggen de voetjes zo naar boven dat dat onmogelijk meegemeten kan worden met een rechte lijn vanaf kruin.
De mijne had precies dezelfde afmetingen, met 7 weken en 4 dagen 1,18 cm... de gynaecoloog zei dat alles er goed uit zag en heeft niets gezegd over 'te klein'.
hebben jullie dit allemaal gedaan in het ziekenhuis of gewoon bij de vk op de praktijk ik krijg pas met 12 weken een echo moet de 19e voor de eerste keer zou wel graag nu al wat willen weten ivm mij moeder 3 miskramen gehad met 2 4 en 6 mnd dus vandaar dat ik huiverig ben kan het nog steeds niet geloven
Ik heb toevallig vandaag mijn 1ste echo gehad (in het ziekenhuis) ik ben nu ook 7 wkn en 4 dgn en het vruchtje was 1,28 cm en dat was hartstikke goed!
bij mijn echo op 7 weken en 6 dagen was de baby 14 mm vandaag heb ik een nekplooimeting dus zal ik laten weten hoe groot het nu is. Ik ben nu 10 weken en 6 dagen ver. Groetjes Winter
ik heb vandaag een echo gehad met volgens mij 7 week en 6 dagen! nu blijkt op de echo dat ik 6 week en 6 dagen ben! wel vertelde ze erbij dat ze zo vroeg in de zwangerschap niets met zekerheid kunnen zeggen! wl hou ik nu de 6,6 week aan! dan kan het alleen maar meevallen de volgende keer als zou blijken dat ik langer zwanger ben! rond 12-13 week gaan we weer voor een echo en dan kunnen ze het veel beter opmeten!