Ik denk dat Dax een tandje krijgt maar vraag me nu af of het niet ook de 26 weken sprong is... Sinds gistermorgen weigert hij de fles volledig, wil niet eens proberen om te zuigen aan de speen. Gaat meteen hard huilen. Ben dus sinds gisteren met een spuitje de melk in de mond aan het doen. Gisteravond bij de laatste fles ging meneer opeens hele vieze gezichten trekken en kokhalzen, alsof hij het gewoon niet meer lust opeens. Vanmorgen ging de eerste fles voor de helft goed via het spuitje en de tweede helft ging hij de melk naar buiten werken, helemaal afgeleid, niet meer willen doorslikken etc. Lachen tussendoor etc. Het lijkt wel een puber! Gistermiddag heeft hij vanaf 15 uur tot 20 uur bijna alleen maar gejengeld, gehuild, gekrijst, onhandelbaar. Hij heeft geen koorts verder. Zou dit met de 26 weken sprong te maken kunnen hebben?
mm dat hebben wij hier ook eghad rond die tijd... probeer het aan te blijven bieden, als hij niet wil dan niet, denk ik...probeer wat diksap/water of thee... als dat ook allemaal niet werkt kan je wat sappig fruit/yoghurt/danone/kwark geven zodat hij toch nog iets qua vocht binnenkrijgt...
Elke voeding start ik gewoon met de fles maar die weigert hij dus. Dan ga ik over op het spuitje. Hij krijgt dus wel zijn voeding binnen. Aangezien ik nog niet met bijvoeding gestart ben heeft hij nog nooit diksap, yoghurt etc. gehad. Ik ga wel binnenkort beginnen (uiteraard).
Megan heeft dit ook gehad bijna 2 weken geleden en nu heeft ze sinds een week 2 tandjes. Ik heb rijstebloempap door de voeding gedaan en dit van een lepeltje laten eten.Ze liet niet alle flessen staan maar drinkte ook maar heel erg weinig en ze was ook erg huilerig en hangerig. Hoop dat het tandjes zijn en dat Dax meer gaat drinken.