Goedemorgen meiden, Ik heb vanmorgen getest met een digitale zwangerschapstest van CB, die alleen zwanger of niet zwanger aangeeft zonder week indicatie. Hij gaf aan dat ik niet zwanger zou zijn, nu haalde ik het teststaafje eruit en ik zag toch wel een 2e streepje. Heel licht, maar het stond er wel. Is deze CB test niet gevoelig genoeg? Iemand hier ervaring mee?
Deze test mag absoluut niet afgelezen worden door middel van de streepje. Heb het zelf ook al eens gedaan toen ik niet zwanger was,echter waren mijn streepjes even donker/duidelijk als een test van een wel zwangere dame!! Zegt dus helemaal niks.
Meen je dat nou? Dat is toch ook gek. Ik ga straks maar even de KV 2v5 halen. Bedankt voor je reactie.
Deze digitale testen zijn van een hele andere opzet. Er verschijnt een tweede streepje ongeacht zwanger of niet. Ze zijn er niet voor gemaakt om open te breken.
Ik heb m ook niet opengebroken hoor De test klik je in de houder, toen ik het teststaafje eruit haalde om weg te gooien zag ik 2 strepen staan.
Okee, maar bij de verschillende digitale testen bij CB staat nadrukkelijk dat je ze ook zo niet moet aflezen Anders is iedereen blij met een dooie mus zeg maar
Jammer Luna28 zie dat je ongie bent geworden... Ik heb vanmorgen ook negatief getest helaas op naar de volgende ronde