Is dit een goede kolf?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mammamia01, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammamia01

Mammamia01 Actief lid

20 sep 2011
    104
    0
    0
    administratief medewerkster
    Den Ham
    Prenatal - Eten en Drinken - Borstkolven - Tommee Tippee

Ik wil graag weten of dit een goede kolf is. Ik wil straks borstvoeding gaan geven, maar wil ook eens een flesje borstmelk geven. Omdat ik niet zeker weet hoe de borstvoeding zal gaan wil ik niet al te veel geld uit geven aan een kolf, deze is nu met 20% korting leuk betaalbaar.

Iemand ervaringen hiermee?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik zou echt nog geen kolf kopen hoor eerst afwachten of het allemaal lukt met de BV.
    Ik heb wel goede dingen over deze kolf gehoord.

3. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    ik heb geen ervaring met de kolf, maar hij is niet duur. (heb zelf een medela swing eenzijdig elektrisch, die was ongeveer 160,-)

maar ik heb wel ervaring met de flesjes van Tommee Tippee. Deze flesjes zijn de enige die onze dochter pakt naast de bv. dus ik vind de flessen geweldig. Ook betaalbaar bij het kruidvat. :D

ik heb dus 4 medela flesjes, een veel te dure calma speen, nog 3 avent flessen en die wilde ze allemaal niet. ik gooi nu de flesjes over in de Tommee Tippee. :( wat ik hiermee wil zeggen, probeer zo veel mogelijk uit voordat je iets koopt. laat eerst de bv goed lopen, en laat de kraamzorg je helpen met wat bij jou past. Als de bv goed op gang komt, kun je met je kraam lekker kolven als je stuwing krijgt :D:D Dan weet je ook wat er goed werkt en wat niet!

4. Mammamia01

Mammamia01 Actief lid

20 sep 2011
    104
    0
    0
    Den Ham
    Bedankt voor jullie reacties, t 'probleem' van achteraf kopen lijkt me dat ik dan in de kraamweek zonder zal zitten. Of ik moet mijn man er om sturen maarja ik ben de gene die het gaat gebruiken natuurlijk dus wil ik wel weten wat ik in huis haal.