Hoi allemaal Vrijdag heb ik een etentje bij een bruiloft. Keuze uit 3 voorgerechten: Salade van gerookte zalm Rundercarpaccio Buffelmozzarella tomaat torentje Dit mag ik alle drie niet toch? Niemand weet nog van mijn zwangerschap en dat hou ik ook graag zo. Een ander voorgerecht vragen zal dus opvallen want ik vind 2 van deze 3 gerechten gewoon lekker en dat weten ook veel mensen aan tafel... Help? Hebben jullie tips? Wat mag?
Als de buffelmozzarella gepasteuriseerd is mag je dat gewoon eten. Zou het ff vragen bij de cateraar/bediening.
Dankjewel voor je reactie. Heb je tips hoe ik dat onopvallend kan vragen? En wat te doen als het niet gepasteuriseerd is?
Van te voren even vragen? Desnoods bellen naar de locatie. Als hef niet gepasteuriseerd is aangeven dat je het voorgerecht overslaat omdat je niet zo een eetlust heb.
Mozzarella mag altijd, dat wordt namelijk altijd verhit tijdens het kaas-maakproces, anders krijg je niet de kenmerkende structuur.
Of aangeven dat je geen trek meer hebt als je een voorgerecht eet en dus liever alleen hoofdgerecht eet. We denken vaak dat iedereen kan ruiken dat je zwangrr bent haha, maar dat valt echt mee hoor, veel mensen denken er geen moment aan als ze er zelf niet mee bezig zijn