Titel staat het al.. na hoeveel uren had jij dat? Ik had een heel opvallend mini bloedinkje 8 dpo in de avond laat. ( eergister) ben dus nu 10 dpo, maar witte test vanmorgen. Wanneer had jij na bloedinkje een tuur test? Laatste zwangerschap ( ma bij 11 weken) had ik geen innestelbloeding. Overige zwangerschappen wel maar dat is te lang geleden om me te herinneren Ps mijn ovulatie met lh piek kunnen voorspellen
Wisselend dus.. bedankt dames.. dan zou ik morgen wel wat moeten zien als het zo mag zijn . Is een plas als je 4 uur niks gedronken heb net zo goed als ochtend of beter morgen?
Je sprewkt niet van uren na, maar dagen na. In de regel kan een test al reageren op hcg 2-3 dagen na de innesteling
Ik had een vermoeden dat 2 iniminie stipjes bloed een innesteling kon betekenen, maat twijfelde er ook tegelijkertijd over, 3 dagen erna testte ik duidelijk positief achteraf had ik ook een streepje kunnen verwachten 2 dagen erna, maar was veel te bang dat t nog ovitrelle was dan dus een dag extra gewacht, en toch op 10 dpo zoals altijd getest, nooit verwacht een 2e streepje te zien, maar hij stond er toch echt
Aaah zo spannend!! Vond dat bloedinkje zó opvallend maar kan natuurlijk ook niks zijn. Ik heb te hard gehoopt na die curretage vorige maand
Ik had (achteraf gezien) donderdags innestelings bruin/rood bloeding en maandag middag teste ik positief. Je hebt wel al het hcg hormoon uit je lichaam getest? Na je curretage
Ja alles eruit getest exact 2 weken erna had ik witte testen. Vond dst netjes voor MA van bijna 11 weekjes.. en daarna flinke tijd LH testjes gebruikt met 1 ochtend positief testje
Ik had zaterdag 1 druppel bloedverlies. En op donderdag testte ik redelijk duidelijk postief. Dus denk dag ik 3 dagen erna ook al wel een streepje had gekregen.