'Onderstel' Maxi Cosi

Discussion in 'De babyuitzet' started by Mirjanne, Jul 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

Jan 2, 2006
    554
    1
    18
    Hallo!

Wij hebben van kennissen een hele mooie kinderwagen gekregen (een Kiwi Explorer)

Nu lijkt het me wel handig als ik even in een snelle handomdraai de maxicosi op wieltjes kan zetten als ik even snel iets moet halen.. Maar om nu meteen ook nog een dure Quinny of zo aan te schaffen vind ik een beetje gek worden, daar ik al een complete wagen heb.

Heeft of weet iemand ideeën om de maxicosi te vervoeren? Zijn er ergens losse onderstellen te koop? Ik hoor het graag!

2. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Je kan mss eerst eens gaan informeren ofdat er geen speciale adapters bestaan voor de kiwi explorer om je maxi-cosi op te bevestigen.

Als die niet bestaan, vrees ik ervoor dat er geen aparte onderstellen bestaan, want ik heb daar ook naar gezocht. De enige optie was een maxi-taxi te kopen, dan heb je een wandelwagen en ook het onderstel met de adapters. Ik weet niet hoe het met de prijzen in nederland zit, maar hier in belgië kosten die rond de €200.

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik zou ook eerst informeren of er een adapter te verkrijgen is.
    Zoniet dan is er ook de optie de buggy van quinny aan te schaffen. Volgens mij is deze 159 euro ofzo dus nog redelijk geprijsd. Daar kan zeker een maxi cosi op!

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Op marktplaats staan verschillende ondertellen te koop.
    Ik zag er ook 1 tussen staan van de speedy sx met de adapters erop voor een maxicosi cabrio.

als trefwoord even : onderstel intikken bij kinderwagens.. dan kan je ze allemaal zien!

5. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

Jan 2, 2006
    554
    1
    18
    Bedankt voor de tips!! Ik ga inderdaad even informeren voor de kiwi explorer, en anders maar even shoppen op marktplaats

Share This Page