Ik vraag me af hoe jullie je baby 'snachts in bed hebben liggen. Mijn dochter ligt de laatste weken alleen in haar badstof slaapzak zonder dekentje in haar bedje. Ze heeft wel een pyama met lange mouw en een lange pyamabroek aan. Ik heb soms het idee dat dat te koud is. Als ik haar 'smorgens uit haar bedje haal voelt ze wel lekker warm aan, dus aan de andere kant zal het misschien ook nog wel meevallen.
Geen slaapzak. Dat wordt al een paar maanden pertinent geweigerd. Hij ligt dus alleen onder een dekentje van Hema (redelijk dik maar niet te).
Hier in principe hetzelfde, maar dan deken ipv slaapzak. Maar daar onder nu in een rompertje met lange mouw en een pyjama broek. Is voor nu prima, heb ik het idee!
Ayla heeft in bed een romper aan met een zomerslaapzakje en slaapt dan nog onder een lakentje en dekentje.
Onze dochter van anderhalf lig momenteel alleen in een zomerslaapzak met een romper met korte mouwen. Geen deken. Zij heeft het dan ook wel erg warm.
Nu pyama lange mouw en broekje en romper korte mouw en dan zo in de zomerslaapzak. Meneer trapt de deken toch weer af. Heb ook vaak getwijfeld of het niet te koud is maar volgens mij vind hij het prima zo, want als we naar bed gaan doen we het dekentje weer over, maar ligt er dan snel weer af.....
Romper lange mouw en een zomerslaapzak zonder mouwen. Geen laken of deken. 's ochtends is onze zoon nog steeds erg warm.
Tja, wat is het beste.... Als ik mijn dochter in bed zie liggen heb ik steeds het idee dat er iets mist, wij liggen zelf ook met een dekbed over te slapen. Maar wij hebben dan weer geen romper/pyama met lange mouw en een slaapzak aan natuurlijk..... En ze beweegt ook alle kanten op in bed, maar ze slaapt eigenlijk elke nacht prima.
Hier een romper lange mouwen en een zomerslaapzak zonder mouwen... This dan ook wel bloedje heet op haar kamertje.. Geen lakentje en deken sinds een aantal weken... toen ze ziek was (koorts) deken weg gehad, en sindsdien heeft ze het draaien ik bed helemaal ontdekt (Daarvoor lag ze altijd stil op haar rug) en nu dus ondersteboven achterstevoren.. en als ze haar dekentjes nog heeft ligt ze eronder..
hier korte romp met dikker pyjama truitje of lange romp met dun pyjama truitje geen broekje zomerslaapzak dekbedovertrek (zonder deken)...tot de middel..die wortd eraf geschopt natuurlijk voor ik ga slapen, dek k em meestal nog toe
Mijn zoontje slaapt al maanden met alleen een slaapzak omdat hij alle kanten op draait in bed, ik vind dat veel te eng met dekens in bed. Mijn zoontje slaapt nu in een romper zonder mouw met een dunne longsleeve in een zomerslaapzak. Toen het nog warmer was alleen in een romper lange mouw met zomerslaapzak. En van de winter in een combisleeper. Tja geen deken in bed, misschien mis je wat de eerste keren, maar ik ben niet anders gewend en vind het er niet ongezellig uitzien en wel zo veilig.
in pyama in slaapzak. dekbedje met warme weer niet gedaan omdat hij dan snachts wakker werd, alsik zo naar bed ga leg ik het dekbedje half over hem heen
hier romper korte mouw, dun pyamapakje, zomerslaapzak zonder mouwen en onder een dubbelgevouwen laken. Ik stop het laken stevig in en dan blijft hij wat beter liggen (soms haha)
Hier heeft ze aan: Rompertje met korte mouwen Truitje met lange mouwen Slaapzak zonder mouwen En een lakentje Geen broekje en geen sokjes Het is vrij warm in onze kamer
Hier slaapt onze dochter in een romper zonder mouwtjes, dun langsleeve t-shirtje en een zomerslaapzak zonder mouwen, en een lakentje al blijft het lakentje niet lang over der heen liggen... Dus meestal als ik naar bed ga dek ik der ook even toe, maar smorgens ligt ze er weer boven op .