onder een dekentje of alleen slaapzak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door romygizmo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag me af hoe jullie je baby 'snachts in bed hebben liggen.
    Mijn dochter ligt de laatste weken alleen in haar badstof slaapzak zonder dekentje in haar bedje.
    Ze heeft wel een pyama met lange mouw en een lange pyamabroek aan. Ik heb soms het idee dat dat te koud is. Als ik haar 'smorgens uit haar bedje haal voelt ze wel lekker warm aan, dus aan de andere kant zal het misschien ook nog wel meevallen.

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Geen slaapzak. Dat wordt al een paar maanden pertinent geweigerd. Hij ligt dus alleen onder een dekentje van Hema (redelijk dik maar niet te).

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier in principe hetzelfde, maar dan deken ipv slaapzak. Maar daar onder nu in een rompertje met lange mouw en een pyjama broek. Is voor nu prima, heb ik het idee!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla heeft in bed een romper aan met een zomerslaapzakje en slaapt dan nog onder een lakentje en dekentje.

5. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter van anderhalf lig momenteel alleen in een zomerslaapzak met een romper met korte mouwen. Geen deken. Zij heeft het dan ook wel erg warm.

6. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu pyama lange mouw en broekje en romper korte mouw en dan zo in de zomerslaapzak. Meneer trapt de deken toch weer af. Heb ook vaak getwijfeld of het niet te koud is maar volgens mij vind hij het prima zo, want als we naar bed gaan doen we het dekentje weer over, maar ligt er dan snel weer af.....

7. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Romper lange mouw en een zomerslaapzak zonder mouwen. Geen laken of deken. 's ochtends is onze zoon nog steeds erg warm.

8. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, wat is het beste.... Als ik mijn dochter in bed zie liggen heb ik steeds het idee dat er iets mist, wij liggen zelf ook met een dekbed over te slapen. Maar wij hebben dan weer geen romper/pyama met lange mouw en een slaapzak aan natuurlijk.....;)
    En ze beweegt ook alle kanten op in bed, maar ze slaapt eigenlijk elke nacht prima.

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hier een romper lange mouwen en een zomerslaapzak zonder mouwen... This dan ook wel bloedje heet op haar kamertje..

Geen lakentje en deken sinds een aantal weken... toen ze ziek was (koorts) deken weg gehad, en sindsdien heeft ze het draaien ik bed helemaal ontdekt (Daarvoor lag ze altijd stil op haar rug) en nu dus ondersteboven achterstevoren.. en als ze haar dekentjes nog heeft ligt ze eronder..

10. fafje

fafje Niet meer actief

hier korte romp met dikker pyjama truitje of
    lange romp met dun pyjama truitje

geen broekje

zomerslaapzak

dekbedovertrek (zonder deken)...tot de middel..die wortd eraf geschopt natuurlijk

voor ik ga slapen, dek k em meestal nog toe

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn zoontje slaapt al maanden met alleen een slaapzak omdat hij alle kanten op draait in bed, ik vind dat veel te eng met dekens in bed.

Mijn zoontje slaapt nu in een romper zonder mouw met een dunne longsleeve in een zomerslaapzak. Toen het nog warmer was alleen in een romper lange mouw met zomerslaapzak. En van de winter in een combisleeper.

Tja geen deken in bed, misschien mis je wat de eerste keren, maar ik ben niet anders gewend en vind het er niet ongezellig uitzien en wel zo veilig.

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    in pyama in slaapzak.
    dekbedje met warme weer niet gedaan omdat hij dan snachts wakker werd, alsik zo naar bed ga leg ik het dekbedje half over hem heen

13. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hier romper korte mouw, dun pyamapakje, zomerslaapzak zonder mouwen en onder een dubbelgevouwen laken. Ik stop het laken stevig in en dan blijft hij wat beter liggen (soms haha)

14. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hier heeft ze aan:

Rompertje met korte mouwen
    Truitje met lange mouwen
    Slaapzak zonder mouwen
    En een lakentje

Geen broekje en geen sokjes :)

Het is vrij warm in onze kamer

15. Ninic

Ninic Lid

9 mrt 2009
    10
    0
    0
    Hier slaapt onze dochter in een romper zonder mouwtjes, dun langsleeve t-shirtje en een zomerslaapzak zonder mouwen, en een lakentje al blijft het lakentje niet lang over der heen liggen... Dus meestal als ik naar bed ga dek ik der ook even toe, maar smorgens ligt ze er weer boven op .

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

romper korte mouw en een pyama met lange mouw en broek.
    En dan in de zomerslaapzak.

Deel Deze Pagina