Maat 1 en 2 had ik om te beginnen wel voldoende liggen, maar heb maat 3 besteld! Bedankt voor de tip!
ik zie het niet staan op de Wehkamp site dat er een actie is? komt dat als je de bestelling invoert? en welk soort van maat 2 en maat 3 hebben jullie besteld? geldt het ook op de babydoekjes?
Bedankt voor de link, want als je ze gewoon via de normale weg besteld zijn ze wel 5,- per pak, maar betaal je alsnog verzendkosten
Hier 2x2 en 2x3 besteld. Ook doorgegeven aan schoonzusje en die besteld ook maar gelijk een voorraadje.
Oh ja, de levertijd op maat 2 en 3 was inmiddels wel al 2 weken. Voor mij nog genoeg tijd, maar pas op als je ze direct nodig zou hebben.
Super! Hier 4 pakken maat 1 besteld. Vorige keer 5 gebruikt. Daarna gaan we toch over op Aldi luiers en bij nr. 2 heb ik dan 90 luiers voor 11,49 dus dat is dan nog net wat goedkoper. Vindt alleen voor newborn de pampers fijn in tegenstelling tot de huismerken dus die nu mooi goedkoop.
Goeie tip! Is per maat twee pakken okay? Maak je ze dan op of moet je meer maatje 1 hebben? (we krijgen ook nog een pak new born luiers van het kriudvat)