show je (aangeklede) box!

Discussion in 'De babyuitzet' started by 0Zebra0, Jan 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Heb al gekeken met de zoekfunctie, maar veel oude topics en daar zijn de meeste fotos dus verwijderd.
    dus .. show je box!

Wij hebben vandaag de box ( nog leeg ) gezet ivm dat de hond eraan kan wennen.
    Maar ik moet er net zo erg aan wennen, wat een groot ding zo in de huiskamer.
    Niet echt stylish wonen :D

ben nu dus erg benieuwd hoe de box bij jullie staat :)

2. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Toen ons meisje er nog niet was lag er niets in de box maar ik vond het meteen het mooiste stuk meubilair dat we hadden :D.
    Later kwam er een boxkleed in, een voedingskussen om op te liggen met een klein knuffeltje en nog later een mobiel erboven (zie foto).
    Inmiddels is de mobiel weg, liggen er een boel speeltjes in (knuffels, rammelaar, bijring-sleutels) en hangt er een activitycenter aan de zijkant. Nogsteeds vind ik het het mooiste stukje van de kamer ;). Al is haar speelkleed met nog veel meer speelgoed ook wel heel gezellig ;)

3. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Je hebt hem trouwens wel lekker betijds gezet ;). Hier hebben we hem met 35 weken opgezet...

4. ingel

ingel Actief lid

Nov 29, 2010
    445
    0
    16
    Female
    Friesland
    Wat een leuke topic.
    Ik ga hier zeker regelmatig neuzen om alvast inspiratie op te doen.:D

5. marike

marike Bekend lid

May 21, 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Ik heb de box ook al in de kamer gezet zodat de katten eraan kunnen wennen en zelf ook, want het neemt nogal wat ruimte in beslag. Ik heb expres gekeken naar een kleine box. Hij is dan ook 80 x 80, maar we hopen er veel plezier van te hebben. Op dit moment is hij nog een beetje kaal, maar zodra de kleine spruit eris zal er wel meer inkomen te liggen.

6. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Zo was de box voor de onze meid geboren werd, zo is de box de eerste paar weken ook geweest want ze lag vaak overdag lekker in de box te slapen.
    Daarna is er steeds meer speelgoed in terecht gekomen en is de groene (snel vaal Babydump) boxzak vervangen voor een roze (prenatal). en nu staat ie eigenlijk leeg want onze meid wil er niet meer in,.....ze kruipt nu en loopt langs de tafels, bank, kasten etc......box is dus nu niets meer aan hahaha.

7. Blinq

Blinq Bekend lid

Jan 12, 2011
    708
    0
    0
    Onze box toen de kleine er nog niet was. Incl de ballonnen om de katten te weren. Hij stond ook al erg vroeg zodat ze er aan konden wennen er dus niet in te mogen. Doen ze trouwens ook niet ;)

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Sinds een paar dagen staat ook de box bij ons!
    Nog een beetje kaal zonder kindje ;)

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ons meisje, lang, laaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden :D voor het eerst in de box.

Hij staat nu nog steeds maar is erg leeg, heb al het speelgoed gewassen en opgeborgen. Zodra nummer 2 eraan toe is komt het speelgoed er weer in. En dan hangen we ook de Nijntje-mobiel weer op, die staat niet op deze foto.

10. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

May 9, 2011
    843
    75
    28
    Female
    Den Bosch
    Leuk topic!
    Wij hebben de box nog niet staan, maar leuk om hier te spieken :D

11. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

Jan 30, 2011
    2,770
    1
    0
    box met de kleine erin

12. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

Jan 30, 2011
    2,770
    1
    0
    en 2 zonder de kleine en zonder boxkleed

13. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    hier de eerste mnden een wieg dan het park/de box

14. moedertje3

moedertje3 Actief lid

Oct 7, 2006
    204
    0
    16
    hebben jullie ook een boxmatras onder de kleedje? ik twijfel of ik er 1 aanschaf

15. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    hier een dun matrasje eronder anders lijkt het mij nogal hard.

16. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    De meeste boxkleden tegenwoordig zijn behoorlijk dik van zichzelf. Volgens mij hoef je daar niks onder te leggen. In het begin ligt je baby toch vaak zelf ook nog in een dekentje/wikkeldoek, en later is dat harde niet meer zo erg. Tenminste, ik vond het nooit te hard ofzo.

Leuk om te zien al die mooie boxen! Wij moeten nog een nieuwe uitzoeken, met een mooi boxkleed er in, en dan zetten we hem ook meteen neer. Idd even kattenvrij maken ;)

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Leuk al die ideeen! wij hebben wel een matras gekocht voor onder de box. Met het idee van extra zachtheid. of het echt ''nodig'' is ? geen idee..
    maar het is de eerste he dus je wilt alles maar extra extra extra doen haha

box staat nu nog leeg maar heb de tip gekregen toch al in te richten omdat de hond het misschien wel erg interessant gaat vinden mét inhoud

18. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Mijn hond was er al na een uurtje aangewend hoor! En dat voor een 3/5 jarige actieve Labrador...Heb de box indd wel gelijk aangekleed...

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb geen matras in de box, het boxkleed is aardig dik en ze liggen er toch ook geen uren in.

20. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

Jan 30, 2011
    2,770
    1
    0
    hier gewoon een dik boxkleed, die zijn dik zat.

Share This Page