Hoe zit het nou met positieve ovulatietest en eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wappie82, 30 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het niet helemaal meer, dus hopelijk wat ervaringsdeskundigen hier :)

Ik had maandag en dinsdag een positieve ovulatietest. Echt een dikke streep, maandag iets dikker dan gister (dinsdag) maar wel beide echt positief. Wanneer heb ik dan mijn eisprong gehad?
    Ik weet zeker dat ik maandag steken en pijntjes voelde, wat leek op menstruatiepijn dus ik was overtuigd dat ik maandag m'n eisprong had. Maar dan zou ik dinsdag toch geen positieve test kunnen hebben?

Vandaag was de steep weer vaag, dus het ie nu voorbij. Ik weet dus niet wanneer ik nu m'n eisprong heb gehad?
    Maandagavond in ieder geval sex gehad, dus volgens mij kan ik hem niet gemist hebben toch?

2. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Je ei komt 24 tot 48 uur na je eerste positieve test. Ik test vaak ook 2 dagen positief. En wat je voelt is meestal het groeien van het eitje niet het springen ik heb het ook. Waarschijnlijk heb je je ei gisteren gehad of vanochtend.

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Je ei springt meestal tussen de 24 & 48 uur na een positieve ovulatietest
    Het beste is dan om de dag va de positieve ovutest sex te hebben en de dag erna ook

4. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok bedankt!

ik vermoed dat ik hem idd vandaag heb gehad, ik had zojuist ineens veel slijm wat echt hoort bij de eisprong en voelde ook een en ander in mn buik/zij.
    Maandagavond hebben we sex gehad, daarmee zou het raak kunnen zijn dan toch? heeft het uberhaupt nog zin om vanavond alsnog sex te hebben? of ben ik dan te laat als ik idd deze ochtend mn eisprong heb gehad?

5. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Dan zal het inderdaad vandaag zijn! En nee je bent niet te laat! Zeker niet. Het kan zelfs nog mogelijk dat ie vanavond pas komt. Een ei overleeft maximaal 24 uur. Dus zou vanavond lekker klussen!;)

6. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke super! bedankt voor je hulp

7. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014