Gister de schrik van mijn leven gehad..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelygirl, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Mijn vriend en ik moesten gister om 10 uur bij de vk zijn,een normale controle,we gingen opzoek naar het harttoontje van de kleine maar na een kwartier had ze hem nog niet gevonden,de tranen sprongen in mijn ogen wat was ik bang.
    De vk vertelde mij natuurlijk dat het niet heel gek was dat ze het niet kon vinden,omdat de vorige keer de kleine vrij diep en laag lag,toch ging ze het ziekenhuis bellen om daar een echo te laten maken,ik mocht gelukkig meteen komen en toen kwam de echo,het eerste wat die mevrouw zei was,nou ik zie hier een enorm druktemakertje voorbij schieten de hele tijd,en ja hoor toen zagen wij het ook,wat was die kleine druk met zwemmen en salto's maken en de hik hebben,mama heeft zich helemaal om niets zorgen gemaakt,we hebben nog naar het hartje gekeken en ook dat was prima in orde.Wat een angst kan er op zo'n moment door je heen gaan zeg en wat een opluchting achteraf!Ik ben zo blij dat alles goed gaat met ons kleintje,de baby was dus zoo druk dat voordat de vk de doptone op me buik had geplaats hij al was weggezwommen om lekker met rust gelaten te worden,hihihi..hij speelde verstoppertje met ons,laat ik het daar maar bij houden!

2. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    jeetje meid dat is zeker even schrikken! daarom zou ik nou ook nooit zelf zo´n apparaat aanschaffen om naar het hartje te kunnen luisteren...als je het dan even niet kunt vinden schrik je je meteen de blubber.

3. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    ja inderdaad,ik wil zo'n ding ook niet in mijn huis hebben.
    Hoop ook niet dat het nog een keer gebeurd,want mocht dat wel zo zijn,ik weet in princiepe dat alles goed is maar toch ga ik dan weer naar het ziekenhuis om te kijken,wel een klein gelukje bij deze schrik want ik heb nu wel me kindje weer gezien,en eigenlijk zou dat nog 3 weken duren,hahaha..

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    haha geluk bij een ongeluk dan maar
    het is ongelooflijk hoe druk ze daarbinnen zijn
    gelukkig maar dat alles achter af goed is maar je schrikt wel even

heb zelf gehad dat ze het hartje zelf niet vinden konomdat het kleintje volgensmij zwemles had hahah
    maar toen kon ze wel de hartslag van de navelstreng horen
    meer je schrikt wel ff

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Nou, dat is inderdaad goed schrikken zeg. Gelukkig is het goed afgelopen.

6. Gelukkig was alles goed!

7. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Dat is echt schrikken .

Gelukkig is alles goed met de kleine

8. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    gelukkig is toch alles goed gekomen...
    ik zal me ook dood schrikken...
    maar ben super blij dat het niets ergs is...

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Dat is schrikken, hopelijk ben je er al een beetje van bekomen, en gelukkig was je man mee!

10. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Schrikken is dat he?

ik had precies hetzelfde, met 14 weken werd er naar het hartje geluisterd, maar er was niets te vinden.
    Gelukkig is mijn verloskundige zelf ook echoscopiste, dus het apparaat werd er direct bijgepakt.
    Toen zagen we een zeer beweeglijke Frutsel die zelfs zijn duimpje in zijn mondje deed...
    Achetraf dus niet zo heel erg dat we niets hoorde, hebben we een keer extra naar Frutsel mogen kijken.

Maar als ik zoals bij jou vanaf de verloskundige nog naar het ziekenhuis werd gestuurd en er zit zoveel tijd tussen... al die onzekerheid, tjee, ik zou het echt niet meer gehad hebben hoor...

Gelukkig was alles goed met jullie kleine!

Liefs Diana

11. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    nou inderdaad,de vk zei al je kan sowieso maandag want dan hebben wij de echoscopiste in huis..nou daaaag je denkt toch niet dat ik tot maandag ga wachten als ik het hartje van me kleintje niet heb gehoord.Ik zou dat echt niet kunnen hoor,vond het al erg genoeg dat er nog een half uur tussen zat om naar de kleine te kunnen kijken,hahaha maar idd het is helemaal goed gekomen!

12. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Wauw....gelukkig dat alles goed is!!!!! Pfffff heel erg schrikken idd

13. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

jou kleintje speelde vast kiekeboe en keeg zwemles tegelijk,.! gelukkig dat alles goed is met jou en de kleine..

14. Niet meer actief

hoe klein ze ook zijn ze zetten je nu al in de rats hahaha

15. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Snap eerlijk gezegt ook niet dat ze zo vroeg al opzoek gaan naar het hartje..
    Is namelijk heel moeilijk te vinden in zo'n stadia..
    Je maakt de toekomstige ouders alleen maar overstuur..

Bij mij gingen ze voor het eerst op zoek naar het hartje rond de 16 weken, en dan is het nog maar de vraag of je goed zit..
    Het kindje kan immers alle kanten nog uit..

Gelukkig mocht je om een echo.. en was alles goed!

Groetjes Kalush

16. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Dan heb ik zeker enorme mazzel gehad.. Heb het met 8 weken al even duidelijk gehoord, en met 12 weken hadden ze hem ook in no-time gevonden! Was wel enorm aan het zwemmen dus 't was ook zo weer weg. Ik beschouw mezelf gelukkig dan hahaha! Had er geen idee van dat ik zoveel geluk heb gehad.

Deel Deze Pagina