hallo hier, Misschien een tipje, xander kon zich zelf altijd heel erg slecht vermaken in ze box. Maar nu hebben we een platte uil en als je erin knijpt kraakt het, nou xander vindt het helemaal geweldig! Hij heeft er ook hele verhalen tegen, ik leg hier constant helemaal in een deuk. Hij is er echt erg geconcentreed mee bezig om het van de 1 naar de andere hand te krijgen of het met 2 handen vast pakken en het laten kraken. En zins hij de uil heeft draait hij ook zelf hij moet kosten wat het kost die uil hebben dus gaat ze hele box in de ronte. Dus misschien een tip voor baby.s die zins moeilijk vermaken, spul dat kraakt, hier een super hit!
en sommige baby's vinden het kraakspul verschrikkelijk mijn zusje schrok zich helemaal kapot als ze wat hoorde kraken. Sascha vind het kraakspul best leuk, vooral het pak billendoekjes is interessant, maar speeltjes met belletjes zijn favoriet.
die uil heb ik ook van de hema :0 super leuk ding, alleen nu na een paar weken kijkt ie er niet meer naar om hahaa. tja,het blijft leuk voor maar even
Zo die uil is favoriet, hier ook al . Maar ze vindt alles wat knispert, rinkelt of anderszins geluid maakt erg leuk!
haha mike heeft die uil ook! Hij vind het vooral leuk om er keihard op te meppen en er mee rond te zwaaien.
Ik heb die uil voor Demi gekocht toen ze dr eerste prikjes gehad had en zo'n bikkel was geweest. En ja hij is hier ook favoriet, ze heeft ook een knisperboekje gehad van iemand en daar speelt ze ook regelmatig mee. Dus ja knisperdingen hier ook een grote hit!
hihihi grappig zeg allemaal uilen! xander moest er in het begin ook niks van hebben, de eerste keer dat hij hem met een maand of 2 vast pakte en erin kneep schrok hij zich ook te plettter en wilde toen ook bijna een maand niets aan raken qua knuffels want doet voelde het zelfde als die uil ,maar na een tijd de uil niet te hebben gezien vindt hij het nu helemaal het einde.
Hey haha ! Damani die houd van z'n mobiel! En dan keikeihard trekken zodat de poppetjes eraf vliegen ! En ergens mee gooien of tegenaan slaan ! Helemaal geweldig... Maar nu hij bezig is met tandjes, wil hij ALLES in z'n mondje doen hahaha ! -X-
Onze Jesse heeft geen uil, maar wel een kraakboekje van Dikkie Dik. Istie momenteel helemaal gek op. Leuk met losse bladzijden met verschillende printjes en kleurtjes.
oranje? die van ons is groen! Maar ik zag laatst al bij de Hema weer een andere kleur, dus ze zullen om de zoveel tijd wel de kleuren weer veranderen van de collectie babyspul
Wij hebben een Nijntje kraakboek waar ook eindeloos mee gespeeld wordt! Ze stopt het ook steeds in haar mond. Het leukste speelgoed dat er is, volgens Anna!
Amber is ook helemaal verliefd op haar kiekeboek van dikkie dik! En ja ook op de oranje uil! Haha alle kindjes aan het uilen
lars had een lieveheersbeest met vanalles, stippen op de rug kraakten en de pootjes hadden allemaal wat anders, kraakspul, balletjes, een belletje, een muziekje, en op de buik een spiegel. was hij uren zoet mee, vooral de spiegel was leuk, daar zag ie zon grappig kereltje in.