Ik sluit me bij fafje aan. lees ook mee (maar kon je geen tips geven, veel te weinig ervaring) Jammer dat het is afgelopen en je mag idd trots zijn dat je al je kinderen zo lang hebt kunnen voeden. Super hoor!
Wat jammer..! Maar ze heeft zelf besloten, hopelijk geeft dat toch een beetje 'troost'. Sterkte met 'verwerken'
Meiden die na mijn eigen laatste reactie hier nog gereageerd hadden, dank jullie ! Had het al wel gelezen, maar reageren ging voor mij even niet. Had rust nodig, me er niet te druk meer om maken, niet te 'levendig' houden, het rust geven. Dat heb ik afgelopen anderhalve week gedaan. En dat lukte, ik had er eigenlijk geen verdriet meer om (al deed denken daaraan me juist weer verdriet) ik vond het goed en het was ook goed. Tot vanmiddag, ze kwam bij me, aan mn trui plukken enzo en 'vroeg' om drinken dus door dat plukken leek het mij een hint te zijn, heb het aangeboden en ze dronk weer. Vreselijk veel tranen bij mij, omdat ik het fijn vond, maar ook omdat ik eigenlijk niet weet wat ik moet doen. Moet ik haar weer laten drinken, omdat zij het blijkbaar misschien toch weer wilde? Moet ik het niet meer doen, omdat het voor mij nu eigenlijk afgesloten was en goed was? Moet ik doen wat zij vraagt en aangeeft? Of moet ik het niet meer doen zodat er over een tijdje niet weer een moment van moeten stoppen en een plekje moeten geven komt. Poeh ik vind het even ingewikkeld . Of loop ik gewoon een beetje te hard van stapel omdat het maar 1 keer geweest is en ik het nog maar eens aan moet kijken. Goh, wat is zo een forum toch handig zeg en na zo een redelijk lange tijd kan ik er toch nog mn twijfel dingen kwijt, alleen al dat kwijt kunnen helpt . Liefs, Hanneke.
Daar kan ik je moeilijk mee helpen, lieve meid! Lijkt het je zelf fijn om weer te voeden? Ik wens je wederom veel sterkte met je twijfels, gedachten etc.
hoi hanneke, hier ook nog maar even een berichtje dan. Zoals zogelukkig al zegt, dit is natuurlijk helemaal iets wat jij vanuit je gevoel moet beslissen. als je het te moeilijk vindt om weer afscheid te moeten nemen moet je misschien niet meer laten drinken maar dat lijkt mij eerlijk gezegd ook heel moeilijk als ze het 'vraagt'. Als je er nog een paar keer van kan genieten en het daarbij laat dan zou ik dat doen. je weet nooit, misschien neemt ze gewoon heel langzaam afstand van de borst.
Zogelukkig en Geke (en de andere met een reactie op een andere plek ), Dank jullie, heeft me even nog aan het denken gezet. Weet niet of mijn keuze erdoor beinvloed is, maar geeft niet. Onze keuze is geworden het nog even (voorlopig tenminste) aan Benthe over te laten. Zij mag zelf aangeven wanneer ze wil drinken, maar wel max 2 (evt 3) keer per dag. Wil ze 1x? Prima. Wil ze 2x? Prima. Wil ze een dagje niet? Prima. We wachten maar af. Op het moment bied ik het dus ook niet zelf aan voordat ze gaat slapen, maar krijgt ze (misschien wel heel fout) gewoon ongevraagd een flesje kunstvoeding. Maar zit er zelf over te denken om savonds toch weer de borst aan te bieden...weet dat nog niet, we 'kwakkelen' rustig verder. Maar vooruit, ze drinkt dus weer en vraag me zelfs af waarom ik dus toen dit topic opende . Ach ja...haha...maakt niet uit he. Liefs Hanneke.