ff mijn 'ei' kwijt

Discussion in 'Zwanger worden' started by LadyIngrid, Apr 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Het is weer een spannende week... een week van wachten, wachten en nog eens wachten.
    Na de positieve ovutest afgelopen week hebben we weer ons best gedaan. Nu is het de vraag of het deze maand wél gelukt is. Ik weet, je moet er niet (te veel) mee bezig zijn, maar dat is echt onmogelijk:$... tenzij iemand dé tip heeft;)

Meiden, jullie ook veel succes en we wachten gewoon weer af!

2. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

Mar 28, 2011
    139
    0
    0
    Hier precies hetzelfde meid!! Ik ben er ook continue mee bezig.. Of dan voel ik weer iets, zoals misselijkheid.. En dan weer ongi pijn.. Hoop zooo dat het raak is!! Ik ga van het weekend testen, wanneer ben jij van plan te testen..

Ow ja, ik heb helaas geen tip voor je om er niet mee bezig te zijn.. Het gaat gewoon automatisch :D

3. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

Jul 20, 2010
    323
    0
    0
    Er niet mee bezig zijn kan niet! Je wilt het zo graag.....
    Wil jullie allebei succes wensen! Hoop het voor jullie...

4. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    @ babyliefde: Het is idd verdomde irritant jah:D En ik weet nog niet of ik wel wil testen. De vorige testen (heb t zoooo vaak gedaan) eidigden altijd negatief... Spannend dat jij het weekend wel een poging gaat wagen. Ik denk dat ik gewoon maar afwacht en hopen dat mijn ongi niet komt!
    @hopenopeenwonder: jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb jij ook een test gedaan of wist je het van te voren? Ik kan in deze week van mijn NOD niet echt zeggen of ik andere kwaaltjes heb dan anders. Ik voel eigenlijk niks haha. We wachten af!

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Zit even in hetzelfde schuitje nu. Merkte dat ik er toch meer mee bezig was dan ik zelf wou toegeven.
    Ben nu bezig met ovu-testjes, niet om er nog meer mee bezig te zijn maar meer om mijn cyclus wat beter te leren kennen en zo ook de bijkomende symptoompjes niet meer vreemd te vinden en ik merk dat me dat wel rust geeft :D.

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik zit ook op het wachtbankje! Mijn eisprong heb ik rond mijn verjaardag gehad 14/15 april. Ben ook wel weer benieuwd maar toch een beetje bang weer. We gaan het rustig afwachten!

Ik heb het gevoel als ik er haast niet mee bezig ben dat alles veel langer duurt i.p.v sneller omdat het toch een wens is wat je graag wilt.

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    een stukje over het lange wachten

zwanger worden is wachten...

dag 1
    geduldig wacht je af tot het moment dat je ongi ten einde komt, zodat je alvast het klussen kunt oefenen..

dag 5 tot dag ..
    je ongi is voorbij, een oplucht want fijn is dat nooit.. nu kan je al voor de pret wat klussen, maar vol ongeduld wacht je op je ei.. misschien door
    ovu-testen misschien door te temperaturen.. maar wachten duurt lang

ovulatie dag
    je probeert zo goed mogelijk het klussen te plannen en er ondertussen van te genieten

DPO
    je zit nu braaf op het wachtbankje ongeduldig tot je naderende NOD. in het begin wil het nog maar als de NOD naderd komen ook de zenuwen en vaak ook de kwaaltjes..

NOD
    spanning... wat zal het worden ongi of niet, zwanger of een langere cyclus.. testen..

niet zwanger?? dan begint het hele verhaal weer bij stap 1
    Zwanger blijer kan je niet zijn.. maar nu begint het lange wachten

zwanger tot je 1e afspraak bij de vk
    nu is het het echte werk, vol spanning tel je de dagen af dat je naar de VK mag, hopend dat alles blijft plakken, hopend dat je meteen een hartslag kan horen

de 12 weken echo
    spanning blijft stijgen want de 12 weken is toch wel de 1e grens.. er kan zoveel mis gaan.

de 20 weken echo
    spannnend wil je het geslacht weten of niet is alles nog in orde met je kleine frummel

en dan begint het lange wachten tot de dag dat je je kleine frummel in je armen mag sluiten en dat is dan alleen nog maar als je spontaan zwanger wordt...:)

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Gefeliciteerd!

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Precies! Het lijkt wel een herhaling :( miskramen bijvoorbeeld ook bah bah! Ik wou dat ik al bij dat laatste was ;)

10. siena

siena Actief lid

Mar 31, 2011
    405
    0
    16
    Female
    Hoi dames, ik sluit me bij jullie aan..
    Ik heb sinds afgelopen weekend positieve ovulatietesten.. Ik wacht momenteel nog op een knaltest, en ben aan het afwachten waneer mn ei spingt..
    Ben zo benieuwd of het raak is, het wachten totdat je eindelijk mag testen duurt zo lang.. 5 mei is het mn NOD en mag ik testen..

Allemaal succes in deze spannende tijden!

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    me too, maar thja kan jullie zeggen dames niks hept hoor qua afleiding, want als je iets graag wilt thja dan spookt het altijd door je gedachten, succes met wachten!!!!

12. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hoi hoi!! Ook ik ben druk aan het afwachten... Ben sinds gisteren begonnen met ovulatietesten en BAM, 1e test ontzettend positief! Vandaag ook weer getest en deze was ook nog wel redelijk positief maar niet meer zoals gister. Gister en zonet dus ook al even aan het klussen geweest :) Nu maar kijken wat de ovutest morgen doet!

13. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Nou ik zit nog net niet op t wachtbankje haha

verwacht eind deze week mn ei!

Maar wat duurt dat wachten langggggggg zeg!!!:$

Vanaf dag 1 tot een paar dagen voor mn ei gaat t goed en daarna word ik weer helemaal hyper omdat ik denk YES! mn ei komt bijna t word weer spannend!

En vooral diie laatste dagen voor NOD gaan ook zooooo verschrikkelijk langzaam!! maar goed.. wat doe je eraan:)

Wachten, Wachten, Wachten.....;)

14. zeventien

zeventien Lid

Mar 16, 2011
    17
    0
    0
    Utrecht
    Ja hoor hier nog 1 :D
    Denk dat ik vorige week mijn ei had. heb geklust op 11,12,14,15 april. En heb die week steekjes in zij gevoeld. Op donderdag 15e zelfs heftige steken. Zo erg dat ik helemaal niks kon, ik verging van de pijn. Ervan uitgaande dat dat mijn sprong was heb ik op het juiste moment geklust.
    Dusss.. spannend voor ons allemaal! Good luck! Wil nu al testen, maar dat heeft totaaaal geen zin :D

15. Joylinn

Joylinn Actief lid

Feb 21, 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik ben vandaag voor de laatste dag ongesteld denk ik..
    het is nu alleen nog maar wat rest bloed, nieteens meer genoeg voor een tampon. nu weer lekker klussen wanneer we zin hebben en dan over een dag of 10 lekker vaak!!!

en danis het idd weer lang wachten tot we meer weten.

de vorige keer was het raak in ronde 3 maar die ben ik nu net voorbij. maargoed toen vreeen mijn man en ik ook veel vaker.. en waren we er helemaal niet mee bezig, wel bewust gestopt met de pil maar verder niets.

succes met wachten allemaal!!

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    dames vergeet ook niet dat het stressen eromheen ook een rede kan zijn dat het langer "kan" duren. ik weet hoe moeilijk het is kijk maar naar mijn onderschrift we zijn al even bezig... maar probeer gewoon te klussen en te genieten van elkaar, dan heb je nog de meeste kans... ( mmm-er daar werkt het natuurlijk anders voor)

17. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Respect voor jou meid!
    Niet negatief bedoeld naar de andere dames, maar ik was pas ook zwanger in ronde 9 en ken mensen bij wie het ook wel anderhalf jaar heeft geduurd voordat ze een positieve test hadden. Vind jou houding fidel helemaal top!
    wachten duurt alleen maar langer als je er continu mee bezig bent. Ik hoop wel dat het voor jullie allemaal niet "lang"meer mag duren. Heel veel succes! ;)

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    jantsjuh dank je wel hoor, soms moet ik mezelf er wel weer even aan herinderen... geduld is een schone zaak... en de ene dag lukt het beter als de andere dag... zeker als er in mijn persoonlijke vrienden/kennisenkring in totaal zo'n 10 "ongeplande zwangerschappen" ( ongelukjes) zijn ontstaan.

ik zou me het eerste half jaar ook nog zeker niet teveel bezig houden met tempen en ov testen tenzij je een sterk wisselende cyclus hebt of extreme buikkrampen, maar daardoor ben je er alleen maar meer mee bezig... 80% van de stellen worden zwanger binnen het 1e jaar.... helaas horen wij bij de resterende 20%...

19. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

Jul 20, 2010
    323
    0
    0
    Hoi,

Sorry beetje late reactie. Werken en genieten van het zonnetje. Dank je wel voor je felicitaties. Het heeft zeker anderhalf jaar geduurd, dus begrijp die ongeduldigheid.
    Nee ik wist het niet. Mijn lichaam heeft mij ook vaak voor de gek gehouden.Het voelde deze keer alleen iets "anders". Ik dacht.. weet je wat... ik doe gewoon de test en dan weet ik dat het weer niet zo is en dat ik ongesteld moet worden.... niet dus.... zwanger!
    Tips kan ik je niet geven, want het gevoel van het graag willen blijft. Probeer je op andere (leuke) dingen te storten.
    Succes!

20. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

Mar 28, 2011
    139
    0
    0
    Nou, alle dames die aan het wachten zijn.. inclusief ik :D Hoop dat we allemaal zo snel mogelijk een mooie testje in onze handen hebben.. Nog even geduld :D

We willen allemaal:
    Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze..

Share This Page