Tips 2 dutjes aan elkaar plakken Baby 6mnd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vlinderCN, 11 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Met 8 maanden is er een slaapregressie waarbij het slapen weer rommelig wordt.. maar ik weet dat het slapen al een tijd ellende is. Is er medisch niks aan de hand wat hem belemmerd? Anders wellicht een slaap- en onrust coach overwegen om te benaderen?
     
  2. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.840
    1.675
    113
    Vrouw
    Medisch lijkt me niet, verder niks aan de hand met hem, doet het goed (behalve dat gewicht afbuigt maar cb vond het nog niet verontrustend is flinke jongen, alleen ik zelf vind het toch fijner om te zien dat ie lijn volgt) en niet persé ontevreden ofzo. Misschien helpt het als dochter naar school gaat, dat scheelt al heeel veel prikkels sochtends. En misschien is het sochtends evt extra honger ofzo dus dat zijn 2 dingen die ik nog uit kan sluiten. Mijn dochter was ook.geen superslaper overdag maar had een speentje dus die viel wel makkelijk in slaap..helaas wil hij dat echt niet.
    Wat ik zo hoor/lees over slaapcoaches heb ik dat denk ik al wel geprobeerd of niet haalbaar.

    Ik vraag me vooral af of het zin heeft om me aan schema te houden als hij zich er niet aan houdt :|? Moet ik hem na 2 uur op bed blijven leggen als ie dan uur gaat liggen huilen:rolleyes:
     
  3. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Een uur liggen huilen betekent vaak dat de timing niet goed is. Dat kan of te laat of te vroeg zijn. In de meeste gevallen ben je dan te laat. Maar goed, je bent al langere tijd bezig! Kan mij voorstellen dat het echt kan helpen om er iemand bij te vragen die echt heel erg naar jullie situatie gaat kijken. Aangepast maatwerk.
     
  4. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.840
    1.675
    113
    Vrouw
    Volgens mij is zijn window of opportunities heel klein ;). Of te laat of te vroeg erin. Maar ik ga honger nog uitsluiten en vanaf volgende week gaat dochter naar school dus ook minder prikkels dan.
    Hij ging trouwens na 3,5uur wakkertijd slapen..en sliep toen 2:10..wat dus 3 dutjes achter elkaar zijn. En net ook nog 40min.. echt geen peil op te trekken.
     

Deel Deze Pagina